Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pystyy päättelemään oman ulkonäöllisen tasonsa?

Vierailija
14.08.2021 |

Kysymys on otsikossa.

T. Nainen

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan peilistä.

Yllättävän moni kaunis nainen ei pidä itseään kauniina. Se voi johtua monesta asiasta, mutta peili ei ehkä ole luotettavin mittari.

Miehenä voin sanoa että oma taso riippuu seurasta tai paikasta jossa olen. Toisaalla olen kymppi kun taas toisaalla enimmäkseen huomaamaton. Toisaalla minua tulee naiset iskemään ja toisaalla ei.

Vierailija
82/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä siitä että minkälaiset miehet kiinnostuvat vakavasti parisuhdemielessä eikä vain panomielessä.

Naisella on 2 tasoa, seksitaso ja parisuhdetaso. Vain parisuhdetasolla on merkitystä.

Mikä tämä "minkälaiset miehet" on? Tosi epämääräinen vastaus.

Eikä ole, vaan jos selkeästi huomaa, että tavismiehet katsovat, niin olet tavis. Peilistä oman tasonsa näkee hyvin.

Mitä merkitystä katsomisella on jos kukaan ei lähesty? Mua katsovat ihan kaikenlaiset miehet, pulsut, ulkkarit, tavikset, ne alfat jne. MUTTA KUKAAN EI TEE MITÄÄN.

MIKSI SINÄ ET TEE ALOITETTA?

Minkälainen nynnerönainen olet, jos et osaa tehdä itse aloitetta? Se ei ole vaikeaa, katsot toista silmiin ystävällisesti, menet luokse ja juttelet. Tadaa, siitä on hyvä aloittaa. Siinä on turha tasoja miettiä, jos toinen on kiinnostava.

Kokemusta on, kun olen tehnyt aloitteen miehille. Mua pidetään itsestäänselvyytenä, seksissä ollaan itsekkäitä, vihjaillaan ulkonäöstä (olisi niitä paremmankin näköisiä naisia, jotka lähestyivät), ainakin yritetään pettää (jopa yritetään iskeä ystävääni, kun olen vaikka vessassa käymässä), olen kiltti ja mukava ja saan kusipäistä käytöstä osakseni. En tee enää aloitetta ikinä, en jaksa tuollaisia miesperseitä.

Tätä juuri tarkoitin tuolla vääränlaisella tasapainolla josta viime sivulla tuli miinuksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi yrittää kehittää omaa ulkonäköönsä. Kunnon stylisti, meikkaaja ja kampaaja voivat antaa erinomaisia neuvoja. Eikä ne paljoa maksa.

Sitten pidät painosi kohtuudessa. Loput on sitten geeneistä ja sosiaalisuudesta kiinni. Kun ulkonäkö on toimiva, voit tavata korkeatasoisempia miehiä.

Kannattaa muistaa, että koulutuksellasi ja työsaavutuksillasi ei ole tässä asiassa mitään käytännön merkitystä.

Miehet etsivät aina "kuumaa"naista.

Kannattaa myös muistaa, että jos mies etsii vain kuumaa naista, jonka koulutuksella ja työsaavutuksilla ei ole mitään väliä, hän tulee jatkossakin olemaan kiinnostunut vain "kuumuudestasi". Ja kun lakkaat olemasta kuuma, hän vaihtaa kuumempaan.

Toisin kuin palstapellet uskottelevat, jokaiselle normaalille miehelle naisen koulutuksella ja ammatilla todellakin on merkitystä.

Tämä on se yleisin koulutettujen naisten harhaluulo. Noin se ei mene niin monen tutkimuksen mukaan.

Alfamies valitsee mieluummin kauniin, hauskan ja vaikka vähän höpsönkin naisen.

Siksi juuri koulutetuilla naisilla on niin vaikeaa löytää itselleen sopivaa miestä, kun he kuvittelevat että koulutus ja työsaavutukset ovat jotenkin merkittäviä. Ovathan ne työhaastattelussa.

Parisuhteessa se tarkoittaa kaksi kokkia keittiössä, riitelyä, väittelyä.

Lukekaa vähän tutkimuksia.

Jos tästä saisi edes yhden tutkimuksen? Jos tarkoitat alfamiehellä hyvin koulutettua, komeaa ja varakasta miestä, niin hänen vastinkappaleensa on kaunis, hyvin koulutettu ja mukava nainen, joka on äitiainesta. Jos taas tarkoitat alfamiehellä jotain varakasta duunariyrittäjää, niin hänelle varmaan kouluttamaton ja höpsö nainenkin käy, kunhan on mukava ja kaunis.

Suomalaisista avioliittotilastoistakin tuo tosiasia valkenee eli pariskuntien koulutustaso on tyypillisesti sama varsinkin ylemmissä koulutus- ja tuloasteissa.

Vierailija
84/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ulkonäkötasonsa pystyy jossain määrin päättelemään siitä minkänäköisiä ihmisiä pystyt saamaan seurustelukumppaniksesi.

Vierailija
85/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi yrittää kehittää omaa ulkonäköönsä. Kunnon stylisti, meikkaaja ja kampaaja voivat antaa erinomaisia neuvoja. Eikä ne paljoa maksa.

Sitten pidät painosi kohtuudessa. Loput on sitten geeneistä ja sosiaalisuudesta kiinni. Kun ulkonäkö on toimiva, voit tavata korkeatasoisempia miehiä.

Kannattaa muistaa, että koulutuksellasi ja työsaavutuksillasi ei ole tässä asiassa mitään käytännön merkitystä.

Kannattaa myös muistaa, että jos mies etsii vain kuumaa naista, jonka koulutuksella ja työsaavutuksilla ei ole mitään väliä, hän tulee jatkossakin olemaan kiinnostunut vain "kuumuudestasi". Ja kun lakkaat olemasta kuuma, hän vaihtaa kuumempaan.

Toisin kuin palstapellet uskottelevat, jokaiselle normaalille miehelle naisen koulutuksella ja ammatilla todellakin on merkitystä.

Tämä on se yleisin koulutettujen naisten harhaluulo. Noin se ei mene niin monen tutkimuksen mukaan.

Siksi juuri koulutetuilla naisilla on niin vaikeaa löytää itselleen sopivaa miestä, kun he kuvittelevat että koulutus ja työsaavutukset ovat jotenkin merkittäviä. Ovathan ne työhaastattelussa.

Luettele minulle vaikka puolenkymmentä suomalaista liike-elämän ja tieteen johtonimeä, joilla on kaunis, hauska ja höpsö puoliso (eli vaimo, jolla ei itselläänkin ole korkea koulutus ja oma ura). Kiitos jo etukäteen.

Jokainen saa toki hakea sellaista kuin haluaa. Itse en olisi huolinut miestä, jolle minun koulutukseni ja työni eivät ole merkityksellisiä. Ja sen takia meillä nimenomaan ei tule vääntöä, kun on samanlainen arvomaailma, elämäntapa ja elintaso. Tieto, että toinen tukee niin uralla kuin elämässä muutenkin tarvittaessa.

Ei sellaisia ole. Ilmeisesti nämä lukevat ainoastaan juorulehtiä, joissa jotkut julkisuudessa viihtyvät ryysyistä rikkauteen -bisnesmiehet kehuskelevat omaisuudellaan ja ottavat nuoren vaimon. Sitten taas kun lukee vaikka Hesarin synttärihaastatteluja, niin huomaa miten asia oikeasti on eli samalla tavalla kuin tilastoissa. 

Vierailija
86/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta ei miehet kiinnostu kuin lähinnä panomielessä ja en halua pelkkiä panojuttuja, joten olen yksin. Mua on sanottu kauniiksi ja välillä haukuttu rumaksi, mutta enköhän sitten ole suht tavis. Ehkä se tavis-, nuorena kiinnostuttiin muussakin kuin panomielessä, silloin olin kaunis, nyt lähes 50-vuotias tavis-. Olen varautunut elämään loppuelämäni yksin, joskus harmittaa, mutta yleensä viihdyn melko hyvin yksin. Luonteeltani en ole sellainen pirtsakka, elämäniloinen, hymyilevä ja itsevarma, jota miehet etsivät: jos on edellä mainitun kaltainen, ulkonäkö ei painotu ihan niin paljon kuin tällaisella rauhallisen oloisella ja melankoliaan taipuvaisella murehtijalla.

Olen kuulemma kuuma ja pantava mutta kukaan ei ole kiinnostunut parisuhdemielessä vaikka vientiä riittää. Olen omasta mielestäni ohan perusnätti,urheilullinen nainen.

Vierailija
87/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä siitä että minkälaiset miehet kiinnostuvat vakavasti parisuhdemielessä eikä vain panomielessä.

Naisella on 2 tasoa, seksitaso ja parisuhdetaso. Vain parisuhdetasolla on merkitystä.

Mikä tämä "minkälaiset miehet" on? Tosi epämääräinen vastaus.

Eikä ole, vaan jos selkeästi huomaa, että tavismiehet katsovat, niin olet tavis. Peilistä oman tasonsa näkee hyvin.

Mitä merkitystä katsomisella on jos kukaan ei lähesty? Mua katsovat ihan kaikenlaiset miehet, pulsut, ulkkarit, tavikset, ne alfat jne. MUTTA KUKAAN EI TEE MITÄÄN.

No tämäpä. Katse ei kerro yhtään mitään eikä edes flirtti, jos ei se johda sen enempään. Minullekin ovat flirttailleet kaikenlaiset miehet laidasta laitaan, jopa erittäin komeat adonikset hyvin avoimesti, mutta pääasiassa jotkut epäviehättävät juntit ovat saaneet aikaseksi kysyä ulos. Ilmeisesti olen sitten sellaisen tasolla, mutta eipä kyllä tullut mieleenkään tarttua tarjoukseen.

Vierailija
88/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädellisten yömarssi kirjoitti:

Naisilla tuo jaottelu on hieman sameampi, mutta suurin osa menee tavallisen kategoriaan. Sen voi sitten halutessaan jakaa tavis-, tavis ja tavis+ luokkiin. Äärimmäisen kauniita tai äärimmäisen epäviehättäviä on vähän. Miehet tuon jaottelun tekevät ja tutkitusti matemaattisen tarkasti.

Miesten asteikko taas on kireämpi naisten silmiin. Tämä johtunee biologiasta, kun kaikilla nisäkkäillä tuntuu laadukkaat urokset dominoivan lisääntymistä jopa verisen kilpailun kautta. Mutta naisten silmiin noin prosentti miehistä on komeita ja viidennes keskimääräistä komeampia. Loput sitten ei ole mitään kovin haluttuja, mutta monen naisen on tyytyminen, sillä ei viidenneksestä riitä kaikille kuin korkeintaan tindertapailuun.

Tutkitusti matemaattisen tarkasti? Viittaatko ehkä tutkimukseen jossa miehille näytettiin eri ikäisten naisten kuvia ja kaikki 20-70v miehet valitsivat 20v naisen.

Tutkimus joka tehdään kuvien perusteella on aika kaukana todellisuudesta. Nykyään kun meikkaamalla ja lopuksi retusoimalla saa melkein kenet tahansa näyttämään kuvassa hyvälle. Ja reaalimailmassa harva 60v mies oikeasti haluaa elää 20v mimmin kanssa. Ellei se satu olemaan täysin sielunkumppani, niin pikkasen saattaa maailmat törmätä.

iesten asteikko taas on kireämpi naisten silmiin. Tämä johtunee biologiasta, kun kaikilla nisäkkäillä tuntuu laadukkaat urokset dominoivan lisääntymistä jopa verisen kilpailun kautta. Mutta naisten silmiin noin prosentti miehistä on komeita ja viidennes keskimääräistä komeampia.

Not so fast! Väitän ettet erota "laadukasta urosta" jos sellainen kävelee sinua vastaan. Sinulla varmaan on joku stereotypia päässä millainen uros on naisten mielestä laadukas. Mutta todelllisuus on ihan toista.

Minä olen miettinyt miksi olen niin suosittu naisten keskuudessa vaikka en panosta asiaan lainkaan. Ei ole lihaksia juurikaan eikä jämerää leukaa. Pukeudun edelleen Addun huppariin eikä hampaitakaan ole hoidettu erityisen hyvin. Vaikka kasvatin kohtuullista "isi vartaloa" niin sekään ei vähentänyt naisten kiinnostusta. Ja ei, lompakko ei ole paksu.

Tulin lopulta siihen johtopäätökseen että olemme edelleen sen verran alkukantaisia että naiset vaistoavat hedelmällisyyden ja hyvät geenit. Minä on olen todella hedelmällinen. Ihan riesaksi asti. Ja nyt kun olen saanut lapsia, niin on aika selvää että he ovat perineet hyvät geenit. Toki vaimollanikin on osuutta asiaan. 

Mutta minä en mahdu stereotyyppiseen alfamiehen muotiin. Olen introvertti jne ja väitän että kuvan perusteella monikaan mies ei rankkaisi minua korkealle. Mutta minua tulee kauniit naiset iskemään baarissa. Mitä olen ympärilleni katsonut, niin se ei ole kovin yleistä. Minun suosio naisten keskuudessa herättääkin välillä ihmetystä miesten keskuudessa. Mutta minä olen myös aika mukava ihminen. Olen saanut naisilta käsityksen että mukavuus on katoava luonnonvara. Monet miehet eivät ole erittäin mukavia.

Vierailija
89/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari hommaa: Ensinnäkin, monet miehet tuppaavat katsomaan lähes kaikkia naisia. Laita yhtään tiukempaa vaatetta päälle, niin saat paljon katseita. Toisekseen miehet harvemmin tekevät aloitteita selvinpäin. Saattaa myös että olet niin kaunis että se jo rajaa miehiä ulos.

Miehenä en ole koskaan lähestynyt tuntematonta naista. Tutustun naisiin joko niin että he tulevat puhumaan minulle tai ollaan jossain mikä yhdistää ja sitä kautta tulee aloitettua juttelu. Olenkin miettinyt että mitä jos nuorenpana olisikin menny rohkeasti jutttelemaan kaikille kiinnostaville naisille. Nyt meinaan olen huomannut että jos on ollut jotain puoli-tuttuja naisia joiden kanssa en ole koskaan jutellut, niin olen saattanut ajatella että he ovat minulle tympeitä tms kun eivät pidä minusta. Mutta sitten kun ylitetään se raja että keskustellaankin ekan kerran "oikeasti", niin he ovat todella fiiliksissä ja ovat itse halunneet aina tulla tutustumaan, mutta eivät ole uskaltaneet. Moni väärinkäsitys selviäisi jos ihmiset vain puhuisivat rohkeammin toisilleen.

Vierailija
90/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari hommaa: Ensinnäkin, monet miehet tuppaavat katsomaan lähes kaikkia naisia. Laita yhtään tiukempaa vaatetta päälle, niin saat paljon katseita. Toisekseen miehet harvemmin tekevät aloitteita selvinpäin. Saattaa myös että olet niin kaunis että se jo rajaa miehiä ulos.

Miehenä en ole koskaan lähestynyt tuntematonta naista. Tutustun naisiin joko niin että he tulevat puhumaan minulle tai ollaan jossain mikä yhdistää ja sitä kautta tulee aloitettua juttelu. Olenkin miettinyt että mitä jos nuorenpana olisikin menny rohkeasti jutttelemaan kaikille kiinnostaville naisille. Nyt meinaan olen huomannut että jos on ollut jotain puoli-tuttuja naisia joiden kanssa en ole koskaan jutellut, niin olen saattanut ajatella että he ovat minulle tympeitä tms kun eivät pidä minusta. Mutta sitten kun ylitetään se raja että keskustellaankin ekan kerran "oikeasti", niin he ovat todella fiiliksissä ja ovat itse halunneet aina tulla tutustumaan, mutta eivät ole uskaltaneet. Moni väärinkäsitys selviäisi jos ihmiset vain puhuisivat rohkeammin toisilleen.

Tarkoitatko, että miehet jättävät aloitteen tekemättä, koska nainen on liian kaunis? Mitä olen tosielämässä nähnyt niin ei tätä juuri tapahdu. Kyllä niitä missejä/malleja yrittävät pokkana myös sellaiset miehet, joita ei hyvällä tahdollakaan voisi kutsua komeiksi. Se ulkoinen "tasoero" on todella räikeä, kaikkien muiden paitsi miehen itsensä mielestä.

Vierailija
91/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näistä tasojutuista paistaa aina läpi asenne, että ihmistä arvioidaan kuin lihakönttiä.

Vierailija
92/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ulkonäkötasonsa pystyy jossain määrin päättelemään siitä minkänäköisiä ihmisiä pystyt saamaan seurustelukumppaniksesi.

Ja miten sitä seurutelukumppania sitten pitää arvioida? Riittääkö minun subjetiivinen kokemus hänestä?

Vierailija
93/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

enymmärrä kirjoitti:

On jäänyt tämä konsepti hyvin hämäräksi. Voisitteko määritellä tämän tasosysteemin tarkemmin? laittakaa vaikka eri tasojen määritelmät,  mitkä tekijät vaikuttavat? Päteekö tämä määritelmä eri ihmisryhmissä (ikä, kulttuuri, sukupuoli ja seksuaalinen suuntautuminen) vai onko kyseessä jokin valkoisten heteronormatiivisten luokittelutaulukko? Ja missä tämä taulukko on jos on? Mitä sillä on edes teoriassa tarkoitus tehdä? Minua kiinnostaa tämä systeemi kun en ymmärrä. Kiitos vastauksista : )

Tason eräs määritelmä tai periaate heteroille on se, että vastakkaisen sukupuolen edustajat laittavat arvioitavat yksilöt paremmuusjärjestykseen. Esim. jos olet nainen, niin laita kuvasi 99 satunnaisesti valitun (suunnilleen saman ikäisen) naisen kuvien joukkoon ja pyydä miehiä laittamaan kuvat haluttavuusjärjestykseen. Jos olet viidenneksi haluttavin, tasosi on 9,5. Jos olet 65. haluttavin, tasosi on 3,5 omassa ikäryhmässäsi.

Eli TASOsi = Miesten käsitys haluttavuudestasi verrattuna muihin naisiin.  Saman arvion voi tietenkin tehdä myös lesbomarkkinoille, jolloin arvioijina ovat lesbot, eivätkä heteromiehet. Silloin esim. "rekkalesbolla" voi olla korkea taso lesbojen joukossa, mutta matala taso heteromarkkinoilla.

Vierailija
94/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino merkkaa todella paljon, oletko ylipainoinen, normaalipainoinen vaiko laiha. Toki toinen tykkää pyöreämmästä ja toinen laihasta, mutta vähintään normaalipainoinen - laiha niin vientiä enemmän.

Tämän lisäksi kasvot vaikuttaa eli miten kauniit sattuvat olemaan. Kasvoja voi toki kohtentaa ihan meikkaamalla. Jos et osaa niin kaiva netistä meikkausviedoita ja katso miten mielestäsi kauniit ihmiset laittavat itseään. Opettele tekemään samoin.

Miehet pitävät yleensä pitkistä hiuksista naisilla, joten mikäli hiuksesi eivät ole älyttömän ohuet niin pidä ne pitkinä ja värjää ihosi sopivaan sävyyn elleivät oel jo luonnostaan hyvän sävyiset.

Sitten pukeutuminen. Osta tyylisii sopivia vaatteita ja uusi vaatekaappiasi tietyin väliajoin. Tähän voi pyytää apuun toista, joka toimii makutuomarina. Älä ota liian kilttiä ihmistä mukaan, joka sanoo kaikkeen "on hyvä" vaan sellainen joka uskaltaa kertoa mielipiteensä ja jolla on tyylitajua. Jos ei tällaista löydy etkä itse osaa niin ammattilaisen paikkeille sitten.

Syö terveellisesti ja kohtuudella herkkuja. Liiku säännöllisesti ja etsi harrastuksia, joista tulee hyvä mieli. Tämä saa sinut kannattelemaan itsesti -näyttää aina paremmalta kuin kasassa kulkeva ja voit sisäiseti paremmin mikä näkyy ulospäin.

Opettele olemaan kohtelias muille ja opettele hymyilemään. 

Hanki työpaikka tai mene opiskelemaan. Elämässä tulee olla tarkoitusta ja määränpäitä.

Hyvä ja terve itsetunto kantavat kauas.

Tuo painokohta ei ole ihan faktaa, sillä myös miehissä on monenlaisia ja eri kokoisia, joten itse asiassa aika harva pullea mies vaatii naiseltaan laihuutta tai edes normaalipainoa. Tämä nyt vain on tosi asia ja kiistäminen ei ole tarpeen. :) Viennin runsaudella ei muuten ole myöskään mitään väliä, koska yleensä se yksi ihana riittää.

Kasvojen kauneus on myös juttu, jossa on erilaisia näkemyksiä. Meikkauksellakaan ei ole periaatteessa niin väliä, sillä normaalissa parisuhteessa ollaan ilman meikkiä varmasti suurin osa ajasta. Yleensä meikki on vain kevyttä, eli ripsiväriä, meikkivoidetta ja muuta sellaista, joita ei kauempaa katsottuna edes huomaa, joten katse kiinnittyy ihan muihin juttuihin.

Ja sitten se hiusten väri. Lähes aina ikioma väri on paras ja huolettomin. Jos itse tykkää värjätyistä hiuksista, niin silloinhan se on hyvä, mutta eivät värjätyt hiukset nyt niin paljoa merkitse miesten kiinnostukseen, että kannattaisi lähteä värikierteeseen.

Muut asiat olivat hyvät.

Vierailija
95/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hahmotan omaa viehättävyyttäni parhaiten vertailemalla itseäni ystäviini ja kavereihini, niin pahalta kuin tämä kuulostaakin. :D Silloin joskus nuorena kun vielä käytiin ihmisten ilmoilla yhdessä, niin kehen miehet kiinnittivät huomiota ja ketkä joutuivat aina nielemään oman yksinäisyytensä ja iloitsemaan toisen flaksista. Tuossa seurustelu- ja seksitaso -jutussa on varmaan paljon totta, mutta hei, eihän Armi Aavikkokaan päässyt parisuhteeseen. 

Vierailija
96/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näistä tasojutuista paistaa aina läpi asenne, että ihmistä arvioidaan kuin lihakönttiä.

Periaatteessa kyllä. Puolin ja toisin tätä tapahtuu ja monessa muussakin asiassa kuin vain etsiessä omaa rakasta. Ja niin sen pitääkin mennä varsinkin parisuhdetta ajatellen. Toisen pitää olla itselle mieleen muutenkin kuin paperilla. Ensitreffit alttarilla -sarjassa tämäkin on nähty selkeästi.

Vierailija
97/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

filosofi kreikasta kirjoitti:

Se on parasta ihmisyydessä, että jokainen meistä on kaunis ja jokainen ruma jonkun mielestä. Kauniiksi mielletään ihmiset, joita hyvin moni pitää kauniina. Näin ollen sinun tasosi määräytyy sen mukaan, mitä mieltä suuri massa on sinun ulkonäöstäsi. Parhaiten saat tästä viitettä esimerkiksi menemällä yökerhoon ja tarkastelemalla millaista huomiota saat miehiltä. Kauniita naisia on iskemässä koko ajan joku, rumia ei kukaan ennen pilkkua.

No tästä minä olen oman tasoni päätellyt, että illan aikana ei ketään kiinnosta, mutta narikkajonosta tai jopa bussipysäkiltä on yritetty iskeä. Se on oikeasti tosi loukkaavaa, lopettakaa se. Jos en ole kelvannut sen illan aikana, niin en aio olla oljenkortesi illan jälkeenkään.

Sen olen myös oppinut että miehiä ei kannata yrittää iskeä. Kyllä se mies iskee, jos on kiinnostunut. Jos ei yritä iskeä, se ei ole kiinnostunut. Koskaan ei ole kukaan ilahtunut minun tutustumisyrityksistäni.

Ja ei, en aio tyytyä "kilttimieheen". Elän elämääni yksin, ja sillä sipuli.

Vierailija
98/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä saisi edes yhden tutkimuksen? Jos tarkoitat alfamiehellä hyvin koulutettua, komeaa ja varakasta miestä, niin hänen vastinkappaleensa on kaunis, hyvin koulutettu ja mukava nainen, joka on äitiainesta. Jos taas tarkoitat alfamiehellä jotain varakasta duunariyrittäjää, niin hänelle varmaan kouluttamaton ja höpsö nainenkin käy, kunhan on mukava ja kaunis.

Suomalaisista avioliittotilastoistakin tuo tosiasia valkenee eli pariskuntien koulutustaso on tyypillisesti sama varsinkin ylemmissä koulutus- ja tuloasteissa.

Joo mutta se koulutustaso ei merkitse niin paljoa kuin luonne ja ulkonäkö. Kuinka monta stressaantunut naisjohtajaa tässä maassa on? Miksi olla parisuhteessa jossa molemmilla on stressi.

Kyllä nyt tulisi joku lamppu syttyä kun katsot kuinka paljon Helsingissä on pareja, joissa nainen on maahanmuuttajakin. He kun pitävät miehestään huolta, sen sijaan että kilpailevat kaikista asioista.

Suomella on kyseenalainen tilanne, että täällä eniten sinkkunaisia koko EU:ssa. Joten syy on Pohjoismaiden ideologiassa, jossa nainen on henkisesti kuin mies. Monesti päälle päin myös.

Se ei toimi ja miehet vain hylkivät sellaista. Kuin kaksi positiivista magneettia.

Vierailija
99/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hahmotan omaa viehättävyyttäni parhaiten vertailemalla itseäni ystäviini ja kavereihini, niin pahalta kuin tämä kuulostaakin. :D Silloin joskus nuorena kun vielä käytiin ihmisten ilmoilla yhdessä, niin kehen miehet kiinnittivät huomiota ja ketkä joutuivat aina nielemään oman yksinäisyytensä ja iloitsemaan toisen flaksista. Tuossa seurustelu- ja seksitaso -jutussa on varmaan paljon totta, mutta hei, eihän Armi Aavikkokaan päässyt parisuhteeseen. 

Kun olin nuori ja vapaa, niin ei minua häirinnyt yhtään se, että kavereilla oli vientiä ja minulla ei. En edes ajatellut siinä omaa viehättävyyttäni verrattuna muiden viehättävyyteen, vaan etsin enemmän ja parempaa. Minulla ei ollut mitenkään kiire ja hätä löytää miestä ja parisuhdetta, vaan tykkäsin olla yksin. Kun kavereilla poikaystävät vaihtuivat tiuhaan ja sain kuunnella heidän itkujaan, niin minä porskutin tyytyväisenä.

Nyt kun katsoo taaksepäin, niin huomaan, että kaikki miesystäväni olivat todella hyviä tyyppejä. Yksikään ei ollut mikään renttu tai omituinen, vaan taso oli korkea kaikin puolin. He olivat minunlaisia. Nyt olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja rakkautta riittää.

Vierailija
100/124 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder antaa aika hyvää osviittaa.

Pelkällä kuvalla saan satoja tykkäyksiä ja paljon vieläpä hyvännäköisiltä naisilta. Kun lisään tekstiä jossa kerron rehellisesti itsestäni, tykkäysten määrä romahtaa lähelle nollaa. Samoin saan livenä paljon katseita naisilta, mutta parisuhteeseen harvoin pääsen.

Eli ulkonäköni on lähes 100% varmasti parempaa tasoa kuin tasoni muuten.

Olen kunnianhimoton pienipalkkainen duunari joka tykkää tieteestä, taiteista ja synkästä huumorista. Introvertti ja sosiaalisesti matalalla tasolla (omasta tahdostani tosin). Pärjään kyllä ihmisten kanssa loistavasti halutessani ja opinnoissakin pärjäsin, en vain viitsinyt kouluttautua.

Live-elämästä löysin nykyisen parisuhteeni vuosien sinkkuilun jälkeen.