Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUJA! Pilaako löysentyneet paikat mahdollisuuden suhteeseen?

Vierailija
26.08.2014 |

Apuja av-mammat! Mulla on sellainen tilanne, että oon töissä tutustunut reilu parikymppiseen mieheen, jonka kanssa asiat on edennyt sille tasolle, että hän pyysi minut katsomaan leffaa luokseen perjantaina.

Mulla on 2-vuotias lapsi. Ja tuo mies taas on lapseton. Eli ongelma on se, miten kehtaan sellaisen miehen kanssa mitään alkaa säätää, se ei voi mitenkään tietää mikä sitä odottaa? Pilaako löysentyneet paikat mahdollisuuteni petisuhteeseen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö oo jumpannu?

Vierailija
2/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon, mutta ei se silti ole samanlainen, kuin ennen raskautta. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa Porvoosta kiristysleikkaus tai keksi jo joku muu aihe. Tää sun löysä alapää -pakkomielle on ihan omituinen, ei kenenkään pitäisi olla mistään asiasta näin maanisesti kiinnostunut.

Vierailija
4/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:07"]

Varaa Porvoosta kiristysleikkaus tai keksi jo joku muu aihe. Tää sun löysä alapää -pakkomielle on ihan omituinen, ei kenenkään pitäisi olla mistään asiasta näin maanisesti kiinnostunut.

[/quote]

En oo Porvoosta. Tää on eka kerta, kun teen minkään avauksen av:lle, eli ei mulla ole mitään pakkomiellettä. Haluisin vaan tietää, ootteko te muut kehdanneet ryhtyä suhteeseen lapsettoman miehen kanssa, onko se miehille ihan ok, että on synnyttänyt??

Vierailija
5/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut, että sinulla on lapsi? Minusta se riittää. Sinulla ei ole mitään hävettävää!

Vierailija
6/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta mies on niin nuori vielä (25), että luulen, ettei hän tajua mitä se käytännössä tarkoittaa.

ap

Vierailija
7/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, roikkutissit ja semmoinen tuulenvireessä itsekseen läpsyttelevä alapää on todella last season. Nyt jumppaamaan heti.

Vierailija
8/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti sopivan tiukka ainakin joissakin asennoissa. Nuori mies on herkkä laukemaan, että eiköhän tuo onnistu. Jospa miehellä on keskikokoinen tai hieman isompi? Kaikille miehille ei neitsytkään ole se sopivin...

Vierailija
9/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:15"]

Jooh, roikkutissit ja semmoinen tuulenvireessä itsekseen läpsyttelevä alapää on todella last season. Nyt jumppaamaan heti.

[/quote] Roikkuvia tissejä onkin tosi helppo jumpata kuntoon.. :P

Vierailija
10/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:16"]

Olet varmasti sopivan tiukka ainakin joissakin asennoissa. Nuori mies on herkkä laukemaan, että eiköhän tuo onnistu. Jospa miehellä on keskikokoinen tai hieman isompi? Kaikille miehille ei neitsytkään ole se sopivin...

[/quote]

Mitkä olisi hyviä asentoja? Pelottaa niin paljon, että mokaan tän jotenkin. :(

ap

Vierailija
11/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis ettekö te nyt jo tajua, että ei ne jumpat kaikkea pelasta?

Vierailija
12/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Bodarit valittaa, että tissit katoaa melkein kokonaan, kun rasvaprosentti laskee riittävän alas. Mutta periaatteessa tietty on vaikea kuntoilla sitä rasvakudosta johonkin muuhun muotoon kun mitä se sattuu olemaan :)

Vierailija
13/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto! Ootko lueskellu hieman liikaa näitä löysäpilluprovoja av:lta. Voin kertoa yhden totuuden: niitä kirjoittelee ylilaudan finninaamaiset nörttipojat ja ylipainoiset peräkammarinpojat, jotka eivät ole pillua nähneetkään irl. Tosimiehelle kelpaa pilde kuin pilde!

Vierailija
14/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:22"]

[/quote]

Bodarit valittaa, että tissit katoaa melkein kokonaan, kun rasvaprosentti laskee riittävän alas. Mutta periaatteessa tietty on vaikea kuntoilla sitä rasvakudosta johonkin muuhun muotoon kun mitä se sattuu olemaan :)

[/quote]

No sitä roikkuvaa nahkapussia ei paljon pelasta bodaaminen. Leikkuulaudalle vaan, jos niistä eroon haluat.

Vierailija
15/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:22"]

Hanki itsetunto! Ootko lueskellu hieman liikaa näitä löysäpilluprovoja av:lta. Voin kertoa yhden totuuden: niitä kirjoittelee ylilaudan finninaamaiset nörttipojat ja ylipainoiset peräkammarinpojat, jotka eivät ole pillua nähneetkään irl. Tosimiehelle kelpaa pilde kuin pilde!

[/quote]

Mutta kun ei se enää tunnu itestä samalta, niin vaikee uskoo, että se vois miehestä tuntua kivalta. :(

ap

Vierailija
16/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Itse olen miettinyt ihan samaa noin potentiaalisesti (naimisissa olen). Oma mieheni sanoo, että alapääni on jotenkin paljon aistikkaampi ja kiimaisempi nyt kuin ennen synnytyksiä (2kpl). Tykkää paljon, vaikka onhan se muuttunut. Eli uskon kyllä, että ei se sinullakaan ole pilalla mennyt. Erilainen vain.

Vierailija
17/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:32"]

Tsemppiä ap! Itse olen miettinyt ihan samaa noin potentiaalisesti (naimisissa olen). Oma mieheni sanoo, että alapääni on jotenkin paljon aistikkaampi ja kiimaisempi nyt kuin ennen synnytyksiä (2kpl). Tykkää paljon, vaikka onhan se muuttunut. Eli uskon kyllä, että ei se sinullakaan ole pilalla mennyt. Erilainen vain.

[/quote]

Mutta ei kai se mies suoraan muuta sanoisikaan, kun sinun kanssasi haluaa olla?

Vierailija
18/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:32"]

[/quote]

Kiitos! Ehkä mä vaan kerään rohkeuteni, kokeilemallahan se selvii, miten se menee. :)

ap

Vierailija
19/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löysä ap olet?

Vierailija
20/31 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin nauttimaan illasta! Älä stressaa itseäsi, vaan nauti toisesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi