Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa kaksi jääkaappipakastinta vai jääkaappi ja pakastin erikseen?

Vierailija
13.08.2021 |

Kannattaako ostaa kaksi jääkaappipakastinta vai jääkaappi ja pakastin erikseen? Kumpi on käytettävyydeltään parempi ratkaisu?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos s tarviit kaksi jääkaappia, niin sä ostat kaksi yhdistelmää. Jos vain yhden jääkaapin, niin sit erikseen. Käyttötarkoitushan ei muutu.

Vierailija
2/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ap tekstisi hitaasti uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tulisi turhia perheriitoja, jos olisi kaksi jääkaappipakastinta, eli tavallaan kaksi jääkaappia ja kaksi pakastinta. Tai sitten pitäisi visusti sopia ja muistaa mitä kummassakin kaapissa on, kun eihän niitä ole mitään järkeä molempia avata kun etsii vaikkapa aamupalatarpeita.

Tai jos maidot ovat oikeassa kaapissa ja toinen pistääkin avatut aina vasempaan. Kohta olisi kaikki maidot avattuina vasemmalla ja toinen kantaisi kaupasta lisää, kun luulee maidon olevan loppu.

No en tiiä käviskö oikeasti ihan noin mutta en meille haluaisi kahta jääkaappipakastinta.

Vierailija
4/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt

Vierailija
5/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä tarvitsetko kaksi jääkaappia ja kaksi pakastinta vai riittääkö sinulle yksi jääkaappi ja yksi pakastin. 

Vierailija
6/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ottaisin kaksi jääkaappipakastin-yhdistelmää.

pakasteita kaivellaan harvoin, jääkaappia monesti päivässä. lisäksi korkea jääkaappi on vaikea pitää järjestyksessä. 

Vierailija
7/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin iso jääkaapin ja ison pakastimen erikseen.

Syy tuo jo mainittu 2 ovea vs. 4 ovea.

Vierailija
8/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen idea. Totta on, että jääkaappia käyttää koko ajan, joten olisi kätevää kun yläosaa olisi enemmän. Uskoisin, että meidän perhe oppisi 2 jääkaappi yläosaan helposti.

Mut energiataloudellisesti kun mietin, niin onko 1 iso samaa lämpötilaa ylläpitävä järjestelmä vähemmän kuluttava kuin kaksi?

Vierailija
9/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse ymmärtänyt pointtia?

Vierailija
10/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jääkaappi ja pakastinkaappi 180 cm molemmat. Ap varmaan tarkoittaa, että ostaisiko tällaiset vai niin että on kaksi matalampaa molempia. Mä luulen, että nyt tekisin toisin, sillä olisi kiva voida sulattaa tuo toinen erikseen. Itsesulattava se uutena on, mutta pesu olisi helpompaa kun antaisi jäähtyä. Toisaalta tuossa jääkaapissa on vihanneksille isot laatikot, joten ...emmä oikein tiedä. 

Vierailija
11/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa jääkaapissa voi pitää vihannekset, munat, juomat ym lämpimämmässä säilyvät, toisessa sitten kalat, lihat, maitotuotteet. Lisäksi toinen pakastin voi olla ns käyttöpakastin ja toinen säilömistä varten. Lisäksi kaikki jääkaappitila käyttökorkeudella. Ostaisin 2 yhdistelmää.

Vierailija
12/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoinen idea. Totta on, että jääkaappia käyttää koko ajan, joten olisi kätevää kun yläosaa olisi enemmän. Uskoisin, että meidän perhe oppisi 2 jääkaappi yläosaan helposti.

Mut energiataloudellisesti kun mietin, niin onko 1 iso samaa lämpötilaa ylläpitävä järjestelmä vähemmän kuluttava kuin kaksi?

tuskin on suurta eroa. tuo  2 yläosaa jääkaappia on käytännöllisempi korkeudeltaan.

toisessa voi säilöä vaikka juotavat ja vihannekset, toisessa taas sitten kaikkea muuta. varsinkin lapsiperheessä niitä juotavia kuluu kuitenkin paljon. näin itse ajattelisin 

Vierailija
13/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikainen jääkaappi-pakastin kuluttaa sähköä alle 50 euron arvosta vuodessa, joten ei tuo mikään kynnyskysymys ole. Ero euroissa on mitätön.

Vierailija
14/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli 2 kpl jääkaappipakastinta rinnakkain keittiössä. Ajatuksena varmaankin että pysyvät paremmin kylminä, kun tarvitsee avata vain 1/4 ovea kerrallaan.

Itselläni menisi sekaisin mitä missäkin kaapissa on ja joutuisin availemaan molempia ovia, kun etsin pakastimesta jotain.

Vierailija
15/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mitä epäselvää tuossa oli?

Vierailija
16/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa!

Vierailija
17/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin täyskorkeat, yksioviset laitteet erillisinä. Yhdellä ovenavauksella näkee, mitä siellä on. Muuten sitä aukaisee ensin yhden, sitten toisen ja sitten taas sen ensimmäisen. Itse tykkään yksiovisista enemmän mitä kaksiovisista, huomasin tuon jo silloin, kun meillä oli kaksiovinen jää-viileäkaappi.

Vierailija
18/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin täyskorkeat, yksioviset laitteet erillisinä. Yhdellä ovenavauksella näkee, mitä siellä on. Muuten sitä aukaisee ensin yhden, sitten toisen ja sitten taas sen ensimmäisen. Itse tykkään yksiovisista enemmän mitä kaksiovisista, huomasin tuon jo silloin, kun meillä oli kaksiovinen jää-viileäkaappi.

jos jo alusta alkaen pitää toisessa ne juomat ja vihannekset, niin miten se on vaikeaa? 

Vierailija
19/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos jo alusta alkaen pitää toisessa ne juomat ja vihannekset, niin miten se on vaikeaa? 

On vaikeaa, kun perheessä asuu muitakin. Mies nyt laittaa sinne, mikä on lähempänä riippumatta siitä, miten oli suunniteltu. Lopputuloksena on mitä missäkin tai minä järjestelen tavaroita päivittäin, joten molemmille ei kiitos.

Yksiovisessa kaapissa myös hyllyvälejä voi muuttaa helpommin mitä pienemmässä jääkaapissa. Tuokin on tullut huomattua.

Vierailija
20/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikeaa, kun perheessä asuu muitakin. Mies nyt laittaa sinne, mikä on lähempänä riippumatta siitä, miten oli suunniteltu. Lopputuloksena on mitä missäkin tai minä järjestelen tavaroita päivittäin, joten molemmille ei kiitos.

Yksiovisessa kaapissa myös hyllyvälejä voi muuttaa helpommin mitä pienemmässä jääkaapissa. Tuokin on tullut huomattua.

onko perheessänne muutenkin elämänhallinta vähän niin ja näin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi