Ebay-ostokset
Hei, mitä olette sieltä Ebaystä ostaneet? Mitä sieltä kannattaa etsiä? Muutakin kuin vaatteet, korut, kengät, meikit :) Onko joku ostanut esim. pyyhkeitä?
ps. Käytin hakua enkä löytäny mitään kunnon keskusteluja.
Kommentit (33)
Oon tilannu hajuvettä, olikohan 50ml se tulliraja... Tilasin 100 ml pullon,eikä jääny tulliin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:33"]
Parfymit. 25 % suomi hinnoista kaikki.
[/quote]
Paljon feikkejä.
[/quote]
Oikeita ovat olleet, nämä
Korealaista mizon kosmetiikkaa, kännykän ja iPadin koteloita, wellan hiusvärejä, rakennekynsijuttuja ja koristeita :)
KIITOS vinkistä, nro 5!!! Lähti heti tilaukseen! =)
Minä ostin tällä viikolla sähköhammasharjan.
Aiemmin olen ostanut kirjoja, urheilujuttuja, lisää kirjoja, ulkomailla asuessani ihan huonekalujakin, ripsivärin, kynien täyttöpatruunoita ym. Ihan tavallisia juttuja :)
printterin mustetta, kotiin toimitettuna 80 prosenttia edullisemmin kuin prismasta
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:09"]
Onko kukaan tilannut hajuvesiä? Tai kosteusvoiteita, tehonaamioita yms.? Tulevatko perille ollenkaan tai joutuuko maksamaan jotain ylimääräistä? Mulla on joku hämärä kuva että hajuvesistä menisi ainakin jotain ylimääräistä?
[/quote]
Hajuvedet täältä:
http://fi.strawberrynet.com/main.aspx
Kaikki muut ebaysta. Vuosikausia on nuo em. paikat toimittaneet mulle moitteettomasti..
Hyvä tietää:
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:51"]
Hajuvedet täältä:
http://fi.strawberrynet.com/main.aspx
Kaikki muut ebaysta. Vuosikausia on nuo em. paikat toimittaneet mulle moitteettomasti..
Hyvä tietää:
[/quote]
Strawberry.net myy feikkejä, mutta fragrancex on huippuhyvä, sieltä saa muuten narsin meikkejäkin.
Itse ostan petivaatteet ja pyyhkeet soak and sleepista, englannista, sitä laatua mitä sieltä saa, ei saa suomesta mistään, eikä egyptiläiset puuvillapetivaatteet edes maksa paljon siellä.
Ostan myös paljon suoraan usasta, myus sivuston kautta. Vaikka menee verot ja rahtikulut, kaikki on silti halvempaa.
Ja esim. säästin noin 500 euroa vasta, kun ostin italiasta calligariksen tuolit verrattuna suomen hintoihin.
Vaatteet ostan nykyään melkein aina uniqlosta, laatu on superhyvä verrattuna johonkin saman hintaiseen suomessa myytävään.
Mun "ihmeellisimmät" ostokset on kengät :D
Itse tilaan ebaysta useamman kerran vuodessa, sillä tavarat nyt vain ovat siellä niin paljon edullisempia. Niille, jotka epäilevät ebayn toimitusta suosittelen turvallisestinetista.fi palvelua. Tuo palvelu hoitaa tilaamisen puolestasi tosi kätevästi, ei tarvitse tehdä ylimääräisiä ebay-tunnareita + suomalainen palvelu.. Muutaman kerran olen tilannut tuon palvelun kautta, viimeksi viime viikolla koko perheelle uudet suojakuoret puhelimiiin. Pari euroa veloittivat ja homma pelittää!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:33"]
Parfymit. 25 % suomi hinnoista kaikki.
[/quote]
Paljon feikkejä.