33 enkä ikinä ole töissä käynyt.
Vituttaako mammoja kun oon näinkin pitkälle teidän verorahoilla elänyt ja vieläpä ihan kunnollista elämää?:D Naminami
Kommentit (107)
Mies oon. Ruoka dyykkaamalla ja rahaa pulloista tai jostain mistä sitä sattuu saamaan:D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:23"]Mitäs hommailet päivät pitkät?
[/quote] Puistofyysikoin mutta ilman viisauksia koska ei maistu
Hihi :D
Luulin että oot nainen.
Kukaan ei varmaan huoli tosi köyhää (ja juoppoa?) luuserimiestä?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:23"]Mies oon. Ruoka dyykkaamalla ja rahaa pulloista tai jostain mistä sitä sattuu saamaan:D
[/quote]
Joo toi on juuri sellaista elämää mistä olen aina haaveillut. Olen niin kateellinen, hyvä sinä.
Oho! Poden ajoittain huonoa omaatuntoa kun olen itsekin 33 ja työuraa on vasta pari vuotta. Mutta sentään jollain menee huonommin :D tai sinun mielestä paremmin...? No, toivon meille molemmille työntäyteisiä vuosia!
Iltarukouksissa tulee kiittää rikkaita, jotka mahdollistavat tuollaisen elämän.
Eikä tuo ole hörhöille mitään epätavallista. Elämän onni on siinä kun ei tarvitse muuta kuin jauhaa päivät tyhjänpäiväisyyksiä.
Jes, dyykkaaminen on ollut aina unelmani <3
T: ei kukaan ikinä
Tuoko on sinun mielestäsi elämää? En arvosta ollenkaan ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista kunnianhimoa.
Eli olette sitä mieltä, että sosiaaliturva ei johda lusmuiluun, koska sillä ei saa hyvää elämää kuitenkaan.
Kun olin 33v, mulla oli kolme lasta ja 10 vuoden työkokemus. Kukin tavallaan :)
Onhan tuossa elämässä, niin hyvät kuin huonotkin puolensa, kuten työssäkäyvälläkin. Työttömänä ei ole rahaa tehdä mitään ja työssäkäyvällä ei aikaa tehdä juuri mitään. Mieluummin silti olisin esim työttömänä, kuin todella paskassa työpaikassa, missä on täynnä narsistisia kusipäitä ja pienellä palkalla. Kokemusta on tällaisista paska paikoista, missä kokoajan joku soittaa suuta, kiusaa ja pomottaa saadakseen nautintoa. Monta kertaa se työttömyys on siis suurempi ilo, kuin työssäkäynti. M32
Minä olen tehnyt 33 vuoden työuran ja olen eläkkeellä:)
Jos olet tosissasi niin olen pahoillani. Tuo on todella surullista. 33-vuotias jolla ei ole lainkaan työkokemusta ja on täysin riippuvainen sossusta. Naiset varmasti lämpenee suhun?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:06"]
Kun olin 33v, mulla oli kolme lasta ja 10 vuoden työkokemus. Kukin tavallaan :)
[/quote] Niin? Kenties jotain saavutuksia myös?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:06"]Kun olin 33v, mulla oli kolme lasta ja 10 vuoden työkokemus. Kukin tavallaan :)
[/quote] äh, vahinko alapeukku! Sori!
Nooo joillain ihmisillä on halu menestyä, pärjätä omillaan ja no, olla jotain. Ap ei taida näihin lukeutua :)
Onko sulla isot tissit?
(Joku mies jaksaa katsella ja elättää?) Tai sitten pääomatuloja?