No nyt se alkaa, YHt eli ylimääräiset kertausharjoitukset kutsuttu, vrt 1939 YH.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nostoväessä jo.
M54
Reservin ikäraja nostettiin kuuteenkymppiin.
Mikä alkaa? Saako vielä lippuja, onnistuuko kimppakyyti.
Iltalehti on lähinnä ortodoksien oma lehti . Ja niillä on omat näkemykset kuin kaikilla eri maalailla ja uskontoisilla on. Noin yleensä ottaen kaikki elää eri todellisuudessa. Osa virtuaalisessa osa mennessä osa tulevaisuudessa. Riippuu myös kasvatuksesta kuin mitä kunkin uskonnossa on opetettu . Menneitä useimmin. Ylimääräisiä on aina ollut riippuen tilanteista ja tapahtumista . Nyt kun olemme unionissa niin nämä on muuttunut siitä menneestä ajasta siten että meillä on itärajalla unionin valvonta eikä enää sitä vanhaa . Meillä jatkuu koulutus nuorille nykyään unionin ja NATOn kanssa yhdessä . Te jotka elätte vielä siellä vanhassa niin on ymmärrettävää että uuteen tutustuminen vie aikaa. Ne nuoret jotka on syntynyt unionin aikana eurorahaan eivät tiedä mitään menneistä eikä markoista eikä stalineista eikä sodista. He elää ihan erilaista aikakautta.
En osallistu vaikka kutsu tulisi. Itse olette vaikeudet itsellenne aiheuttaneet, tulisi mieleekään lähteä kuuntelemaan sitä ulinaa mihinkää mettää mitä näkee kaiket päivät muutenkin kaikkialla.
Pizzan myyjät puolustaa suomea ja Eurooppaa vai itärajalla ? Apuuuuva.
Vierailija kirjoitti:
Täähän koskee vain niitä Ukrainaan lähetettäviä?
Ei me muut kuin sinä olla Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nostoväessä jo.
M54
Mikä sul nousee? Muka.
Vierailija kirjoitti:
En osallistu vaikka kutsu tulisi. Itse olette vaikeudet itsellenne aiheuttaneet, tulisi mieleekään lähteä kuuntelemaan sitä ulinaa mihinkää mettää mitä näkee kaiket päivät muutenkin kaikkialla.
Et ymmärtänyt, että kutsutut ovat antaneet suostumuksensa etukäteen. Ei teitä mt-potilaita sinne kaivatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me muut kuin sinä olla Venäjällä.
Nyt tuli kyllä niin huonolla suomen kielellä että täytyy kysyä oletko itse sieltä kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, onneksi täytin jo 60.
Minut taas on vapautettu.
Vierailija kirjoitti:
Sinne otetaan armeijan käyneet. Muut joutuu Lotiksi.
Let’s get ready rumbleeeee!
Avustajat kehästä! Box!
Vierailija kirjoitti:
Joko saa huutaa paniikissa?
Kannattaisi. Eikä vain vitsailla ja ottaa kevyesti.