Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi naisen, jonka unirytmi olisi normaali?

Vierailija
13.08.2021 |

Eli heräisi normaalisti aamulla siinä klo 7 aikoihin luonnollisesti?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota sellainen, jolla on koira. Koira herättää laumansa usein varsin aikaisin, koska sillä on oma rytminsä ja omat tarpeensa. 

Ei vaan hyvin kasvatettu koira sopeutuu ihmistensä rytmii. Lisäksi suuri osa koirista on aamu-unisia. Omaani sai maanitella aamupissille yhdeksältä kun ei millään halunnut nousta.

Vierailija
42/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sellasen, joka käy arkipäivisin töissä konttorityöaikaan. Ei ne viikonloppunakaan nuku kellon ympäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-anoppilassa herättiin kolmen jälkeen. Kun tilitin tästä ystävälle (koska ahdisti ehimmekö edes lomalla nukkuun heitä ennen) niin ystävän anoppilassa heräsivät jo siis yhdeltä.

Sanat ei riitä... Vanhojen mielestä on huono ihminen jos "makaa".

Heräsin yhdellä lomamatkalla joka aamu klo7. Koska työrytmi oli se. Siitä tuli tietenkin eripuraa ystävien kanssa, että minkä takia en voi valvoa ja nukkua vain sit pitkään. No ei se onnistu jos rytmi on eri. Koitin jotenkin väkisin päästä aikaisin nukkuun, muut dokas. Ei enää ikinä. Raitis ja reipas.

Monenko tunnin yöunia noi kolmelta ja yhdeltä heräävät nukkuvat?

No esim jouluna nukkumaan heti kun paketit oli avattu joskus 19-20 aikaan. Se oli aika kova pala itselle, juhla loppui ennen kuin oli alkanut edes. Toki miehen kanssa jatkettiin syömistä jne mutta tunnelma lopahti kyllä vähän. Ylös nousivat jouluna vissiin klo5 ja kesäaikana jo klo4 ja auringon takia joskus kolmen jälkeen kun yötön yö. Nämä yhden ihmiset olivat menneet seiskalta nukkumaan.

Ihan sairasta. Mä tuun normaalisti harrastuksista kotiinkin vasta ysin-puol kymmenen maissa, niin että joku ois ollu nukkumassa jo pari tuntia :O 

Vierailija
44/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän ap mitä normaali tarkoittaa? Kannattaa googlettaa.

Vierailija
45/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua dissausta. En ole mummo mutta herään joko ap:n aikaan tai aikaisemmin. Kaikki ihmiset ei ole vätyksiä tai kukkujia. Sanoin ilkeästi mutta niin sanoi aiemmatkin kommentoijat. Ei ole mitään pahaa siinä että herää aamulla eikä vasta sitten joskus. Kai me kaikki tänne mahdutaan?

Vierailija
46/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Jotain 70-luvun meininkiä. Klo 10 on sopiva aikaisintaan.

Vierailija
47/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 7-8 aikaan myös viikonloppusin. Menen ajoissa nukkuu. 22-23. Ja pitää olla hiljaisuus. Mun päivä on pilalla, jos odottelisin puoleen päivään, kun ukko herää.

Vierailija
48/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissa on myös ihana, antaa nukkua viikonloppuisin ja lomillakin pidempään. Joskus yrittää herätellä, mutta jos vain käännän kylkeä, jättää rauhaan. 

Vierailija
49/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku muu kuin työtön sammalperse.

Vierailija
50/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodista löytyy.

Vierailija
51/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään 7-8 aikaan myös viikonloppusin. Menen ajoissa nukkuu. 22-23. Ja pitää olla hiljaisuus. Mun päivä on pilalla, jos odottelisin puoleen päivään, kun ukko herää.

Ärsyttävää ehdottomuutta. Eikö pääasia ole, että saa riittävästi unta? Kaikessa muussa ainakin itse pystyn joustamaan ja elämään tilanteen mukaan. En kestäisi elää ihmisen kanssa, jolla on kellontarkat aikataulu, että "näillä mennään, ja jämpti on näin"

Vierailija
52/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta minusta on se, jos joku  alkaa jo 20.00 maissa valmistelemaan yöpuulle menoa ja viimeistään 21.30 on oltava nukkumassa.  Eikä ole siis mitään aikaista aamuvuoroa. Ymmärränhän minä, että illan torkkuja, mutta ei sopisi minulle kaveriksi.  

Helpompi aamutorkku on saada heräämään ajoissa kuin illantorkku valvomaan myöhempään. Johtuukohan siitä, että koko elämän ajan on joutunut joustamaan omaa rytmiään aamunousujen vuoksi. 

Vierailija
53/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit sellaisen? Ihan uteliaisuudesta kysyn.

Vierailija
54/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää ehdottomuutta. Eikö pääasia ole, että saa riittävästi unta? Kaikessa muussa ainakin itse pystyn joustamaan ja elämään tilanteen mukaan. En kestäisi elää ihmisen kanssa, jolla on kellontarkat aikataulu, että "näillä mennään, ja jämpti on näin"

Olet itse ärsyttävä. Miten on sinulta pois tyyppi jota kommentoit kun ei tuputa sitä kenellekään muulle? Olet jotenkin tosi ärsyttävä kun et kestä mitään erilaista itsestäsi.

Vierailija
55/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itse ärsyttävä. Miten on sinulta pois tyyppi jota kommentoit kun ei tuputa sitä kenellekään muulle? Olet jotenkin tosi ärsyttävä kun et kestä mitään erilaista itsestäsi.

Siten se on pois, että ilmoittaa menevänsä tiettyyn kellonaikaan nukkumaan ja silloin on oltava hiljaisuus, ja päivä on pilalla, jos toinen ei herää samaan aikaan kuin itse. Kukin tyylillään toki, mutta en jaksais.

Vierailija
56/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten se on pois, että ilmoittaa menevänsä tiettyyn kellonaikaan nukkumaan ja silloin on oltava hiljaisuus, ja päivä on pilalla, jos toinen ei herää samaan aikaan kuin itse. Kukin tyylillään toki, mutta en jaksais.

Sori mutta tarkoitin ihan satunnaisia kommentoijia tässä ketjussa jotka kokee että joku palstalla esitetty tuntemattoman mielipide estää nukkumasta ihan tasan siihen aikaan kun itse haluaa. Eri asia jos on parisuhde jne. Jotkut ihmiset vain vetää herneen nenään siitä että on edes olemassa ihmisiä jotka tekee eri tavalla kuin itse. Vaikka ei mitenkään vaikuta omaan konkreettiseen arkielämään.

Vierailija
57/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lapsena ja nuorena noin kotona. Kaikkien piti mennä samaan aikaan nukkumaan ja piti olla täysi hiljaisuus.  Asuimme ahtaasti, joten ei voinut muuta kuin totella. En tiedä onko tuo syy siihen, mutta aikuisiässä minulla on ollut kammo  mennä nukkumaan pakkoaikataulujen mukaan,  vaikka ne olisi itsenikin sanelmia.     

Vierailija
58/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se kun isäni ei koskaan nuku yli kuuteen. Yleensä herää aina klo 4 tai 5 jopa vapaapäivinä. Menee melko aikaisin nukkumaan. Tämä kaikki aiheutti kotona asuessani sen, että piti ensin olla hiljaa, kun toinen jo nukkui ja sitten herätti toiset kolistelullaan jo todella aikaisin. Tämä oli kamalaa ja ei saanut koskaan tarpeeksi nukkua. Kello 9:sän oltiin jo viimeistään hereillä ja sen jälkeen jos nukkui niin tuli sanomista. Pois lukien aamut jolloin isä lähti johonkin aikaisin ja sai jäädä nukkumaan jos vielä unta sai. Itselle sopii parhaiten sellainen rytmi, että valvon jonnekin 1-2 asti ja nukun ainakin 10:n tai 9:sään. Joskus pidempääkin.

Vierailija
59/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lapsena ja nuorena noin kotona. Kaikkien piti mennä samaan aikaan nukkumaan ja piti olla täysi hiljaisuus.  Asuimme ahtaasti, joten ei voinut muuta kuin totella. En tiedä onko tuo syy siihen, mutta aikuisiässä minulla on ollut kammo  mennä nukkumaan pakkoaikataulujen mukaan,  vaikka ne olisi itsenikin sanelmia.     

Ymmärrettävää kyllä, jos on ahdasta ja pitäisi saada nukuttua. Tulee vähän armeijatouhut mieleen. Nykyään arvostan itse yksilöllistä elämäntyyliä ja sitä, että kukin voi päättää itselleen sopivan rytmin, ainakin joissain rajoissa. Siksi esim. työpaikkojen liukuvat työajat on hyviä.

Vierailija
60/81 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota sellainen, jolla on koira. Koira herättää laumansa usein varsin aikaisin, koska sillä on oma rytminsä ja omat tarpeensa. 

Pötyä.

Koira oppii sellaisen rytmin mikä sen laumalla eli omistajilla on.

Vkl-aamuna voidaan ihan hyvin lähteä aamukävelylle kymmeneltä, jos edellisen illan viimeinen lenkki on ollut myöhään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme