Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pystyy päättelemään oman ulkonäöllisen tasonsa?

Vierailija
14.08.2021 |

Kysymys on otsikossa.

T. Nainen

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on todella vaikea saada ketään kiinnostumaan. Olen 24 vuotias ja aina ollut tänä ongelma. Olen kokoa xs ja muodokas kroppa. Ulkonäön eteen näen vaivaa ja aina olen huoliteltu. Olen lyhyt ja ikäistäni nuoremman näköinen. Käyn töissä ja elämän perusasiat on ihan kunnossa. Kuitenkin maailmassa on paljon kauniita naisia joten massasta ei ole helppo erottua.

Vierailija
122/124 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi yrittää kehittää omaa ulkonäköönsä. Kunnon stylisti, meikkaaja ja kampaaja voivat antaa erinomaisia neuvoja. Eikä ne paljoa maksa.

Sitten pidät painosi kohtuudessa. Loput on sitten geeneistä ja sosiaalisuudesta kiinni. Kun ulkonäkö on toimiva, voit tavata korkeatasoisempia miehiä.

Kannattaa muistaa, että koulutuksellasi ja työsaavutuksillasi ei ole tässä asiassa mitään käytännön merkitystä.

Miehet etsivät aina "kuumaa"naista.

Kannattaa myös muistaa, että jos mies etsii vain kuumaa naista, jonka koulutuksella ja työsaavutuksilla ei ole mitään väliä, hän tulee jatkossakin olemaan kiinnostunut vain "kuumuudestasi". Ja kun lakkaat olemasta kuuma, hän vaihtaa kuumempaan.

Toisin kuin palstapellet uskottelevat, jokaiselle normaalille miehelle naisen koulutuksella ja ammatilla todellakin on merkitystä.

Tämä on se yleisin koulutettujen naisten harhaluulo. Noin se ei mene niin monen tutkimuksen mukaan.

Alfamies valitsee mieluummin kauniin, hauskan ja vaikka vähän höpsönkin naisen.

Siksi juuri koulutetuilla naisilla on niin vaikeaa löytää itselleen sopivaa miestä, kun he kuvittelevat että koulutus ja työsaavutukset ovat jotenkin merkittäviä. Ovathan ne työhaastattelussa.

Parisuhteessa se tarkoittaa kaksi kokkia keittiössä, riitelyä, väittelyä.

Lukekaa vähän tutkimuksia.

Laasasen teoriat ovat teorioita. Oikeassa elämässä jokainen parisuhdetta hakeva mies on selvittänyt mun koulutuksen, millaista uraa olen luomassa ja kiinnostusta jatkokouluttamaan itseni, vaikka näitä aiheita olen tietoisesti vältellyt treffeillä.

Onpas sinulla ollut todella outoja miehiä, huhheijaa vain! Minulta kukaan ei ole kysellyt tuollaisia ja jos olisi alkanut kyselemään, niin olisin pyöritellyt silmiäni ensin, sanonut heippa ja lähtenyt. En ole millään tavoin velvollinen avaamaan sellaisia asioita ulkopuolisille ihmisille. En yleensäkään selittele raha-asioitani koko maailmalle ja koska pärjään oikein hyvin, niin riittää, kun itse tiedän ne.

Minulla ja tapaamillani ihmisillä on ollut aina todella paljon muutakin juttua ja jotkut koulutus-, ammatti- ja raha-asiat ovat jääneet pois jutuista oikeastaan kokonaan. Voin jutella työkavereiden kanssa ammattiasioista, mutta ystävieni kanssa juttelen muita asioita ja vapaa-ajalla varsinkaan en ole kiinnostunut niistä. En omistani, enkä jonkun toisen. Ehkä sinun kanssasi ei siis ole muutakaan juteltavaa? Ehkä olet niin tylsä?

En olisi tavannut toista kertaa miestä, jota ei kiinnosta keskustella työstä (molempien). Olen ihan mielelläni näin tylsä ja onnellisesti nykyisin parisuhteessa ilmeisesti yhtä tylsän miehen kanssa. Rahasta emme ole puhuneet sen enempää kuin että yhteiset menot jaetaan puoliksi. Tuloja, omaisuuksia tms ei ole koskaan ollut tarpeen ottaa puheeksi. Mutta jos tosiaan miehelle olisi ollut yhdentekevää, mihin  käytän lähes puolet hereilläoloajastani, niin en usko, että meillä olisi ollut mitään yhteistä.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojan silmistä koska määritelmää esim mikä on kaunis nainen ei ole. Jollekkin se on missi, mä tykkään että nainen on xxl koska se näyttää ja tuntuu paremmalta kuin hoikka.

Vierailija
124/124 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomalla puhelimen kameran kautta naamaansa.

Huhhu.. 😬