Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos rattijuoppo ajaisi lapsesi päälle?

Vierailija
02.09.2014 |

Ja lapsi menehtyisi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:09"]

Vastaan miehen puolesta, varmaan tappais sen rattijuopon.

[/quote]

Onko vankilassa helpompaa surra lastaan kuin kotona?

[/quote]

En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta vastaan kyllä. Parempi olla vankilassa suremassa tietäen, että on tehnyt jotain asian suhteen, kuin istua kotona katkeroitumassa ja vihaisena siitä, että lapsen tappaja on vapaalla jalalla. Eri asia, jos on muitakin lapsia, mutta sitten pitäisi ennen kostamista vain odottaa, että he muuttavat kotoa.

Tunnen itseni ja tiedän, ettei tällaisessa asiassa unohtaminen tai anteeksiantaminen onnistuisi koskaan.

Vierailija
22/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:09"]

Vastaan miehen puolesta, varmaan tappais sen rattijuopon.

[/quote]

Onko vankilassa helpompaa surra lastaan kuin kotona?
[/quote]

Jännää, että kaikki myös kuvittelevat pystyvänsä tappamaan jonkun. Kostofantasioissa kostaja toki aina voittaa, mutta entäpä jos tapauksen mies menee tappamaan rattijuoppoa, mutta ruumishuoneelle päätyykin hän itse? Todellisuus kun ei aina mene niin kuin amerikkalaisissa elokuvissa.
[/quote]

Sitten päätyy. Saisi juoppo edes vähän isomman kakun. Tuskin katsoisivat lieventävänä asia haarana sitä, että lapsen ylikin tuli juuri ajettua. Niin ja mitä sitten jos itse kuolisikin, mä en varmaan pystyisi enää elämään muutenkaan kun oma lapsi olisi kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:15"]Jatkaisin elämää. Olisin surullinen ja vihainen, mutta selviytyisin siitä. Lapsellista höpöttää tuollaisia tappamisjuttuja. [/quote] Joo, todella lapsellista. Eihän kyseessä olisi kuin OMA LAPSI.

[/quote]

Ihmiset menettävät lapsiaan joka päivä ja selviytyvät siitä tappamatta ketään. Niin selviytyisit sinäkin. Lapsellista uhota muuta.

Vierailija
24/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon etten sortuisi tappamaan. Ryyppäämään varmaan sortuisin (olen raitistunut alkkis). Lataamoon ainakin joutuisin se on varma. Ihan kamala, kestämätön tilannehan tuo olisi :´(

Vierailija
25/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin varmaan rattijuopolle palkkion

Vierailija
26/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan lopetetaan tän asian miettiminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin jotain rattijuopolle rakasta.

Vierailija
28/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun jo ajatuksestakin. En halua miettiä enempää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua te teette niillä lapsilla

Vierailija
30/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:26"]Mitä vittua te teette niillä lapsilla
[/quote]

Mitäköhän kysymyksesi tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä varmasti jotenkin kostaisin, varsinkin jos tekijä saisi lievän tuomion. Mies on poliisilla töissä, mutta en mene takuuseen siitä etteikö mieskin ottaisi oikeutta omiin käsiinsä, toki yrittäisimme ajatella toista poikaa. 

Meidän läheisessä risteyksessä kuoli hiljattain lapsi, kuski ei tosin ollut kännissä, onnettomuus ei periaatteessa ollut hänen vikansa, vaan se oli onnettomuus, neljä lasta lähti ylittämään tietä väärässä vaarallisessa paikassa. Kaikki lapset olivat saman uusperheen lapsia, ja kaksi heistä oli kaksospojat, ja toinen kaksosista kuoli. Mietin sitä joka kerta, päivittäin kun kuljen siitä risteyksestä autolla. Omat kaksospoikani ovat vain pari vuotta nuorempia kuin onnettomuudessa olleet pojat.

Vierailija
32/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:09"] Vastaan miehen puolesta, varmaan tappais sen rattijuopon. [/quote] Onko vankilassa helpompaa surra lastaan kuin kotona? [/quote] Jännää, että kaikki myös kuvittelevat pystyvänsä tappamaan jonkun. Kostofantasioissa kostaja toki aina voittaa, mutta entäpä jos tapauksen mies menee tappamaan rattijuoppoa, mutta ruumishuoneelle päätyykin hän itse? Todellisuus kun ei aina mene niin kuin amerikkalaisissa elokuvissa.

[/quote]

No kuolleethan eivät juuri sure, joten sun kysymyksesi vaikka kovasti koitit filosofista linjaa tässä hakea, ei ole tähän kohtaan ny passeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:09"]

Vastaan miehen puolesta, varmaan tappais sen rattijuopon.

[/quote]

Onko vankilassa helpompaa surra lastaan kuin kotona?

[/quote]

En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta vastaan kyllä. Parempi olla vankilassa suremassa tietäen, että on tehnyt jotain asian suhteen, kuin istua kotona katkeroitumassa ja vihaisena siitä, että lapsen tappaja on vapaalla jalalla. Eri asia, jos on muitakin lapsia, mutta sitten pitäisi ennen kostamista vain odottaa, että he muuttavat kotoa.

Tunnen itseni ja tiedän, ettei tällaisessa asiassa unohtaminen tai anteeksiantaminen onnistuisi koskaan.

[/quote]

Tosi kylmä tappaja oot. Rattijuoppo teki tietenkin väärin, muttei ajanut lapsen yli tarkoituksella. Sinä haluat tarkoituksella tappaa.

Vierailija
34/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:09"]

Vastaan miehen puolesta, varmaan tappais sen rattijuopon.

[/quote]

Onko vankilassa helpompaa surra lastaan kuin kotona?

[/quote]

En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta vastaan kyllä. Parempi olla vankilassa suremassa tietäen, että on tehnyt jotain asian suhteen, kuin istua kotona katkeroitumassa ja vihaisena siitä, että lapsen tappaja on vapaalla jalalla. Eri asia, jos on muitakin lapsia, mutta sitten pitäisi ennen kostamista vain odottaa, että he muuttavat kotoa.

Tunnen itseni ja tiedän, ettei tällaisessa asiassa unohtaminen tai anteeksiantaminen onnistuisi koskaan.

[/quote]

Tosi kylmä tappaja oot. Rattijuoppo teki tietenkin väärin, muttei ajanut lapsen yli tarkoituksella. Sinä haluat tarkoituksella tappaa.
[/quote]

Rattijuoppo meni tarkoituksella rattiin juopuneena ja tiesi vaarantavansa muut. Sä oot varmaan näitä ei yksi haittaa voin mä silti ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:19"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:14"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:09"] Vastaan miehen puolesta, varmaan tappais sen rattijuopon. [/quote] Onko vankilassa helpompaa surra lastaan kuin kotona? [/quote] En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta vastaan kyllä. Parempi olla vankilassa suremassa tietäen, että on tehnyt jotain asian suhteen, kuin istua kotona katkeroitumassa ja vihaisena siitä, että lapsen tappaja on vapaalla jalalla. Eri asia, jos on muitakin lapsia, mutta sitten pitäisi ennen kostamista vain odottaa, että he muuttavat kotoa. Tunnen itseni ja tiedän, ettei tällaisessa asiassa unohtaminen tai anteeksiantaminen onnistuisi koskaan. [/quote] Tosi kylmä tappaja oot. Rattijuoppo teki tietenkin väärin, muttei ajanut lapsen yli tarkoituksella. Sinä haluat tarkoituksella tappaa. [/quote] Rattijuoppo meni tarkoituksella rattiin juopuneena ja tiesi vaarantavansa muut. Sä oot varmaan näitä ei yksi haittaa voin mä silti ajaa.

[/quote]

Joo tiesi varmaan ettei ole ajokunnossa, mutta ajoi silti. Tuomittavaa käytöstä! Silti hän ei aikonut tahallaan ajaa kenenkään päälle ja varmaankin katuu todella paljon. Etkö nää tässä eroa kylmästi harkittuun murhaan?

Vierailija
36/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:19"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:14"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:09"] Vastaan miehen puolesta, varmaan tappais sen rattijuopon. [/quote] Onko vankilassa helpompaa surra lastaan kuin kotona? [/quote] En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta vastaan kyllä. Parempi olla vankilassa suremassa tietäen, että on tehnyt jotain asian suhteen, kuin istua kotona katkeroitumassa ja vihaisena siitä, että lapsen tappaja on vapaalla jalalla. Eri asia, jos on muitakin lapsia, mutta sitten pitäisi ennen kostamista vain odottaa, että he muuttavat kotoa. Tunnen itseni ja tiedän, ettei tällaisessa asiassa unohtaminen tai anteeksiantaminen onnistuisi koskaan. [/quote] Tosi kylmä tappaja oot. Rattijuoppo teki tietenkin väärin, muttei ajanut lapsen yli tarkoituksella. Sinä haluat tarkoituksella tappaa. [/quote] Rattijuoppo meni tarkoituksella rattiin juopuneena ja tiesi vaarantavansa muut. Sä oot varmaan näitä ei yksi haittaa voin mä silti ajaa.

[/quote]

Joo tiesi varmaan ettei ole ajokunnossa, mutta ajoi silti. Tuomittavaa käytöstä! Silti hän ei aikonut tahallaan ajaa kenenkään päälle ja varmaankin katuu todella paljon. Etkö nää tässä eroa kylmästi harkittuun murhaan?
[/quote]

Tuomittavaa käytöstä, josta suomessa ei edes tuomita.

Vierailija
37/37 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:15"]Jatkaisin elämää. Olisin surullinen ja vihainen, mutta selviytyisin siitä. Lapsellista höpöttää tuollaisia tappamisjuttuja. [/quote] Joo, todella lapsellista. Eihän kyseessä olisi kuin OMA LAPSI.

[/quote]

 

Olen pohtinut ihan selvinpäin ylinopeutta ajaneen kuskin kuolemaa, hän tappoi lapseni. Poliisille kertoi että on pahoillaan. Lapsi ei tule koskaan takaisin enkä ajattele että saisin lapsen takaisin vaan silmä silmästä, hän on jonkun lapsi myös ja hänen kuolema vasta tarkoittaisi jotain.

Sakkorangaistus on vaan rahaa. Voisit ostaa vaikka koiran ja se on pienempi summa kuin ihmisen kuolemaan johtanut tilanne. Niin se vaan on. Ei rahakaan tuo lastani takaisin. Ei mikään. Silti minä menetin lapseni. Kuski elää ja voi hyvin, ajaa kenties samaa autoa jolla tappoi lapseni. Minusta se on irvokasta.

 

En saa sanoa ääneen tuskaani. Se koetaan vääränä. Siitä tulee muille paha mieli. Miksi en antaisi ja unohda. En vaan voi enkä pysty. Minun lapsi on ikuisesti 10- vuotias maailman ihanin pisamanaamainen tyttö joka nautti kesäpäivistä ja hevosista. Nyt hän on poissa ja kuten joku jo viisaasti sanoi ei tule takaisin! Hänen menetys on väärin ja niin ei olisi saanut käydä.

 

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän