Mistä pystyy päättelemään oman ulkonäöllisen tasonsa?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sosiaalisilla taidoilla on enemmän merkitystä suhteen saamisessa. Jos osaa luoda seksuaalista jännitystä, liikkua sulavasti/kivasti omalla tyylillä ja osaa flirttailla niin sillä jo moni näkee sut todella vetovoimaisena.
Itse olen rumahko ja pienikokoinen mutta feromonit oli ainakin pari vuotta sitten todella voimakkaat niin se veti miehiä puoleen, yleensä ne oli mua paremman näköisiä.
Joillekin (aika monille) miehille se naisen lyhyys ja pienikokoisuus on ratkaiseva tekijä. Tällaiset 170 cm pitkät, hiljaisemmat ja rauhallisen oloiset naiset saavat sitten jäädä nuolemaan näppejään. Ei pidä paikkaansa, että kaikille löytyy joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemällä Tinderiin ja katsomalla millaisten kanssa pääsee treffeille+ ovat kiinnostuneet pidemmästä suhteesta.
Kai tämä menee jo jankutukseksi mutta mistä tietää millaisia he on ja ovatko kiinnostuneita suhteesta?
Tiedätkö sinäkään ennen kuin tutustut kunnolla? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan peilistä.
Samoilla linjoilla tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi yrittää kehittää omaa ulkonäköönsä. Kunnon stylisti, meikkaaja ja kampaaja voivat antaa erinomaisia neuvoja. Eikä ne paljoa maksa.
Sitten pidät painosi kohtuudessa. Loput on sitten geeneistä ja sosiaalisuudesta kiinni. Kun ulkonäkö on toimiva, voit tavata korkeatasoisempia miehiä.
Kannattaa muistaa, että koulutuksellasi ja työsaavutuksillasi ei ole tässä asiassa mitään käytännön merkitystä.
Miehet etsivät aina "kuumaa"naista.
Kannattaa myös muistaa, että jos mies etsii vain kuumaa naista, jonka koulutuksella ja työsaavutuksilla ei ole mitään väliä, hän tulee jatkossakin olemaan kiinnostunut vain "kuumuudestasi". Ja kun lakkaat olemasta kuuma, hän vaihtaa kuumempaan.
Toisin kuin palstapellet uskottelevat, jokaiselle normaalille miehelle naisen koulutuksella ja ammatilla todellakin on merkitystä.
Höpsistä vain lapsikulta. Herää todellisuuteen!
Ensinnäkin miehet eivät saa niitä kuumia naisia, tai hyvin harva saa, joten yksikään tavismies ei ole vaihtamassa kuumempaan, koska tietää, että se on sitten loppuelämä yksin.
Ja koulutus, sillä ei ole merkitystä todellakaan. Sen näkee jo ystävien ja tuttavien parisuhteissa, eli normaalissa elämässä.
Ei ehkä kannattaisi lapsikullitella. Ja mitä koulutuksen ja ammatin merkitykseen tulee, niin uskon kyllä enemmän ihan omia kokemuksiani kuin tämän palstan naisettomien miesten väitteitä. Kyllä se oli ensimmäisiä asioita, mitä puolisoni minulta kysyi, että mitä teen työkseni ja mitä olen opiskellut. Hän haki korkeasti koulutettua, kulttuurista kiinnostunutta puolisoa, jonka kanssa voi jakaa myös työasioita koska työ on molemmille tärkeä sisällöntuoja elämässä. Unohtamatta samanlaista elintasoa, jonka se mahdollistaa.
N58
No nyt nauroin jo ääneen! Mummeli tuossa kertoili omia nuoruudenmuistojaan kiikkustuolissa. Joo, nyt menee lujaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemällä Tinderiin ja katsomalla millaisten kanssa pääsee treffeille+ ovat kiinnostuneet pidemmästä suhteesta.
Kai tämä menee jo jankutukseksi mutta mistä tietää millaisia he on ja ovatko kiinnostuneita suhteesta?
Okei. Todettavasti yksi on kiinnostunut kanssani suhteesta. Nyt sitten miten arvioin hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi yrittää kehittää omaa ulkonäköönsä. Kunnon stylisti, meikkaaja ja kampaaja voivat antaa erinomaisia neuvoja. Eikä ne paljoa maksa.
Sitten pidät painosi kohtuudessa. Loput on sitten geeneistä ja sosiaalisuudesta kiinni. Kun ulkonäkö on toimiva, voit tavata korkeatasoisempia miehiä.
Kannattaa muistaa, että koulutuksellasi ja työsaavutuksillasi ei ole tässä asiassa mitään käytännön merkitystä.
Kannattaa myös muistaa, että jos mies etsii vain kuumaa naista, jonka koulutuksella ja työsaavutuksilla ei ole mitään väliä, hän tulee jatkossakin olemaan kiinnostunut vain "kuumuudestasi". Ja kun lakkaat olemasta kuuma, hän vaihtaa kuumempaan.
Toisin kuin palstapellet uskottelevat, jokaiselle normaalille miehelle naisen koulutuksella ja ammatilla todellakin on merkitystä.
Tämä on se yleisin koulutettujen naisten harhaluulo. Noin se ei mene niin monen tutkimuksen mukaan.
Alfamies valitsee mieluummin kauniin, hauskan ja vaikka vähän höpsönkin naisen.
Siksi juuri koulutetuilla naisilla on niin vaikeaa löytää itselleen sopivaa miestä, kun he kuvittelevat että koulutus ja työsaavutukset ovat jotenkin merkittäviä. Ovathan ne työhaastattelussa.
Parisuhteessa se tarkoittaa kaksi kokkia keittiössä, riitelyä, väittelyä.
Lukekaa vähän tutkimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Voin olla kiinnostunut monestakin tyypistä, mutta parisuhdetta en edes ajattele ennen kuin tunnen tyypin. Arvostan itseäni sen verran paljon, että en ala parisuhteeseen vain parisuhteessa olemisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin miehet eivät saa niitä kuumia naisia, tai hyvin harva saa, joten yksikään tavismies ei ole vaihtamassa kuumempaan, koska tietää, että se on sitten loppuelämä yksin.
Ja koulutus, sillä ei ole merkitystä todellakaan. Sen näkee jo ystävien ja tuttavien parisuhteissa, eli normaalissa elämässä.
Ei ehkä kannattaisi lapsikullitella. Ja mitä koulutuksen ja ammatin merkitykseen tulee, niin uskon kyllä enemmän ihan omia kokemuksiani kuin tämän palstan naisettomien miesten väitteitä. Kyllä se oli ensimmäisiä asioita, mitä puolisoni minulta kysyi, että mitä teen työkseni ja mitä olen opiskellut. Hän haki korkeasti koulutettua, kulttuurista kiinnostunutta puolisoa, jonka kanssa voi jakaa myös työasioita koska työ on molemmille tärkeä sisällöntuoja elämässä. Unohtamatta samanlaista elintasoa, jonka se mahdollistaa.
N58
No nyt nauroin jo ääneen! Mummeli tuossa kertoili omia nuoruudenmuistojaan kiikkustuolissa. Joo, nyt menee lujaa!
Ovatko miehet siis pinnallisempia kuin ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Todettavasti yksi on kiinnostunut kanssani suhteesta. Nyt sitten miten arvioin hänet?
Mitä oikein haluat? Kannattaisi tutustua ensin itseensä kunnolla.
Ap sä olet hyvännäköinen. Noin. Olehyvä.
M39
Valokuvista. Peili valehtelee, kuvat eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N58
Hyvin sinä tunnut viihtyvän meidän mummelien parissa. Tapasin, muuten, tämän nykyisen puolisoni reilut seitsemän vuotta sitten. Ihan kiva, jos se oli mielestäsi vielä nuoruuttani, itse kuvittelin olevani silloin jo keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein haluat? Kannattaisi tutustua ensin itseensä kunnolla.
Aika sekavaa. Ensin tää on tiesi muiden ihmisten perusteella mutta ei kerrota miten niitä toisia arvioida ja nyt yhtäkkiä se muuttiikkin että tason tietää itseensä tutustumalla. Ilmeisesti tasoja ei pysty määrittelemään tai tietämään mitenkään.
Omasta mielestäni olen ihan ok näköinen vieläkin näin viisikymppisenä, nuorena minua kysyttiin johonkin mallijuttuihin, mutta en ollut kiinnostunut.
Siitä huolimatta en ole koskaan ollut mitenkään kovin kysytty miesten keskuudessa. Siitä päättelin, että en edusta mitään miesten ihannoimaa naistyyppiä. Olen aika pitkä, hoikan atleettinen, kapea lanteinen ja pieni rintainen. En ole blondi, eikä naamani ole perinteinen nätti suominaama.
Kouluaikaan luokan pojat tosiaan pörräsivät pienten pyöreitten nättien vaaleaverikköjen perässä. Minun kanssa pojat lähinnä juttelivat ja leikkivät pihalla poikien leikkejä...
Nuo tasojutut on muutenkin aika kummallisia. Naimanaamat ja muut sellaiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se yleisin koulutettujen naisten harhaluulo. Noin se ei mene niin monen tutkimuksen mukaan.
Alfamies valitsee mieluummin kauniin, hauskan ja vaikka vähän höpsönkin naisen.
Siksi juuri koulutetuilla naisilla on niin vaikeaa löytää itselleen sopivaa miestä, kun he kuvittelevat että koulutus ja työsaavutukset ovat jotenkin merkittäviä. Ovathan ne työhaastattelussa.
Parisuhteessa se tarkoittaa kaksi kokkia keittiössä, riitelyä, väittelyä.
Lukekaa vähän tutkimuksia.
Luettele minulle vaikka puolenkymmentä suomalaista liike-elämän ja tieteen johtonimeä, joilla on kaunis, hauska ja höpsö puoliso (eli vaimo, jolla ei itselläänkin ole korkea koulutus ja oma ura). Kiitos jo etukäteen.
Jokainen saa toki hakea sellaista kuin haluaa. Itse en olisi huolinut miestä, jolle minun koulutukseni ja työni eivät ole merkityksellisiä. Ja sen takia meillä nimenomaan ei tule vääntöä, kun on samanlainen arvomaailma, elämäntapa ja elintaso. Tieto, että toinen tukee niin uralla kuin elämässä muutenkin tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
No minusta ei miehet kiinnostu kuin lähinnä panomielessä ja en halua pelkkiä panojuttuja, joten olen yksin. Mua on sanottu kauniiksi ja välillä haukuttu rumaksi, mutta enköhän sitten ole suht tavis. Ehkä se tavis-, nuorena kiinnostuttiin muussakin kuin panomielessä, silloin olin kaunis, nyt lähes 50-vuotias tavis-. Olen varautunut elämään loppuelämäni yksin, joskus harmittaa, mutta yleensä viihdyn melko hyvin yksin. Luonteeltani en ole sellainen pirtsakka, elämäniloinen, hymyilevä ja itsevarma, jota miehet etsivät: jos on edellä mainitun kaltainen, ulkonäkö ei painotu ihan niin paljon kuin tällaisella rauhallisen oloisella ja melankoliaan taipuvaisella murehtijalla.
Jokaisessa ikäluokassa vanhuksia lukuunottamatta naisia on enemmän kuin miehiä. Eli pariutuminekin on naisille helpompaa. Veikkaanpa, että olet katsonut niitä samoja alfoja, joita kaikki muutkin naiset ovat katsoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä siitä että minkälaiset miehet kiinnostuvat vakavasti parisuhdemielessä eikä vain panomielessä.
Naisella on 2 tasoa, seksitaso ja parisuhdetaso. Vain parisuhdetasolla on merkitystä.
Mikä tämä "minkälaiset miehet" on? Tosi epämääräinen vastaus.
Eikä ole, vaan jos selkeästi huomaa, että tavismiehet katsovat, niin olet tavis. Peilistä oman tasonsa näkee hyvin.
Mitä merkitystä katsomisella on jos kukaan ei lähesty? Mua katsovat ihan kaikenlaiset miehet, pulsut, ulkkarit, tavikset, ne alfat jne. MUTTA KUKAAN EI TEE MITÄÄN.
MIKSI SINÄ ET TEE ALOITETTA?
Minkälainen nynnerönainen olet, jos et osaa tehdä itse aloitetta? Se ei ole vaikeaa, katsot toista silmiin ystävällisesti, menet luokse ja juttelet. Tadaa, siitä on hyvä aloittaa. Siinä on turha tasoja miettiä, jos toinen on kiinnostava.
Kokemusta on, kun olen tehnyt aloitteen miehille. Mua pidetään itsestäänselvyytenä, seksissä ollaan itsekkäitä, vihjaillaan ulkonäöstä (olisi niitä paremmankin näköisiä naisia, jotka lähestyivät), ainakin yritetään pettää (jopa yritetään iskeä ystävääni, kun olen vaikka vessassa käymässä), olen kiltti ja mukava ja saan kusipäistä käytöstä osakseni. En tee enää aloitetta ikinä, en jaksa tuollaisia miesperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan peilistä.
😂
Tjaa. Ehkä se ei ole turhantarkkaa. Mutta jos nyt kuitenkin arvioidaan ulkonäköä asteikolla 1-10, niin...
Tee google kuvahaku "worlds ugliest woman". Kaipa sen naisen ulkonäkö sitten on 1. Ja kaipa sellaiselle ihmiselle se rumuus aidosti tuottaa kärsimystä, siis ainakin siksi että sille varmaan huudellaan kadulla kaikenmaailman kauheuksia. Eli jos ulkonäkösi on 1 niin sinulla on ulkonäköongelma koska muut ihmiset ovat kakkapäitä. Tai siis silloin sinulla on sosiaalinen ongelma koska muut ihmiset ovat ulkonäkökeskeisiä kakkapäitä.
Tee google kuvahaku "worlds most beautiful woman". Kaipa sen naisen ulkonäkö sitten on 10. Enpä sitten tiedä onko se ongelma vai hyvä asia vai täysin merkityksetön seikka. Mutta kuitenkin "poikkeuksellinen ulkonäkö".
Jos et ole 1 etkä 10 niin olet jotain siltä väliltä, olet siis 2-9. Olet siis keskiverto. Eikö se tieto riitä sinulle? Tarvitseeko sitä sen enempää pohtia?