Mistä löytäisi naisen, jonka unirytmi olisi normaali?
Eli heräisi normaalisti aamulla siinä klo 7 aikoihin luonnollisesti?
Kommentit (81)
Minen ainakaan huolisi tuommoista akkaa, joka alkaa hiihtää ympäri kämppää aamuyöllä kun tavalliset ihmiset haluavat nukkua vapaapäivänään. Työpäiviin ei kukaan normaali herää luonnollisesti
Kun katselet vähän mummompaa, saat jo viideltä heräävän. <3
minä herään jo kuudelta enkä ole mummoikäinen. Aikaiset aamut on ihania.
Ota sellainen, jolla on koira. Koira herättää laumansa usein varsin aikaisin, koska sillä on oma rytminsä ja omat tarpeensa.
Täällä ois 1 joka hetäs 8.30, riittääkö? Onkos muita kriteerejä?
Herään yleensä vapaapäivinäkin ilman kelloa n. klo 7.30 - 8.00. Mutta olen varattu. Ja se on kyllä ärsyttävää, että vaikka kuinka yrittäisin nukkua pidempään (esim. jos olen jostain syystä väsynyt tai valvonut), niin en vain saa nukuttua pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Kun katselet vähän mummompaa, saat jo viideltä heräävän. <3
Mahtaisko viideltä herääväkään kelvata, ehkä toisen rytmin on oltava samanlainen.
Mulle mielellään yökukkuja nainen, kiitos.
Hulluhan se seitsemältä herää, jos ei töihin tarvitse mennä.
Mun ex-anoppilassa herättiin kolmen jälkeen. Kun tilitin tästä ystävälle (koska ahdisti ehimmekö edes lomalla nukkuun heitä ennen) niin ystävän anoppilassa heräsivät jo siis yhdeltä.
Sanat ei riitä... Vanhojen mielestä on huono ihminen jos "makaa".
Heräsin yhdellä lomamatkalla joka aamu klo7. Koska työrytmi oli se. Siitä tuli tietenkin eripuraa ystävien kanssa, että minkä takia en voi valvoa ja nukkua vain sit pitkään. No ei se onnistu jos rytmi on eri. Koitin jotenkin väkisin päästä aikaisin nukkuun, muut dokas. Ei enää ikinä. Raitis ja reipas.
Me eletään sinkkuina koska pidetään nukkumisesta. En jaksa mitään yöt riekkuvaa mieslapsiteiniä elämässäni.
Mun exä oli tuollainen. Heräsi aina kello 6 ja himoitsi aamuseksiä
Vierailija kirjoitti:
Minen ainakaan huolisi tuommoista akkaa, joka alkaa hiihtää ympäri kämppää aamuyöllä kun tavalliset ihmiset haluavat nukkua vapaapäivänään. Työpäiviin ei kukaan normaali herää luonnollisesti
Et taida "akkaa" edes saada, kun jo vuorokauden ajat tuottavat tuskaa. Klo 07 _ei ole_ aamuyö.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli tuollainen. Heräsi aina kello 6 ja himoitsi aamuseksiä
Aivan loistava.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-anoppilassa herättiin kolmen jälkeen. Kun tilitin tästä ystävälle (koska ahdisti ehimmekö edes lomalla nukkuun heitä ennen) niin ystävän anoppilassa heräsivät jo siis yhdeltä.
Heräsin yhdellä lomamatkalla joka aamu klo7. Koska työrytmi oli se. Siitä tuli tietenkin eripuraa ystävien kanssa, että minkä takia en voi valvoa ja nukkua vain sit pitkään. No ei se onnistu jos rytmi on eri. Koitin jotenkin väkisin päästä aikaisin nukkuun, muut dokas. Ei enää ikinä. Raitis ja reipas.
En ikinä lähtisi reissuun kenenkään raittiin ja reippaan kanssa.
Vai normaali. Mulle on synnynnäisen vuorokausirytmini perusteella normaalia valvoa myöhään illalla ja nukkua pitkään aamulla. Jos saisin elää vapaasti yhteiskunnan aamunatsismin rajoittamatta, varmaankin valvoisin aina yöt ja nukkuisin päivät. Iltaisin/öisin olen tuottavimmillani. Iltavirkut ihmiset eivät oletusarvoisesti ole epänormaaleja, laiskoja luusereita.
t. 40+ vampyyrinainen
Mene johonkin, oikeastaan mihin vaan klo 8 sunnuntaiaamuna. Siellähän heitä.
Yökyöpeli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi reissuun kenenkään raittiin ja reippaan kanssa.
🤣🤣🤣 Kiitos, sait mut nauraan!
Sun pitää vaihtaa vanhempaan ikäluokkaan.