Sain töitä!!!
Ihanaa, varmaan jo lähes sata hakemusta laitettu ja nyt kolmannessa haastattelussa vihdoin tärppäsi
Kommentit (11)
Alapeukutin vahingossa (tabletilla), kun tarkoitus oli tietenkin yläpeukuttaa edellistä!
Kiitos. Vieläkin hymyilyttää. On se hienoa päästä töihin, eikä sekään pahaa tee, että taloudellinen tilanne paranee.
Onneksi olkoon!! Minullakin oli tänään ensimmäinen työpäivä ja tuntuu kyllä hyvältä tehdä töitä :)
Itse painoin tänään 10 tunnin työpäivän, jonka aikana kerkesin pitää yhden 5 minuutin tauon. On tämä duunarin elämä sitten ihanaa.
Hieno juttu! Itse etsiskellyt myös jo kauan töitä, mutta täällä pikkupaikkakunnalla niitä ei vaan ole...eikä myöskään lähikunnissa :(
Onnea! Minäkin sain juuri töitä :)
Miten palkitset itsesi kun eka palkka tulee?
Onnea! Itekin sain just töitä, viikon painoin hakemuksia sisään ja sitten tärppäsi :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:02"]Hieno juttu! Itse etsiskellyt myös jo kauan töitä, mutta täällä pikkupaikkakunnalla niitä ei vaan ole...eikä myöskään lähikunnissa :(
[/quote]
Toivottavasti löydät, itsekin alkoi jo tuntea epätoivoa, että en koskaan enää saa työpaikkaa. Osittain sen vuoksi laitoin viestin myös tänne, koska itse sain toivoa niistä viesteistä, kun joku toinen työtön oli kirjoittanut saaneensa työpaikan. Toivottavasti joku toinen saa minun viestistä uskoa siihen, että kyllä niitä hakemuksia kannattaa vääntää
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:03"]Onnea! Minäkin sain juuri töitä :)
Miten palkitset itsesi kun eka palkka tulee?
[/quote]
Käyn ostamassa itselleni syyskengät. Vanhat jouduin heittämään roskiin, koska niissä oli reikä. Ei ollut kiva kulkea kastunein jaloin...nyt minulla on jopa varaa ostaa mieleiset, eikä niitä, joihin saa nipistettyä muista menoista muutaman kympin
Onnea! :)