Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää käännä miesten päitä, enkä haluaisikaan

Vierailija
03.09.2014 |

Ja sanotaan nyt heti alkuun, että luultavasti vielä kääntäisin niitä päitä, jos panostaisin paljon ulkonäkööni, mutta en halua tehdä sitä.

Olen viime aikoina pohdiskellut paljonkin aiempaa käyttäytymistäni ja sitä, miksi ihmeessä oikeasti edes aiemmin halusin kääntää miesten päitä, miksi halusin sitä huomiota ja ihailua (ulkonäkööni kohdistuvaa)? Minua katselleet miehet tuskin ihailivat sisintäni ja sitä, kuinka ihana ihminen olen. Katsoivat lähinnä rumasti sanottuna vain sitä, olenko seksikäs tai hyvännäköinen ns. "pantavaksi".

Ja miksi IHMEESSÄ haluaisin olla jonkun random-tyypin mielestä pantavannäköinen...? Nyt kun tätä mietin, niin oikein naurattaa, kuinka hölmö sitä onkaan ollut :)

Elämästäni on tullut paljon helpompaa ja jotenkin jää aikaa pohtia ja kiinnittää huomiota enemmän Merkitseviin, Oikeisiin Asioihin, kun en enää niin mieti miltä näytän (siis joo, toki pukeudun siististi, puhtaisiin ja sopiviin vaatteisiin -en tosin ole varmastikaan minkään muotibloggarin näköinen-, pidän huolta siitä että tukka on puhdas ja siististi, hampaat pesty, ja keho muutenkin puhdas.)

Mutta ei puhettakaan että viitsisin meikkailla ja yrittää värittää naamastani erilaista kuin se on. Aamulla riittää hiusten harjaus, leikkuutin lyhyemmän mallin jota ei tarvitse juuri laittaa. Kaapista valitsen aamuisin jotkut tavalliset, mukavat vaatteet (esim. farkut ja neule/tunika/t-paita).

Harrastan liikuntaa, koska haluan kehoni olevan toimiva, mutta en enää tuskaile peilin edessä ja yritä laihduttaa itseäni ihannemittoihin, jotta olisin jossain "seksikkäässä bikinikunnossa". :D (jos haluan rannalle tai uimaan, niin sittenhän menen, tavallisessa uimapuvussani. Miksi pitäisi olla seksikäs rannalla? Niiden uppo-outojen miesten ihailun saadakseen, vai?)

Itsetuntoni on ihan kunnossa ilman vieraiden miesten ihailuakin. Itse tykkään itsestäni juuri tällaisena kuin olen. En halua herätellä mitään himoja vieraissa miehissä. Oma mieheni tykkää minusta niin laitettuna kuin naturellinakin, ei ole koskaan erikseen kehunut eikä kauhistellut ulkonäköäni, ja pussaa ja halaa (ja muutakin) kanssani yhtälailla nyt kuin aiemmin kun olin laittautuneempi.

Kirjoitin tämän nyt lähinnä siksi, että relatkaa, mammat ja tykätkää itsestänne! :) Mitä te niiden muiden mielipiteillä oikein teette...? (viittaan tässä lukuisiin av-keskusteluihin jotka koskevat ulkonäköä ja pukeutumista.. esim. kauhistelua siitä, ettei vain "näytä tädiltä" yms.)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:10"]

Ap, mietipä tarkkaan..etkö muka saanut mitään etua kun olit nätti ja laittautunut? Ihmiset avasivat ovia, hymyilivät, kassan palvelivat ystävällisesti, sinut huomattiin!

[/quote]

Itseasiassa, vaikka oikein pohtimalla pohdin, en huomaa että saisin epäystävällisempää palvelua tai että minulle availtaisiin vähemmän ovia (no okei, ovien avaaminen on aina ollut aika vähäistä, katoava tapa?). Mielestäni saan ihan yhtä ystävällistä ja hyvää palvelua nyt kuin silloin enemmän laittautuneena. En kuitenkaan siis missään nimessä koe, että nykyiselläänkään, laittautumatta, olisin mitenkään epämiellyttävän näköinen. Olen puhdas ja siisti, en haise pahalle enkä kulje likaisessa tukassa. Olen siis luullakseni melko tavallisen näköinen. Ja itse tervehdin aina kassoja ja olen ystävällinen.

ap

Vierailija
2/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka eivät henkisillä ominaisuuksillaan saa huomiota joutuvat korostamaan ulkoisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kunpa minäkin pääsisin tuohon... Olen jo 40 v, mutta olen kauhean pinnallinen. Varmaan 80% päivän vapaa-ajan ajatuksistani liittyy omaan ulkonäkööni ja siihen missä mielessä minua ehkä katsotaan. Minulla on komplekseja lähes joka ruumiinosasta. Sekä tietysti ikääntymisestä vielä siihen päälle. Inhottaa itseäkin kun vaikka kun seison työpaikan hississä jonkun toisten kanssa niin mielesäs pyörii: "katsookohan nuo kaikki mun harmaita ja ryppyjä, kun ne näyttää tässä ylhäältä tulevassa valossa erityisen pahalta" tai kun hymyilen spontaanisti heti tulee mieleen ajatus "voi yök, kiinnittääköhän kaikki nyt huomiota mun rumiin hampaisiin".

Minä en mitään muuta haluaisi enempää kuin saada miesten huomiota, mutta koskaan en ole sitä saanut enkä tule saamaan, en millään keinolla. Kun en ole valitettavasti kummoisen näköinen ollut edes nuorena saati nyt. Kaikenlaista muuta olen saanut, esim. minulla on hyvä koulutus ja ammatti eikä rahasta ole pulaa. Mutta miestä en ole koskaan saanut enkä lapsia, ja kyllä se harmittaa. Haluaisin edes joskus kokea myös rakkaussuhteen, sellaistakaan en ole kokenut.

Vierailija
4/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#17, voi harmi:( oon kyllä varma, että ihmiset ei edes huomaa sun ryppyjen käyttäytymistä eri valaistuksissa. Hymyile vapaasti jos hymyilyttää, saatat saada ystävän.

Vierailija
5/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:10"]

Ap, mietipä tarkkaan..etkö muka saanut mitään etua kun olit nätti ja laittautunut? Ihmiset avasivat ovia, hymyilivät, kassan palvelivat ystävällisesti, sinut huomattiin!

[/quote]

Tiedätkö, tuonb kaiken saa vaikkei olisi laittautunut. Mulla ainakin on tapana olla hymyilevä,ystävällinen ja kohtelias vaikken olisi yhtään laittautunut - ja saan yleensä aina samaa takaisin. Va

Vierailija
6/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:12"]

Teidän miehet eivät sitten varmaan arvostele ulkonököänne? T ällölättäpylly

[/quote]

Mun mies ei ole koskaaN ( OIKEASTI ) arvostellut mua. Ja onnellisesti naimisissa jo parikymmentä vuotta. Tiedätkö, mä en taida jaksaa uskoa sellaisiin suhteisiin, missä toisen ulkonäköä ( tai muuta ) kauheesti ar vostellaan.

Vierailija
7/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:12"]

[/quote]

Minä laitoin jo vuosia sitten ulkoruokintaan miehen joka arvosteli. Tyyppi tosiaan vähän väliä "nokki" minua ilkeillä kommenteilla ulkonäöstäni. Lisäksi esim. vaati etten mene edes postia hakemaan ilman meikkiä, koska herra halusi että naapurit ei näe millaiseen harakkaan hän on oikeasti tyytynyt. Piti pitää yllä illuusiota että hänellä on luonnonkaunis ja aina tyylikäs nainen. Vaati myös käyttämään esim. korkokenkiä joita pidin hyvin epämukavina, koska se on naisellista. Moisen ukon poisto elämästä oli ihan paras päätös, vaikken ole uutta sen jälkeen löytänytkään!

Vierailija
8/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä itsepetosta ilmeisesti keski-ikäiseltä lussahtaneelta av-mammalta. Mahtaa olla katkeraa kun kukaan ei enää palvo maata jalkojen juurella, elämän kevät kääntyy elämän ehtoopuolelle ja lumivaippa peittää hedelmättömän maan ikuiseen uneen.

Vierailija
9/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä voi kaunistautua ihan omaksi huvikseenkin. Itse en koe sitä mitenkään rasittavaksi puuhaksi.

Vierailija
10/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:31"]

Ihmiset jotka eivät henkisillä ominaisuuksillaan saa huomiota joutuvat korostamaan ulkoisia asioita.

[/quote]

On faktaa, että hyvännäköisyydestä on merkittävää etua eri elämän osa-alueilla (ihmissuhteet, työt).

Vierailija
11/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:55"]

Ihmeellistä itsepetosta ilmeisesti keski-ikäiseltä lussahtaneelta av-mammalta. Mahtaa olla katkeraa kun kukaan ei enää palvo maata jalkojen juurella, elämän kevät kääntyy elämän ehtoopuolelle ja lumivaippa peittää hedelmättömän maan ikuiseen uneen.

[/quote]

Ihana :D

...eiköhän se epätoivoinen meikkaaminen, laittautuminen, sekä miesten huomion kerjääminen olisi enemmänkin sitä itsepetosta...

t. elämänsä ehtoopuolella oleva ap 33 v.

Vierailija
12/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää. Olen 30v. enkä ole koskaan laittautunut miesten vuoksi normaalielämässä, ainoastaan sitten treffeille :) Musta olisi jäätävän kiusallista, jos miehet kuolais mua kadulla. Voi toki olla, että ne on silti kuolanneet, etenkin kun olin nuorempi, mutta en huomaa sellaisia asioita. Oikeastaan en edes tiedä, mistä puhut, ap! Siis ootko pitänyt suuria kaula-aukkoja, että miehet tuijottais sun tissejä vai mitä ihmettä?

Itse meikkaan itseni vuoksi, että näyttäisin omasta mielestäni hyvältä. En välitä muista, en miehistä enkä naisista, enkä oo koskaan välittänyt. Musta ois tositositosi kiusallista, jos ihmiset tujottais mun tissejä tai muuta ulkonäköä. Ihmeellistä, että jotkut pyrkivät siihen tietoisesti muuten kuin ns. hurmausmielessä treffeillä.

Vierailija
13/25 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna koin, että oli pakko kerätä katseita, ensisijaisesti saada miesystävä. En varmaan onnistunut kovin hyvin, miesystäväni on yksi epäpunnallisimmista tuntemastani ihmisistä.

Vierailija
14/25 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin riskillä että saan kaikki av:n lassukat kimppuuni - mä tunnen nykyään (40+) jonkinlaista biologista välinpitämättömyyttä miehisestä huomiosta.

En tee sitä tahallani, tämä ei ole minulle mikään poliittinen agenda, enkä myöskään ole teeskennellyt tähänastista elämääni. Ihan täysin tosissani halusin olla haluttava, enkä ajatellut että se tunne menisi ohi - en pyydystänyt miehiä ulkonäölläni sillä taka-ajatuksella että kun vain saan jonkun koukutettua tekemään lapset kanssani niin sitten voin lakata välittämästä. Kuvittelin että haluaisin aina olla seksikkään näköinen jne, olin jopa huolissani siitä miten se onnistuisi ikääntyessä ja lastensaannin jälkeen. Jotenkin se tarve silti vain katosi.

Olen edelleen ihan kiinnostunut siitä että näytän kivalta, mutta nykyään laittaudun ensisijaisesti työtäni ja työpaikan naisia varten. Siinä ei ole mitään seksuaalista kulmaa. Oma aviomieheni varmaankin preferoisi seksikkäämpää lookia, mutta on sen verran realisti että tajuaa ettei itsekään tarjoa mitään kovin seksikästä katsottavaa, joten tämä ei ole koskaan noussut ongelmaksi kotona. Vieraiden miesten halun kohteena oleminen ei merkitse minulle enää mitään, ja itse koen sen liittyvän nimenomaan biologiaan. Nyt kun olen saanut täytettyä sen alkukantaisen lisääntymisen tarpeeni, miehinen huomio ei itseisarvoisesti enää merkitse minulle mitään.

Vierailija
15/25 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ajatukset juuri. No okei, olin tuollainen ehkä ikävuodet 14-20 ja sen jälkeen satunnaisesti. Raskaus muutti ajatukset lopullisesti 29-vuotiaana. Mitä väliä, onko jalat paksut, jos ne toimii ja voin liikkua? Tai mitä väliä roikkuuko tissit, jos ne on terveet, jne. Ja en ole ylipainoinen tai keksinyt äitiydestä tekosyytä saada olla plösö, vaan niin rankan jutun läpikäytyään arvostaa kehoaan eri lailla. Vaikka sainkin riipputissit ja 5 sitkeästi pysyvää kiloa. Ihmisten mielipiteet ei kyllä kiinnosta pätkääkään :D ennen olin sellainen, että sain jatkuvastihuomiota ja kerjäsinkin sitä.

Vierailija
16/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä! :)

Vierailija
17/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on olla sinut itsensä kanssa. Jos itsetunto on kohdillaan, niin on hyvä olla. Itse yllätyin taannoin baarissa, kun siihen tuli pörräämään tuntematon mies. Yritti jutella kovasti, mutta huomasi pian, että mieheni oli mukana. Olin kyllä hieman otettu ;))

Vierailija
20/25 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ällöpylly :D ei arvostele, enkä minä sen. Jos jotain toisen ulkonäöstä kommentoidaan, niin myönteistä.

t. #4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi