Joukolatar
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:40"]
Minusta tämän palstan valittajamammat voisivat ottaa oppia blogistista. Ensin hyvä koulutus ja avioliitto kunnon miehen kanssa. Sitten vasta haluttu lapsi, jota hoidetaan yhdessä arjen luksusta ja yhteistä aikaa unohtamatta.
[/quote]
voit olla oikeassa, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että tuollainen on kuolettavan tylsää - ainakin tuosta blogista päätellen.
Minusta tämän palstan valittajamammat voisivat ottaa oppia blogistista. Ensin hyvä koulutus ja avioliitto kunnon miehen kanssa. Sitten vasta haluttu lapsi, jota hoidetaan yhdessä arjen luksusta ja yhteistä aikaa unohtamatta.
[/quote]
Uskomatonta, että TÄTÄ viestiä alapeukutetaan! Ilmeisesti pitäisi olla kunnon meininkiä ja lukijoiden yhdessä jännittää koko viikko saako vaimo turpiin perjantaina vai lauantaina.
Luulis että noin fiini tyyppi osais kirjottaa oikein. Ärsyttää kirjoitusvirheet. Ja se että välillä kirjotetaan murretta, välillä kirjakieltä, välillä puhekieltä. Ei kovin luontevaa vaikutelmaa anna.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 13:54"]
[/quote]
Uskomatonta, että TÄTÄ viestiä alapeukutetaan! Ilmeisesti pitäisi olla kunnon meininkiä ja lukijoiden yhdessä jännittää koko viikko saako vaimo turpiin perjantaina vai lauantaina.
[/quote]
Siis yök, mikä kärjistys. Ihan niin kuin olisi olemassa vain yksi tapa elää - tai kaksi ääripäätä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 03:59"]
Hyvänmielen blogi
[/quote]
Tuo siirappi alkaa valua jo lukijaltakin korvista: "Sydän pakahtuu onnesta". Ei helvetti. Tekeekö se tuollaisia postauksia ihan piruuttaan? Ja onko jollain keski-ikäisellä muka oikeasti tuollainen lapsekas käsiala?
TJEU: http://www.vauva.fi/artikkeli/blogit/joukolatar/eteisessamme
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 03:59"]
Hyvänmielen blogi
[/quote]
Tuo siirappi alkaa valua jo lukijaltakin korvista: "Sydän pakahtuu onnesta". Ei helvetti. Tekeekö se tuollaisia postauksia ihan piruuttaan? Ja onko jollain keski-ikäisellä muka oikeasti tuollainen lapsekas käsiala?
TJEU: http://www.vauva.fi/artikkeli/blogit/joukolatar/eteisessamme
[/quote]
Mulle samat lääkkeet kuin tuolla bloggarilla on.
Muuten olen sitä mieltä, että kell onni on, se onnen kätkeköön.
Äh en kestä tätä blogia. Onneksi ei ole pakko lukea, mutta mutta tuo sivupalkin naamakuvakin ärsyttää...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:25"]
Up
[/quote]
Mun mielestä kauheinta on noi kökköäkin kökömmät otsikot, esim. timantti Timantille, vauva nukkuu huoneessaan ja iltapuuro kuuluu iltarutiineihin. Huomaa, että kirjoittajalla ei juurikaan ole mielikuvitusta ja jotenkin noi jatkaa tota samaa ällösöpöstelevän lapsellista linjaa, joka ei jotenkin yhtään sovi tuon ikäiselle naiselle.
Mistä ihmeestä sinä tiedät, onko se elämä onnellista vai ei?[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:26"]
No mikä siinä on niin ärsyttävää kun toinen elää onnellista elämää?
[/quote]
Tolle tädille on tainnut käydä niin, että omakin tyyli on taantunut tuollaiseksi överin ihku-pinkiksi tyttölapsen synnyttyä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:19"]
Vaikka teksti keskittyykin materiaaleihin ja niiden hankintaan, on tuo vauva kyllä todella suloinen. <3
[/quote]
Totta <3
Mun mielestä kaikki tämänhetkiset blogit ovat jotenkin persoonattomia, en lue niistä mitään. Pahin oli Parsakaali, siihen en pystynyt samastumaan ollenkaan.
Ovat kaikki varmasti mukavia ihmisiä, ei mitään kenenkään persoonaa vastaan, äidit reippaita ja lapset suloisia. Kaipaan silti esim. Taaperotalossa näkynyttä humoristista otetta. Taaperotalon ja Keltanokan hautomon tekstejä odotti aina innolla, nykyään ei edes jaksa avata.
Valituksen loppu :)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 10:36"]
Minua hän ei varsinaisesti ärsytä. Blogi on vaan melko tylsä, kaikki on jotenkin liian täydellistä, enkä löydä mitään yhtäläisyyksiä esim. omaan, jo taakse jääneeseen, vauva-arkeen.
[/quote]
Minkähänlainen Joukolatar on suuttuessaan, vai suuttuuko se koskaan? Mulla ainakin huonot päivät on vakio (perheessä 2 pientä lasta ja aina töissä oleva mies).
Täydellisyys on joka tapauksessa mielenkiinnotonta.
Joukolatar on valmistunut kauppatieteiden maisteriksi Vaasasta.