Puolison puhelimen tutkiminen
Puoliso on liikkuvassa työssä, jossa tapaa jatkuvasti vastakkaisen sukupuolen edustajia. Nyt kesän aikana hänen käytöksensä on alkanut muuttua ja työpäivätkin ovat olleet hiukan pidempiä. Ja varsinkin puhelinkäyttäytyminen on erilaista. Tekstareita satelee tiuhaan ja niihin vastaillaan. Aikaisemmin yleensä aina hän kertoi kuka viestitteli ja mitä, esim. kaveri pyytelee kylään jne. mutta nyt viestittelystä ei mainita sanallakaan. En ole koskaan ollut utelias enkä mustasukkainen, mutta kun minuun on huomiota riittänyt viime aikoina vähemmän, on tullut mieleen että pitäisikö minun salaa tutkia hänen puhelimensa viestit? Tiedän, että jos vain kysyn asiasta häneltä suoraan ei hän vain vähättelisi asiaa.
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolison puhelimen katselua on pidettävä yhtä rikollisena kuin kirjesalaisuuden rikkomista. Jokaisen henkilökohtainen asia!
Sitähän se onkin. Ketjussahan linkitettiin muutama sivu sitten uutiseen, jossa kerrottiin kuinka joku oli saanut lähes 4000 korvausvaatimukset (sakko, korvaus + oikeudenkäyntikulut) luettuaan ex-puolisonsa sähköposteja. Kyseessä on rikos.
Taskurahoja totuudesta.
Onko kariutunut avioliittokin taskurahoja totuudesta, että puoliso olikin uskollinen? Jos, niin ei kun selvittämään sitä totuutta vaan. Voihan siinä vaikka jäädä voitolle, riippuen omaisuuden jakautumisesta ja avioehdosta.
On, koska olen kaikissa tapauksissa rutkasti saamapuolella.
No sinä et kyllä tuolla asenteella edes ansaitse uskollista ja kunnioittavaa puolisoa.
Olen ansainnut jo. Mistäs sulle löydettäis? Mulla on pääsy kaikkiin puolison laitteisiin, mutta ei tarvetta tsekata ellei tilanne muutu radikaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi stalkkaatte ettekä puhu suoraan huolistanne? Jos toinen ei välitä huolesta, ei ehkä kannata olla yhdessä muutenkaan, viesteili muille tai ei.
Juu, pettäjät on ensimmäisenä rehellisesti tunnustamassa tekosensa. =) Aina voi yrittää vedättää, voi syödä ja säästää kakkua mahdollisimman pitkään, niin kauan kuin toinen osaa olla höynäytettävä. Katsos kun vuosikymmenten liitoista ei niin vaan lähdetä jonkun pikku epäilyn perusteella. Teinien suhteet sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon ja haluan uskoa, että eivät kaikki petä ”sopivan tilaisuuden tullen”. On miehiäkin (ei toki koske kaikkia miehiä) joilla ei omatunto ja toisesta välittämisen määrä anna periksi pettämistä. Itse esimerkiksi en ikinä pettäisi em. syistä. Moni mies pettää, mutta uskon itse että eivät kaikki.
Oikein.
Harvinaisen terve ja tasapainoinen asenne sulla tähän asiaan, varsinkin kun vertaa moneen muuhun tässä ketjussa kirjoittajaan...
Omasta ystävä- & tuttavapiiristänikin >50% on oman arvioni mukaan ehdottoman lojaaleja puolisoilleen.
Ei muuta lisättävää kuin se, että pettäminen ei ole sukupuolisidonnainen asia, myös naiset harrastaa sitä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi stalkkaatte ettekä puhu suoraan huolistanne? Jos toinen ei välitä huolesta, ei ehkä kannata olla yhdessä muutenkaan, viesteili muille tai ei.
Luuletko, että pettävä ihminen rehellisesti myöntää, että juu tässä just sovin yhden kaverini kanssa panotreffejä tai joo kyllä olen parisen kuukautta viestitellyt sinun selkäsi takana yhdelle kiinnostavalle tyypille, jonka tapasin silloin polttariviikonloppuna baarissa?
Huh huh mitä "unelmavaimoja" täällä... jättäisin kyllä pian naisen jos selviäis että on tutkinut puhelinta salaa. Jjos ei sen vertaa pysty toiseen luottamaan niin ei sellainen ihminen voi olla kenenkään kanssa vaan saisi olla yksin. Lisäksi ois vielä syytä hakea ammattiapua
Miksi alat suhteeseen, jos et pysty luottamaan? Ja vielä miehen kanssa, jolla on naispuolisia kavereita, joten luotat vielä vähemmän. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Laita pääsi kuntoon vaikka terapiassa ja yritä sitten uudelleen.