Mitä tekisit jos rattijuoppo ajaisi lapsesi päälle?
Kommentit (37)
Silmä silmästä hammas hampaasta. Asioilla on tapana järjestyä.
Tappaisin sen rattijuopon lapsen. Odottaisin 10 vuotta, että se paskakasa kärsisi tarpeeksi, jonka jälkeen tappaisin sen rattijuopon ja sen jälkeen itseni (muuten tekisin sen heti kun hänen lapsi on kuollut, mutta tällöin en voisi odottaa sitä kymmentä vuotta) Ja jos rattijuopolla ei ole vielä lasta, niin odottaisin kunnes hän mahdollisesti sellaisen saisi. Jos ei niin sitten joku tarpeeksi läheinen.
Tiedän, että tämä tekee minusta vähintään samanlaisen paskakasan kuin hänestä, mutta jos joku vie minulta kaikkein rakkaimpani, niin teen kaikkeni, jotta tekijä kärsisi vähintään yhtäpaljon, mieluiten vielä enemmänkin.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:26"]Mitä vittua te teette niillä lapsilla
[/quote]
No kukahan sullakaan yhtään mitään teki. Muuta kuin ihan helvetin huonoa työtä. Ymmärretty on, vihaat lapsia, varmaan vain olisit onnesi kukkuloilla jos saisit täyttää maan samankaltaisilla empatiakyvyttömillä pässeillä kuin itse olet.
Se rattijuoppo ei ikinä pystyisi ajamaan autolla.
Törkeästä ratista pitäisi aina mennä auto valtiolle oli se sitten kenen hyvänsä auto ja muutenkin tuomiot on naurettavan pieniä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:47"]
Olen pohtinut ihan selvinpäin ylinopeutta ajaneen kuskin kuolemaa, hän tappoi lapseni. Poliisille kertoi että on pahoillaan. Lapsi ei tule koskaan takaisin enkä ajattele että saisin lapsen takaisin vaan silmä silmästä, hän on jonkun lapsi myös ja hänen kuolema vasta tarkoittaisi jotain.
Sakkorangaistus on vaan rahaa. Voisit ostaa vaikka koiran ja se on pienempi summa kuin ihmisen kuolemaan johtanut tilanne. Niin se vaan on. Ei rahakaan tuo lastani takaisin. Ei mikään. Silti minä menetin lapseni. Kuski elää ja voi hyvin, ajaa kenties samaa autoa jolla tappoi lapseni. Minusta se on irvokasta.
En saa sanoa ääneen tuskaani. Se koetaan vääränä. Siitä tulee muille paha mieli. Miksi en antaisi ja unohda. En vaan voi enkä pysty. Minun lapsi on ikuisesti 10- vuotias maailman ihanin pisamanaamainen tyttö joka nautti kesäpäivistä ja hevosista. Nyt hän on poissa ja kuten joku jo viisaasti sanoi ei tule takaisin! Hänen menetys on väärin ja niin ei olisi saanut käydä.
[/quote]
Miksi sä haluaisit kostaa jollekin toiselle äidille viemällä hänen lapsensa? Ei se äiti sitä autoa ajanut.
Ei sun tarvitse anteeksi antaa eikä unohtaa, mutta eteenpäin sun täytyy mennä. Pilaat monen muunkin ihmisen elämän kuin vain omasi, jos jäät suruun ja kipuun märehtimään. Ihmisen on joskus pakko hyväksyä se fakta, että elämä on paskaa ja epäreilua ja kohtuutonta. Sitä vastaan on ihan turha taistella, se ei tule muuttumaan vaikka tappaisit kaikki pahantekijät.
Kuten joku jo sanoikin, ihmiset menettävät lapsia ja rakkaita ihmisiä maailmassa koko ajan, kaikenlaisissa olosuhteissa. Hyvin, hyvin harva sen jälkeen lähtee listimään väärintekijöitä oikudentunnossaan ihan aikuisten oikeasti. Miksiköhän tähän ketjuun on ilmaantunut nin monta sellaista, jotka luulevat että pystyisivät oikeasti tappamaan ihmisen kostonhimossaan? Luulen että monesti kuoleman aiheuttaminen on helpompaa kuin luulisikaan (rattijuopot), joskus vaikeampaa kuin uskoisikaan.
Vastaan miehen puolesta, varmaan tappais sen rattijuopon.
Minulta kysyttiin tätä tänään. Itsekkin ajattelin että tappaisin sen, mutta olisinko itse sen parempi sen jälkeen. Se ei toisi lasta takaisin.
Toivottavasti osaisin jossain vaiheessa iloita tästä ajasta, jolloin olen saanut olla lapseni kanssa.
Varmaan oikeasti tappaisin sen juopon. Tuomiot kun on suomessa mitä on, joten rattijuoppo tuskin paljoa lapseni yliajosta saisi. Joten silmä silmästä. Mua ei haittaisi istua linnassa pari vuotta sen takia, että rattijuppokin saisi heittää veivinsä.
Toivottavasti en koskaan näkisi sitä ihmistä, sillä en voisi vastata seurauksista. Vihan määrällä ei olisi rajaa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:09"]
Vastaan miehen puolesta, varmaan tappais sen rattijuopon.
[/quote]
Onko vankilassa helpompaa surra lastaan kuin kotona?
Varmistaisin vielä että se lapsi varmasti kuoli
Jatkaisin elämää. Olisin surullinen ja vihainen, mutta selviytyisin siitä. Lapsellista höpöttää tuollaisia tappamisjuttuja.
Vaipuisin masennukseen ja pohtisin todella onko syytä enää elää..
Miettisin myös rattijuopon surmaa hyvin vakavasti
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:09"]
Vastaan miehen puolesta, varmaan tappais sen rattijuopon.
[/quote]
Onko vankilassa helpompaa surra lastaan kuin kotona?
[/quote]
Jännää, että kaikki myös kuvittelevat pystyvänsä tappamaan jonkun. Kostofantasioissa kostaja toki aina voittaa, mutta entäpä jos tapauksen mies menee tappamaan rattijuoppoa, mutta ruumishuoneelle päätyykin hän itse? Todellisuus kun ei aina mene niin kuin amerikkalaisissa elokuvissa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:15"]Jatkaisin elämää. Olisin surullinen ja vihainen, mutta selviytyisin siitä. Lapsellista höpöttää tuollaisia tappamisjuttuja.
[/quote]
Joo, todella lapsellista. Eihän kyseessä olisi kuin OMA LAPSI.
Järjestäisin hautajaiset