Joukolatar
Kommentit (105)
en nyt kyllä tajua tota kritiikkiä. Itse en ole blogi-ihminen - en koskaan lue mitään blogeja, mutta aina meen katsomaan kun joku täällä ruotii ja haukkuu jotain. Noh, ihan tavallisennäköistä elämää ja juttuja oli...miten joku voi kritisoida jotain helvetin liidulla piirrettyä tekstiä + käsialaa?
Ihan oikeasti, katsokaa peiliin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 06:16"]
Ihana blogi!
[/quote]
onk jokke itte linjoilla, kynttilänvalossa kommentoimasa? ;)
^ just niin, my thoughts exactly. jokin tossa tyylissä tökkii todella. joukolatar on kyllä varsinainen PIKKUROUVA.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:17"]
Olenko ainoa, jota ärsyttää?
[/quote]
mikä se on jukulauta?
Lukeeko tuota blogia oikeasti joku, niin kuin säännöllisesti, uutta postausta innolla odotellen? Itse käväisen siellä ehkä kerran kuussa, vain todetakseni, että ei, ei edelleenkään ole minun juttu. Kukaanhan ei edes kommentoi postauksia mitenkään, en tajua miten joku jaskaa blogata vaikkei kommenttia tule oikein mihinkään asiaan lukijoilta.
En vaan tajua tuollaisten blogien ajatusta. Ei mitään sisältöä, ei persoonallisuutta. Söpö vauva, mutta sillähän ei vielä pitkälle pötkitä. No, jokainenhan on vapaa pitämään just sellaista blogia kuin haluaa, mutta itselläni kyllä lopahtaisi bloggaajana kiinnostus jos lukijakunta olisi noin epäaktiivista, kuin tuolla blogilla. Mut kaipa ne postauksetkin on sellaisia, ettei niihin oikein voikaan mitään sanoa...
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:12"]
Tolle tädille on tainnut käydä niin, että omakin tyyli on taantunut tuollaiseksi överin ihku-pinkiksi tyttölapsen synnyttyä.
[/quote]
Kyllä se tyyli on ollut tuota jo 10 vuotta sitten. Tiedän rouvan opiskeluajoilta ja yhtä tärkeilevä oli jo silloin.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:26"]
Minkä alan ihminen? Mikä koulutus hänellä? Toisin sanoen omilla varoillaanko sisustelee prinsessan kotia?
[/quote]
tradenomi on!
Mites ois Mörskätär?
[/quote]
Repesin :D
Eikö teitä muita pistä silmään se, että kirjoitukset ovat nykyään yksinomaan mainoksia? Aiemmin oli ihan kiva lukea raskaudesta ja myöhemmin tytön kehityksestä, mutta nyt postaukset ovat lyhyitä ja niissä ei ole mitään sisältöä, muuta siis kuin mainos. Plussaa sentään siitä, että sitä ei yritetä peitellä mitenkään mutta silti...
Minua ei bloggaaja ärsytä - joskin luulin aluksi, että hän on nelikymppinen vuosikausia lapsia yrittänyt ihminen, joka on vähän hupsuuntunut nyt vihdoin lapsen saatuaan. Kielikukkaset saivat epäilemään, onko hänen äidinkielensä ruotsi, mutta ilmeisesti ei ole. Sitä en kolmen lapsen kotiäitinä käsitä, että tämä kotona oleva Joukolatar ei saa tehtyä ruokaa perheelle vaan odottaa, että puoliso tulee töistä ja ryhtyy ruoanlaittoon. Ruoanlaitto ei vaadi kuin sisälukutaitoa, reseptejä riittää. Yhden helpon vauvan kanssa hengatessa hoituisi kyllä varmasti kotikin.
En itsekään jaksa enää lukea Joukolatarta, vaikka hän mukavalta ja ystävälliseltä vaikuttaakin. Yhden erittäin helpon ja hyvin nukkuvan lapsen kanssa arki on helppoa, yhtä sisustusta, brunssia ja salilla käyntiä. Meillä on neljä lasta vuoden välein ja viides tulossa joten elämme vain niin täysin erilaisissa maailmoissa, etten saa jutuista mitään irti.
Olin samaa aikaa raskaana ja lapsi myöskin perätilassa. Joko blogin sisältö oli tuolloin parempaa tai sitten vain ahmin raskaus- ja synnytysjuttuja laatuun takertumatta.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:26"]
Minua ei bloggaaja ärsytä - joskin luulin aluksi, että hän on nelikymppinen vuosikausia lapsia yrittänyt ihminen, joka on vähän hupsuuntunut nyt vihdoin lapsen saatuaan. Kielikukkaset saivat epäilemään, onko hänen äidinkielensä ruotsi, mutta ilmeisesti ei ole. Sitä en kolmen lapsen kotiäitinä käsitä, että tämä kotona oleva Joukolatar ei saa tehtyä ruokaa perheelle vaan odottaa, että puoliso tulee töistä ja ryhtyy ruoanlaittoon. Ruoanlaitto ei vaadi kuin sisälukutaitoa, reseptejä riittää. Yhden helpon vauvan kanssa hengatessa hoituisi kyllä varmasti kotikin.
[/quote]
Samaa ihmettelen, yksi todella helppo lapsi ja silti ruoanlaitto ja muut kotityöt eivät onnistu...
Olen käynyt muutaman kerran lukemassa tuota blogia ja täytyy ihmetellä miten hän on tänne saanut tuon bloginsa.. Ihan älyttömän tylsä blogi. Nytkin on ostettu YKSI kukan varsi ja siitä koko postaus! Tuo maljakko ei edes sovi siihen yhtään.. tulee sellainen fiilis, että yrittää kovasti tyylikästä mutta ei sitten kuitenkaan osaa. Aikaisemminkin oli yhden kukan postaus, sillä kertaa yksi hortensian oksa laitettuna jälleen epäsopivaan maljakkoon.