HS Kolme koronarokotusten vastustajaa yritti tunkeutua helsinkiläiskouluun kuvaamaan, poliisi otti miehet kiinni
Rokotukset | Kolme koronarokotusten vastustajaa yritti tunkeutua helsinkiläiskouluun kuvaamaan, poliisi otti miehet kiinni: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008190414.html?share=161e9289a2f4515…
Kommentit (309)
Jenkeissä poliisi olisi varmaan kouluammuskelun pelossa ampunut nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato, ei niille riitä, että eivät itse ota rokotetta. Pitää saada häiriköidä muita ihmisiä. Miksi jaatte sontaa ja häiriköitte muita? Miksei riitä, että ette itse osallistu rokotuksiin ja muuhun mitä vastustatte?
Ei tällaista terrorististijärjestömäistä touhua, mitä tänä päivänä näkee jatkuvalla syötöllä milloin minkäkin "asian" puolesta, olisi vielä 20 vuotta sitten uskonut todeksi.
Ei, 20-vuotta sitten ja etenkin yli 40 vuotta sitten (kun olin lapsi) se, että valtio järkkäsi kaikille rokotteet, oli iso ja merkittävä juttu.
Harva rokotevastainenkaan olisi ilman lapsuuden rokotteita hengissä tai vammattomana nyt huutamassa.
Koronarokotekriittiset on eri asia kuin rokotevastainen. Monet tätä mRNA-rokotetta vastustavat eivät vastusta perinteisesti testattuja rokotteita (kunhan ne testit on tehty oikein ja luotettavasti, tästä osviittaa antaa testausajan pituus). mRNA-rokote taas on rokote, jota ei ole koskaan aiemmin käytetty, eikä se ole tähän päivään mennessä saanut edes Usan lääkevirastolta lupaa, koska testaaminen niillä on kesken.
Mutta vängätkää tästä nyt täällä hamaan tappiin, mutta harjoitat nyt itse propagandaa ja disinformaatiota väittämällä, että covid-19 mRNA-rokotetta vastustavat olisivat muutenkin rokotevastaisia. Johdat tahallasi harhaan.
Kyllä rokote on testattu. Ehkä meillä pitäisi olla vaihtoehto saatavilla. Kiinalainen rokote on "vanhanaikainen" ja siinä on heikennettyä virusta. Ehkä sellainen olisi hyvä olla tarjolla myös. Ainoa ongelma on, ettei se ole saanut vielä myyntilupaa EUn alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhää, Berliinissä kun vassarit kahakoi korona juttuja vastaan niin sentään 30 poliisia loukkaantui.
Äärivasemmistolaiset mielenosoittajat eivät noudattaneet kulkueessa koronaohjeita. Poliisi puuttui asiaan, jolloin tilanne kiristyi.
https://yle.fi/uutiset/3-11911374
Kansallissosialistit, eli natsinyhveröt luokitellaan äärivasemmistoksi. Naziluuserit ovat aktiivisia rokotevastaisissa hörhöilyissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato, ei niille riitä, että eivät itse ota rokotetta. Pitää saada häiriköidä muita ihmisiä. Miksi jaatte sontaa ja häiriköitte muita? Miksei riitä, että ette itse osallistu rokotuksiin ja muuhun mitä vastustatte?
Ei tällaista terrorististijärjestömäistä touhua, mitä tänä päivänä näkee jatkuvalla syötöllä milloin minkäkin "asian" puolesta, olisi vielä 20 vuotta sitten uskonut todeksi.
Ei, 20-vuotta sitten ja etenkin yli 40 vuotta sitten (kun olin lapsi) se, että valtio järkkäsi kaikille rokotteet, oli iso ja merkittävä juttu.
Harva rokotevastainenkaan olisi ilman lapsuuden rokotteita hengissä tai vammattomana nyt huutamassa.
Koronarokotekriittiset on eri asia kuin rokotevastainen. Monet tätä mRNA-rokotetta vastustavat eivät vastusta perinteisesti testattuja rokotteita (kunhan ne testit on tehty oikein ja luotettavasti, tästä osviittaa antaa testausajan pituus). mRNA-rokote taas on rokote, jota ei ole koskaan aiemmin käytetty, eikä se ole tähän päivään mennessä saanut edes Usan lääkevirastolta lupaa, koska testaaminen niillä on kesken.
Mutta vängätkää tästä nyt täällä hamaan tappiin, mutta harjoitat nyt itse propagandaa ja disinformaatiota väittämällä, että covid-19 mRNA-rokotetta vastustavat olisivat muutenkin rokotevastaisia. Johdat tahallasi harhaan.
Kyllä rokote on testattu. Ehkä meillä pitäisi olla vaihtoehto saatavilla. Kiinalainen rokote on "vanhanaikainen" ja siinä on heikennettyä virusta. Ehkä sellainen olisi hyvä olla tarjolla myös. Ainoa ongelma on, ettei se ole saanut vielä myyntilupaa EUn alueella.
Venäjä on tarjonnut EU:lle Sputnikia, EU ei kelpuuta, mutta ei myöskään kerro miksi ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia näyttää kaikilta kommentoijilta unohtuneen, samoin esimerkiksi Hesarin uutisen nettikommentoijilta: Suomessa kaikki yhteiskunnan varoilla tapahtuva opetus on julkista.
Tämä tarkoittaa mm. sitä, että kenellä tahansa on oikeus mennä seuraamaan opetusta peruskouluun, lukioon, korkeakouluihin, amikseen jne. Mitään lupaa ei keneltäkään tarvita.
Koska opetus on julkista, ovat koulut julkisia paikkoja, joissa kuvaaminen on sallittua ilman erillistä lupaa. Ei sen enempää rehtorilta kuin vanhemmiltakaan. Kuvien julkaiseminen tai muu käyttö on sitten eri asia.
Häiriön aiheuttaminen ei tietenkään ole sallittua, mutta lähtökohtaisesti pelkkä paikalla olo, koska se on laillista, samoin kuvaaminen, ei ole häiriö.
Tulee olemaan mielenkiintoista nostavatko kiinni otetut tästä jonkin prosessin.
Oikeus seurata opetusta, niin. Onhan sellainenkin, mutta ei se päde aina ja joka tilanteessa. Esim. erityisopetuksessa, eikä yliopistossa esim. tutkijaseminaarissa yms.
Lisäksi koululaisilla on oikeus turvalliseen opiskeluympäristöön. Varmasti tämä oikeus on tärkeämpi kuin jonkun ulkopuolisen uhoojan oikeustulla kouluun edistämään omaa propagandaansa.
Olli Posti ei ole muuten vieläkään lopettanut. Hän uhoilee somessa ilman paitaa ja kehottaa kannattajiaan laittamaan viestejä tiettyjen koulujen henkilökunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhää, Berliinissä kun vassarit kahakoi korona juttuja vastaan niin sentään 30 poliisia loukkaantui.
Äärivasemmistolaiset mielenosoittajat eivät noudattaneet kulkueessa koronaohjeita. Poliisi puuttui asiaan, jolloin tilanne kiristyi.
https://yle.fi/uutiset/3-11911374Kansallissosialistit, eli natsinyhveröt luokitellaan äärivasemmistoksi. Naziluuserit ovat aktiivisia rokotevastaisissa hörhöilyissä.
Oikeastihan ne soveltaa sekä f*sismin että nat*zismin oppeja. Ensimmäinen perustuu luokkajakoon ja toinen rot*u erotteluun. Eli jos luo vastakkainasettelua jommankumman oppien mukaan, toteuttaa siis kumpaakin ismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaksi USAssa käytössä olevaa rokotetta ole juuri noita?
Että jotkut on sitten sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-11911374Kansallissosialistit, eli natsinyhveröt luokitellaan äärivasemmistoksi. Naziluuserit ovat aktiivisia rokotevastaisissa hörhöilyissä.
Oikeastihan ne soveltaa sekä f*sismin että nat*zismin oppeja. Ensimmäinen perustuu luokkajakoon ja toinen rot*u erotteluun. Eli jos luo vastakkainasettelua jommankumman oppien mukaan, toteuttaa siis kumpaakin ismia.
Kolikon molemmat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia näyttää kaikilta kommentoijilta unohtuneen, samoin esimerkiksi Hesarin uutisen nettikommentoijilta: Suomessa kaikki yhteiskunnan varoilla tapahtuva opetus on julkista.
Tämä tarkoittaa mm. sitä, että kenellä tahansa on oikeus mennä seuraamaan opetusta peruskouluun, lukioon, korkeakouluihin, amikseen jne. Mitään lupaa ei keneltäkään tarvita.
Koska opetus on julkista, ovat koulut julkisia paikkoja, joissa kuvaaminen on sallittua ilman erillistä lupaa. Ei sen enempää rehtorilta kuin vanhemmiltakaan. Kuvien julkaiseminen tai muu käyttö on sitten eri asia.
Häiriön aiheuttaminen ei tietenkään ole sallittua, mutta lähtökohtaisesti pelkkä paikalla olo, koska se on laillista, samoin kuvaaminen, ei ole häiriö.
Tulee olemaan mielenkiintoista nostavatko kiinni otetut tästä jonkin prosessin.
Uskotko oikeasti, että nämä tyypit oli menossa "seuraamaan opetusta"? Mitähän tuntia? Itse kertoivat halunneensa keskustella koulun johdon kanssa, ja nyt tuuttaavat näiden yhteystietoja joka paikkaan. Mitä sillä on opetuksen seuraamisen kanssa tekemistä? Miksi heillä on tarve keskustella rehtorin kanssa asiasta joka ei heille kuulu?
Nykyaikana olisi rehtorilta ammattitaidottomuutta olla puuttumatta tilanteeseen, jossa täysin ulkopuoliset sekopäät tulee koulun tiloihin.
Täytyy olla aika naiivi jos kuvittelee että tässä on kyse mistään muusta kuin pakkomielteisestä huomionhakuisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anus Turtiainen ei ole mikään natsinössykkänyhverö tai sontaa suoltava persu. Hän on aidosti kanallismielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on tarjonnut EU:lle Sputnikia, EU ei kelpuuta, mutta ei myöskään kerro miksi ei kelpaa.
Onhan se kertonut. Rokotteen valmistusprosessi ei ole ollut kaikkia kriteereitä täyttävä. Rokote itsessään on, mutta valmistaminen e k ole ollut esim.tarpeeksi steriiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvinvointivaikuttaja" Olli Posti kertoo olleensa mukana tunkeutumassa luvatta koulun tiloihin, lisäksi antaa instassaan linkin koulun henkilökunnan yhteystietoihin ja kehottaa häiriköimään
Mikä toi Nurnbergin säännös on, mitä tuossa koulussa Olli Postin mukaan rikotaan?
Voisivatko alapeukuttajat ystävällisesti vastata esittämääni kysymykseen sen alapeukuttamisen sijaan?
Viittaa ehkä Nürnbergin säännöstöön. Se tehtiin aikoinaan kun keskitysleireillä oli niitä lääkäreitä, jotka olivat tehneet hirveitä ihmiskokeita, jotka sitten tuomittiin sotarikoksina. Eli säännöstö kieltää tuollaisen epäeettisen toiminnan. Huvittavaa onkin että fasistiset tahot nyt itse käyttävät tätä säännöstöä ihan asiallisia rokotuksia vastaan. Perustuu varmaan siihen että he väittävät rokotusten olevan "kokeellinen" -- tieto joka perustuu jollekin väärinymmärrykselle.
https://www.laakariliitto.fi/laakariliitto/etiikka/nurnbergin-saannosto/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvinvointivaikuttaja" Olli Posti kertoo olleensa mukana tunkeutumassa luvatta koulun tiloihin, lisäksi antaa instassaan linkin koulun henkilökunnan yhteystietoihin ja kehottaa häiriköimään
Mikä toi Nurnbergin säännös on, mitä tuossa koulussa Olli Postin mukaan rikotaan?
Voisivatko alapeukuttajat ystävällisesti vastata esittämääni kysymykseen sen alapeukuttamisen sijaan?
Ei ne tiedä itsekään mitä se loppujen lopuksi tarkoittaa, kunhan toistelevat sitä kuten muitakin oppimiaan hokemia: "tämä hulluus", "diktatuuri", "kokeellinen rok0te". Koska eivät osaa omilla aivoillaan ajatella mutta silti haluavat olla jotain erikoista niin toistavat kuin papukaija hienolta kuulostavia jutskia.
Vierailija kirjoitti:
Vie norailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anus Turtiainen ei ole mikään natsinössykkänyhverö tai sontaa suoltava persu. Hän on aidosti kanallismielinen.
Voi olla, mutta hän ei ole kansallismielinen koko kansaan katsoen. Vain pieni joukko täyttää kriteerit. Näin olen itse asian kokenut.
Koulut kuuluvat julkisrauhan piiriin eli kannattaa myös se osio kurkata laista.
Said kirjoitti:
Suomalaiset on niin tyhmä kansa, että pitäisi samalla antaa rokotus joka tekee lisääntymiskyvyttömäksi.
Hyvä idea, toimiiko se kansallisuudesta riipumatta?
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastaiset kampanjat ovat kansainvälisen pedofiilirenkaan peitetoimi,mitä käytetään päästäkseen lähelle lapsia. Todisteena Rokotevastaiset pyrkimys lähikontaktiin juuri lasten kanssa, lasten salakuvaaminen ja julkinen kuvaaminen, todistettu lasten koskettelu rokotevastaisissa mielenilmauksissa. Pyrkimys lasten yhteystietojen keräämiseen.
Rokotevastaisessa kampanjassa on kieltämättä mukana paljon persutaustaisia pedareita.
Muualla Saksassa poliisit loukkaantuivat oikeiston Koronarajoituksia vastaan olleissa mielenosoituksissa.