Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joukolatar

Vierailija
03.09.2014 |

Olenko ainoa, jota ärsyttää?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:40"]

Minusta tämän palstan valittajamammat voisivat ottaa oppia blogistista. Ensin hyvä koulutus ja avioliitto kunnon miehen kanssa. Sitten vasta haluttu lapsi, jota hoidetaan yhdessä arjen luksusta ja yhteistä aikaa unohtamatta.

[/quote]

Uskomatonta, että TÄTÄ viestiä alapeukutetaan! Ilmeisesti pitäisi olla kunnon meininkiä ja lukijoiden yhdessä jännittää koko viikko saako vaimo turpiin perjantaina vai lauantaina.

[/quote]

Siinähän olisi draamaa.

Vierailija
22/105 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:40"]

Minusta tämän palstan valittajamammat voisivat ottaa oppia blogistista. Ensin hyvä koulutus ja avioliitto kunnon miehen kanssa. Sitten vasta haluttu lapsi, jota hoidetaan yhdessä arjen luksusta ja yhteistä aikaa unohtamatta.

[/quote]

Mullapa on hyvä koulutus mutta takuulla paremman näköinen mies ja parempi seksielämä kuin Joukolattarella. Tylsä ihminen on tylsä ihminen vaikka voissa paistais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
24/105 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienohan se mökki on. Ja söpö vauva!

Vierailija
25/105 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:18"]

en nyt kyllä tajua tota kritiikkiä. Itse en ole blogi-ihminen - en koskaan lue mitään blogeja, mutta aina meen katsomaan kun joku täällä ruotii ja haukkuu jotain. Noh, ihan tavallisennäköistä elämää ja juttuja oli...miten joku voi kritisoida jotain helvetin liidulla piirrettyä tekstiä + käsialaa?

Ihan oikeasti, katsokaa peiliin.

[/quote]

moi.

sen verran olen katsonut itseäni peiliin, että

jos ja kun mä elän tavallisennäköistä elämää & mahdollisesti piirtelen ja kirjoittelen jotakin kornia johonkin, niin en mä kyllä sitä joka ikisessä itsensätyrkytyssivulla kaikelle kansalle jaa. onx hianoo? ketä kiinnostaa?

kritisoin itsekritiikittömyyttä.

Vierailija
26/105 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänmielen blogi nro1

Vierailija
27/105 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana blogi!

Vierailija
28/105 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen naisen kirjoittamaksi toi on ihan uskomattoman lapsellisella tyylillä kirjoitettu. Ei pysty lukeman ilman myötähäpeää...

Vierailija
29/105 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:23"]En ole tajunnut, että toi kirjoittaja on tosiaan vasta 30 vuotta, olin ajatellut rouvan olevan ennemminkin nelikymppinen. Miten voikin ton ikäinen vaikuttaa niin tätimäiseltä ja silti lapselliselta yhtäaikaa... [/quote] Onhan se nyt yli 30 reilusti, täti-ihmisen oloinen.

[/quote]

No mutkun ei ole! :D Rouva on tasan 30 vuotta, vaikka ei kyllä uskoisi.

http://joukolatar.blogspot.fi/2013/12/15-joulukuuta-vaaleanpunaiset.html

Vierailija
30/105 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukolatar on fiksu, aikuinen nainen. Hän olisi hyvä esikuva monelle pissikselle, joita ilmeisesti hänen arvostelijansa ovat.

Minä ainakin aina odotan uutta postausta; elänhän samassa elämänvaiheessa ja samat ovat myös kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
31/105 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:24"]

Joukolatar on fiksu, aikuinen nainen. Hän olisi hyvä esikuva monelle pissikselle, joita ilmeisesti hänen arvostelijansa ovat.

[/quote]

Fiksu ja aikuinen hän ihan varmasti on, mutta tyyli on ihme sekoitus viisikymppistä rouvashenkilöä ja yli-tyttömäistä alakoululaista. Lisäksi rouvan kirjoitustapa on välillä ihan käsittämättömän lapsellinen, mikä taas riitelee ton konservatiivisen olemuksen kanssa.

Vierailija
32/105 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsä blogi.

Vierailija
33/105 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:23"]En ole tajunnut, että toi kirjoittaja on tosiaan vasta 30 vuotta, olin ajatellut rouvan olevan ennemminkin nelikymppinen. Miten voikin ton ikäinen vaikuttaa niin tätimäiseltä ja silti lapselliselta yhtäaikaa...
[/quote]

Onhan se nyt yli 30 reilusti, täti-ihmisen oloinen.

Vierailija
34/105 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua ottaa päähän teksteissä se "tytär". Tytär sitä tytär tätä, tyttärelle ostettiin, tytär tytär tytär. Ymmärrän jos ei halua lapsen oikeaa nimeä blogissa kertoa, mutta vaikka etunimen eka kirjain tai joku lempinimi/väännös oikeasta nimestä olisi parempi kuin se tytär. 

Vierailija
35/105 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi näin ihana bloki ketään ärsyttää?

Vierailija
36/105 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien asunto - kerrostalokolmio Puotilassa? Uranainen, joka kelpaa esimerkiksi - joku tärkeilevä rivitradenomi? Vähän koominenhan tuo blogi on, kun ihan tavallinen elämä esitellään niin kuin olisi jotain erityisen hienoa...

Vierailija
37/105 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katsellut tuota kuvaa, enkä oikeasti ymmärrä, miten ihminen on vääntynyt noin teennäiseen asentoon. Siis että miten tuollaiseen asentoon pääsee, oon jopa itse väännellyt itseäni miettiessäni, että miten noin kummallinen asento kuvaa varten on saatu aikaiseksi. Ihan helvetin ärsyttävä kuva ja tämä Joukolattaren ilme on jo niin kaikkitietävä, etten avaisi blogia maksustakaan. En siis tiedä blogista mitään koska kuva on jo niin karsea.

Vierailija
38/105 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä on "arjen luksus", jos kuluttaa rahansa kaikkeen turhaan? Silti asuu kerrostaloasunnossa lähiössä, joka ei ole maineeltaan siitä parhaimmasta päästä? Ne tuhlailurahatkin voisi käyttää järkevästi ja maksaa asuntoa jollain paremmalla alueella. En ymmärrä. Selvästi elävät vähän yli varojensa, koska muuten tuossa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
39/105 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä avuilla tämä on valittu Vauvam bloggaajaksi? Ei aitten niin minkäänlaista sisältöä tai asiaa tai persoonaa tuossa blogissa!

Vierailija
40/105 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:26"]

Minkä alan ihminen? Mikä koulutus hänellä? Toisin sanoen omilla varoillaanko sisustelee prinsessan kotia?

[/quote]

tradenomi on!
[/quote] Hah hah hah hah! No siitähän se johtui se taviksen tavismaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi