Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

33 enkä ikinä ole töissä käynyt.

Vierailija
03.09.2014 |

Vituttaako mammoja kun oon näinkin pitkälle teidän verorahoilla elänyt ja vieläpä ihan kunnollista elämää?:D Naminami

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:06"]

Kun olin 33v, mulla oli kolme lasta ja 10 vuoden työkokemus.  Kukin tavallaan :)

[/quote] Niin? Kenties jotain saavutuksia myös?

[/quote]

Ei mitään saavutuksia.  Opiskelut ja työ, sekä perhe. Ihan tavallista elämää.  Mutta halusin vaan verrata, että joku samanikäinen ei ole ollut päivääkään töissä ja joku toinen sitten taas enemmänkin.  Kukin tavallaan, ei valittamista omassa elämässä.

Vierailija
42/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:20"]

Vituttaako mammoja kun oon näinkin pitkälle teidän verorahoilla elänyt ja vieläpä ihan kunnollista elämää?:D Naminami

[/quote]Fiksu ihminen olet. Tyhmä Suomessa töitä tekee, fiksu pääsee vähemmällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on pari vuotta työkokemusta ku en tajunnu olla menemättä töihin. Nyt en enää mee. Jotai rötöksiä tietty välillä. Kelasta ja sossusta asumiset terveydenhuolto yms. ja sirkushuveihin hämärähommista. Paremmin menee ku aikanaan työelämässä. Ja eukkoja on riesaks asti. Pikkupimuja kiinnostaa vähän vanhempi "pahis" ja vanhemmat tympääntyneet tylsään elättäjäänsä/elämäänsä. Voi olla että jotain työnsankaria harmittais, ku tietäis että peppurankasen isin pikku opiskelijatyttöä tämän paiskiessa hommia.XD Kohta se on lähdettävä taas talveksi Aasiaan ja kerran kuussa lähetettävä nettikahvilasta työkkärisysteemit, ettei rahahanat umpene. Mä en tuu ikinä menee mihinkään töihin ja jos johonki koitetaan pakottaa, ni voi "vahingossa" tietokoneisiin virukset iskeä ja työkalut "hajota"! Ei vaan jos miettis vapuks takas Suomeen ja jollai verukkeella eläkkeelle, ni ei tarttis täytellä kuukausittain paskalomakkeita. Sori teille jotka tästä touhusta kärsitte. Olin joskus "teitä", ennen kun tajusin, että peliähän tää on kuka ketäki kerkee eniten kusettaa! Nyt katon vierestä ku eläkeläiset, työttömät, sairaat, yrittäjät, duunarit jne. kilpaa mollaa toisiaan! Elän vaa kerran, lupaan etten tee sitä toista kertaa!XDDD

Vierailija
44/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:42"]

[/quote]

Onko fiksu? Mitäs jos me kaikki tehtäis noin?

Vierailija
45/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kolkyt vuotta tuohon ikään lisää, niin sitä ikään kuin tajuaa salatun neroutensa.

Vierailija
46/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:48"]

[/quote]Kolkyt vuotta tuohon ikään lisää, niin sitä ikään kuin tajuaa salatun neroutensa.

[/quote]

Ja kuolinvuoteella harmittaa ku ei tullu tehtyä enempää töitä.

Vierailija
47/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää ihmeessä jotain, jos kiinnostaa oikeasti tietää loisimisesta tms. t: aito pummi mies 34v. En trollaa enkä valehtele, mutta ihan kaikkeen en välttämättä vastaa.

Vierailija
48/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni on tällä hetkellä 41, eikä ole eläissään ollut päivääkään palkka- tai muissa töissä. Eikä siis ole mikään sairaseläkeläinen tai mielenterveysongelmainen, vaan on aina ollut täysin työkykyinen vailla mitään terveydellisiä esteitä. Elelee isänsä suvun perintörahoilla, joita ei tosin edes mitenkään mainittavasti ole (tavallinen duunarisuku). Ehkä jonnekin kolmekymppiseksi häntä elätti pienipalkkainen äitinsä, koska oli ainoa lapsi. Kutsuu itseään yrittäjäksi, koska on niillä perintörahoillaan ostanut pieniä määriä joittenkin firmojen osakkeita, mutta ei siis käytännössä tee yhtään mitään näissä firmoissa tai missään muuallakaan. Makailee arjet kotona ja ryyppää viikonloput baareissa. Möi joskus myös perintömaitaan tonteiksi, josta sai jonkin verran rahaa. Ei varmaan tule suurena yllätyksenä kenellekään, että naista hänellä ei ole koskaan ollut (on siis mies). Ei ole käynyt edes armeijaakaan, vaan sivarin, eikä tietenkään mistään vakaumuksellisista syistä, vaan yksinkertaisesti vain siksi, että oli niin laiska.

Ja kaikesta tästä huolimatta on omasta mielestään paras henkilö arvostelemaan toisten ihmisten työ-, raha- ja ihmissuhdeasioita päin naamaa.

Vierailija
49/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 01:06"]

Serkkuni on tällä hetkellä 41, eikä ole eläissään ollut päivääkään palkka- tai muissa töissä. Eikä siis ole mikään sairaseläkeläinen tai mielenterveysongelmainen, vaan on aina ollut täysin työkykyinen vailla mitään terveydellisiä esteitä. Elelee isänsä suvun perintörahoilla, joita ei tosin edes mitenkään mainittavasti ole (tavallinen duunarisuku). Ehkä jonnekin kolmekymppiseksi häntä elätti pienipalkkainen äitinsä, koska oli ainoa lapsi. Kutsuu itseään yrittäjäksi, koska on niillä perintörahoillaan ostanut pieniä määriä joittenkin firmojen osakkeita, mutta ei siis käytännössä tee yhtään mitään näissä firmoissa tai missään muuallakaan. Makailee arjet kotona ja ryyppää viikonloput baareissa. Möi joskus myös perintömaitaan tonteiksi, josta sai jonkin verran rahaa. Ei varmaan tule suurena yllätyksenä kenellekään, että naista hänellä ei ole koskaan ollut (on siis mies). Ei ole käynyt edes armeijaakaan, vaan sivarin, eikä tietenkään mistään vakaumuksellisista syistä, vaan yksinkertaisesti vain siksi, että oli niin laiska.

Ja kaikesta tästä huolimatta on omasta mielestään paras henkilö arvostelemaan toisten ihmisten työ-, raha- ja ihmissuhdeasioita päin naamaa.

[/quote]

Oisko nyt kuitenkaan paras? Vaan vähintään yhtä hyvä, kuin itsekin olet. Pyöriikö kyseinen henkilö täällä arvostelemassa elämääsi?

Vierailija
50/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:48"]

[/quote]

Ja kuolinvuoteella harmittaa ku ei tullu tehtyä enempää töitä.

[/quote]Et siis osaa ajatella niin pitkälle, että olet minimieläkkeellä vetoisessa vuokraloukossa ja joka kuukausi täytyy tehdä valinta, ostaako jauhelihaa vai kipulääkkeitä. Ei siinä mitään. Ei se minua puristele, nyt, eikä silloin.

Vierailija
51/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko omasta mielestäsi jotenkin poikkeuksellisen kekseliäs, kun harva muu on tehnyt elämälleen noin "nerokkaan" suunnitelman?

Vai voisiko syy laiskuudellesi olla se, että et vain ole hyvä missään, joten ainoiksi vaihtoehdoiksesi ovat jääneet joko pienipalkkaiset paskaduunit tai tarkoituksella työttömänä loisiminen, joista olet siis valinnut jälkimmäisen.

Vierailija
52/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajatella myös sen verran pidemmälle, että tiedän että eläkeikää tullaan nostamaan joten tuskin elän niin pitkään. Ja mitään minimieläkkeitä enää muutenkaan maksella tulevaisuudessa. On mulla rosvohommista sen verran säästössä mitä on matkaaki jäljellä. Pummi oon, mutten tyhmä. :)

Vierailija
53/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummit yrittää nostaa itsetuntoaan ylimielisyydellä. Voi voi pojat. Säälittää.

Vierailija
54/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 01:31"]

Osaan ajatella myös sen verran pidemmälle, että tiedän että eläkeikää tullaan nostamaan joten tuskin elän niin pitkään. Ja mitään minimieläkkeitä enää muutenkaan maksella tulevaisuudessa. On mulla rosvohommista sen verran säästössä mitä on matkaaki jäljellä. Pummi oon, mutten tyhmä. :)

[/quote]Osaatko huomioida sen, että varsinkin varsin vähäisen ruumiinkunnon ylläpitämättömyys alkaa maksaa korkoa tuossa neljänkympin kieppeillä melko syöksykierteisesti.

Vierailija
55/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 01:38"]

Pummit yrittää nostaa itsetuntoaan ylimielisyydellä. Voi voi pojat. Säälittää.

[/quote]

Ja sä yrität nostaa itseäs alentamalla muita???

Vierailija
56/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteletko/teeskenteletkö, että tuo olisi jotenkin oma valintasi, vai johtuuko vain siitä että et vain ole koskaan saanut mieleisiäsi töitä?

Vierailija
57/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 01:49"]

Uskotteletko/teeskenteletkö, että tuo olisi jotenkin oma valintasi, vai johtuuko vain siitä että et vain ole koskaan saanut mieleisiäsi töitä?

[/quote]

Olen tehnyt mieleisiä töitä. Nyt en työskentele. Tulevaisuudessa teen, tai en tee. Aika näyttää. Entä itse?

Vierailija
58/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ns. helppoa elämää mutta en pystyisi päivääkään elämään niin että olisin jonkun toisen elätettävänä. Nöyryyttävää

Vierailija
59/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos me kaikki tehtäis noin niin olis varmaan palkatkin parempia! Kun ei olisi työntekijöitä jonoksi asti..Terveisin 3 -vuorotyöläinen paskapalkalla. (Ennen veroja 1200e/kk)

Vierailija
60/107 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 01:57"]

Olisihan se ns. helppoa elämää mutta en pystyisi päivääkään elämään niin että olisin jonkun toisen elätettävänä. Nöyryyttävää

[/quote]

Ei se aina helppoa ole todellakaan. Et ole päivääkään elämästäsi ollut, etkä pysty olemaan vanhempiesi, KELAN, sosiaalitoimen, jne elätettävänä? Koetko nöyryyttäväksi elintasosi ylläpidon velkarahalla, halpatyövoimalla, mahdollisella perintörahalla, Suomen kansalaisuudella, ympäristön riistolla jne? Onko nöyryyttävää, että joudut elättämään mahdollisesti pomoasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi