Mistä löytäisi naisen, jonka unirytmi olisi normaali?
Eli heräisi normaalisti aamulla siinä klo 7 aikoihin luonnollisesti?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää vaihtaa vanhempaan ikäluokkaan.
Just. Yläkerrassani asuu yli 80-vuotias lady, joka nousee pyhät, arjet ympärivuoden klo 7.00 ja vähän sen jälkeen alkaa aamusiivous. Hetken aikaa kolisee ja huonekaluja siirrellään, ja sitten tulee taas hiljaista itseasiassa koko päiväksi. Illalla/yöllä 11.30-12.00 kuuluu, miten hän starttaa olohuoneestaan yöpuulle.
Ihana on, ihan oikeasti. Todella rakastettva autoileva nainen, jota kaikki rakastavat auttaa kun hän köpsöttelee kaupoilla pankissa...
Siinä olisi sinulle ihana kumppani, mutta ei taida olla hänellä haku päällä.
Huolehdi ainakin, että pysyt kaukana kolmivuorotyöläisistä.
Vierailija kirjoitti:
minä herään jo kuudelta enkä ole mummoikäinen. Aikaiset aamut on ihania.
Opiskeluaikana oli kaveri joka kertoi nousevansa 5.00. Ja koska asui kimppakämpässä kerrostalossa, mellastaa ei sopinut. Niinpä hän oli aina jo odottamassa ovien avaamista ja sitten opiskeli siinä kunnes muita tuli ja luoennot alkoivat. - Vastaavasti oli iltaisin väsynyt ja kävi nukkuman jo 8-8.30 aikaan.
No voiko av:lta löytää kumppania?
Isompi asunto ja omat huoneet.Saa toinen nukkuu rauhassa. Yksiössä vaikeeta.
Voi olla hankalaa löytää. Jos nainen tekee vuorotyötä, niin älä ainakaan niitä deittaile. Vuorokausirytmi on aivan sekaisin näillä naisilla. t. kolmivuorolainen
Vierailija kirjoitti:
Ota sellainen, jolla on koira. Koira herättää laumansa usein varsin aikaisin, koska sillä on oma rytminsä ja omat tarpeensa.
Minulla oli koira mutta se heräsi silloin kun isäntäkin. Eli vapaapäivinä todellakin nukuin pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Hulluhan se seitsemältä herää, jos ei töihin tarvitse mennä.
Illan virkku aamun torkku, se tapa talon turmioon vie.
Seitsemältä on ihan normaalia olla hereillä jo vapaapäivänäkin, työpäivinä sitten jo ennen kuutta. Nämä nykykermaperseet tykkäävät vetelehtiä sängyn pohjalla puoleen päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle mielellään yökukkuja nainen, kiitos.
Mistä löytää yökukkujamiehen? Nykyisen miehen kanssa tulee jatkuvasti riitaa siitä että valvon yöt, mutta en kykene/halua muuttaa unirytmiäni koska olen luonnostaan myöhään illalla ja öisin virkeimmilläni.
On luonnotonta valvoa yöt. Ihminen on tarkoitettu nukkumaan yöllä ja heräämään aamulla eikä makaamaan puoleen päivään ja riekkumaan yöllä valveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluhan se seitsemältä herää, jos ei töihin tarvitse mennä.
Illan virkku aamun torkku, se tapa talon turmioon vie.
Seitsemältä on ihan normaalia olla hereillä jo vapaapäivänäkin, työpäivinä sitten jo ennen kuutta. Nämä nykykermaperseet tykkäävät vetelehtiä sängyn pohjalla puoleen päivään.
Vetelehtiä? Jos on koko yön ollut töissä! Ei se sitä tarkoita, että klo12 heräävät olisivat menneet sinun kanssasi yhtä aikaa nukkumaan..... Tämän voi kääntää niin, että ite laiskottelet sängyssä kun muut vielä ovat ahkerasti töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-anoppilassa herättiin kolmen jälkeen. Kun tilitin tästä ystävälle (koska ahdisti ehimmekö edes lomalla nukkuun heitä ennen) niin ystävän anoppilassa heräsivät jo siis yhdeltä.
Sanat ei riitä... Vanhojen mielestä on huono ihminen jos "makaa".
Heräsin yhdellä lomamatkalla joka aamu klo7. Koska työrytmi oli se. Siitä tuli tietenkin eripuraa ystävien kanssa, että minkä takia en voi valvoa ja nukkua vain sit pitkään. No ei se onnistu jos rytmi on eri. Koitin jotenkin väkisin päästä aikaisin nukkuun, muut dokas. Ei enää ikinä. Raitis ja reipas.
Monenko tunnin yöunia noi kolmelta ja yhdeltä heräävät nukkuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-anoppilassa herättiin kolmen jälkeen. Kun tilitin tästä ystävälle (koska ahdisti ehimmekö edes lomalla nukkuun heitä ennen) niin ystävän anoppilassa heräsivät jo siis yhdeltä.
Sanat ei riitä... Vanhojen mielestä on huono ihminen jos "makaa".
Heräsin yhdellä lomamatkalla joka aamu klo7. Koska työrytmi oli se. Siitä tuli tietenkin eripuraa ystävien kanssa, että minkä takia en voi valvoa ja nukkua vain sit pitkään. No ei se onnistu jos rytmi on eri. Koitin jotenkin väkisin päästä aikaisin nukkuun, muut dokas. Ei enää ikinä. Raitis ja reipas.
Monenko tunnin yöunia noi kolmelta ja yhdeltä heräävät nukkuvat?
No esim jouluna nukkumaan heti kun paketit oli avattu joskus 19-20 aikaan. Se oli aika kova pala itselle, juhla loppui ennen kuin oli alkanut edes. Toki miehen kanssa jatkettiin syömistä jne mutta tunnelma lopahti kyllä vähän. Ylös nousivat jouluna vissiin klo5 ja kesäaikana jo klo4 ja auringon takia joskus kolmen jälkeen kun yötön yö. Nämä yhden ihmiset olivat menneet seiskalta nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota sellainen, jolla on koira. Koira herättää laumansa usein varsin aikaisin, koska sillä on oma rytminsä ja omat tarpeensa.
Minulla oli koira mutta se heräsi silloin kun isäntäkin. Eli vapaapäivinä todellakin nukuin pidempään.
Olipa siinä kiltti ja joustava otus. Meidän koiramme nostaa seitsemältä etutassut isäntäväen sänkyyn, työntää kuonon jommankumman naamaan kiinni ja valittaa, että olisi aika nousta ylös.
Höh, eksäni sanoi että olen tylsä koska menen aikaisin nukkumaan ja herään aikaisin :P
Mun luonnollinen heräämisaika on aamulla klo 9
Vierailija kirjoitti:
Mun koira käänsi kylkeä jos sitä yritti ennen yhdeksää viedä ulos...ei koira mitenkään automaattisesti herää aikaisin, se opetetaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää yökukkujamiehen? Nykyisen miehen kanssa tulee jatkuvasti riitaa siitä että valvon yöt, mutta en kykene/halua muuttaa unirytmiäni koska olen luonnostaan myöhään illalla ja öisin virkeimmilläni.
On luonnotonta valvoa yöt. Ihminen on tarkoitettu nukkumaan yöllä ja heräämään aamulla eikä makaamaan puoleen päivään ja riekkumaan yöllä valveilla.
Ei muuten ole näin, jos yhtään ihmisen historiaa tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Mulle myös. Siveäkin saa olla.
mies53v
Arkisin ylös klo 4.
Nukkumaan viimeistään iltaysiltä. Mut ei tää ketään häiritte kun yksin elelee.