Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää niin paljon miehessä se, että mun täytyy kyllä

Vierailija
28.08.2006 |

raahata herralle ruokaa töihin kun hän soittaa. Kotona on ruoka aina valmiina. Päiväruoka ja iltapala yms.

Mutta auta armias kun pyydän että hierois edes hiukan mun selkää kun viimeisilläni olen ja selkää särkee, ni ei jaksa jne...

perkele!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin sanon suoraan ukolle ja kyllä se site hieroo! Ei ne vaan aina älyä jos ei sano suoraan :)

Vierailija
2/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sil on joku paikka kipeä tai jotain, niin silloin kyllä jaksaa manita asiasta monia monia kertoja.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole tuommoinen marttyyri!

Hittoakos paapot sitä!

Vierailija
4/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

raahata herralle ruokaa töihin kun hän soittaa. Kotona on ruoka aina valmiina. Päiväruoka ja iltapala yms.

Mutta auta armias kun pyydän että hierois edes hiukan mun selkää kun viimeisilläni olen ja selkää särkee, ni ei jaksa jne...

perkele!

ja varsinkin jos ei osaa sitä arvostaa. En tekisi yhtään kertaa sinuna enää.

Vierailija
5/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että " saamari olen väsyny ja joka paikkaan sattuu enkä meinaa enää tehdä yhtään mitään täällä kotona, palkaan siivoojan ja ruuat saat tehdä ukko kultani ite ja nyt alat hieroa mun selkää kun se on kipeä ja ainakin puoli tuntia hierot ja jo nyt on ******* jos uskallat valittaa tai lopettaa ennekun annan luvan! Ja turha elätellä toiveita mistään petijumpasta hieronnan päätteeksi, minä menen nukkumaan ja jos et osaa olla kuorsaamatta yöllä niin jäät sohvalle! Ja aamulla nukun pitkään, teet ite aamupalas etkä herätä meluamisellas mua, lähet hiljaa vaan töihin. Ja lounaalla voit käydä vaikka Esson baarissa. Olen väsynty ja nyt tehdään niinkuin minä sanon, turha valittaa, ei auta!"

Vähän nyt tsemppiä nainen! Olet raskaana, näytä se! Pistä miehesi ruotuun!

Näin minä toimin, ihan oikeasti, ja meillä menee hyvin! Mies tietää että minua pitää kohdella kuin kuningatarta, olimpa raskaana tai en.

Vierailija
6/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaa puhetta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi