Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako päivää käytätte samat rintsikat? entäs alkkarit?

Vierailija
28.08.2006 |

kun kaverini sanoi et hän käyttää alushousut kaksi päivää, mua ällötti. Hän pitää ekana päivänä pikkuhousunsuojaa niissä ja poistaa sen tokana päivänä. Mielestäni alushousut vaihdetaan päivittäin, jos treenaa ja hikoilee kaksi kertaa. Rintaliivit voi mielestäni pitää 3-4 pv, ostan usein yhdet rintsikat ja 3 alkkarit kun ostan. Miten miehet, vaihtaakohan ne kalsarit päivittäin? toivon niin, mun mies ainaskin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä LIndexin kamat ainakin kestöä konepesua ihan kiitettävästi. Minä en alkaisi nyrkkipyykkiin, parempaakin tekemistä.

Vierailija
22/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoja ei ole halvoista, ja täytyy olkaimetkin olla kunnolliset, että välttyy päänsäryltä. Ottaa päähän kun ne kalliitkaan ei kestä mitään. KAarituet alkaa aina melkein heti töröttämään ja ne on sitten siinä.

Viikon jopa kaksi pidän samoja. Yöksi vaihdan toiset. Pakko pitää yöllä, muuten kipeytyvät rinnat ja ilman on tottumatta muutenkin epämukavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kalliita kaarituellisia merkkirintsikoita ja aina olen pessyt koneessa, pesupussissa tosin. Ei ikinä mitään ongelmia.

Vierailija
24/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suihkussa käyn. Urheiluun eri alusvaatteet, silloinkin alkkarit vaihdan heti, urheiluliivejä saatan pitää muutaman treenin tai lenkin kun hikoontuvat heti joka tapauksessa.

Vierailija
25/26 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella joka päivälle omansa ja miehellä jokaiselle kuukaudelle omansa.

näin ainaskin meillä.

Vierailija
26/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkarit joka päivä.

Rintsikoita ostan aleista, esim. Sokokselta sai hyviä perus mustia 5e/kpl, ostin kolmet samanlaiset. Pesen noin kerran viikossa pesukoneessa pesupussissa, hienopesuaineella ja -ohjelmalla. Joskus tulee pestyä ihan tavallisen pyykin seassa 40 asteessa. Kun ne on pyykkipussissa niin kestää hyvin konepesua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi