Tuholaiset ajaa hulluksi!
Tuntuu että mielenterveys pakenee päästä pikkuhiljaa, oon niin epätoivoinen etten äsken osannu muuta kuin istua olohuoneen lattialle itkemään!
Meillä on asunto uudesta kerrostalosta, viime kesänä ei ollut mitään ongelmaa, mutta tämän vuoden keväästä asti ollaan kärsitty KOIPERHOSISTA! Niitä ei edes pitäisi enään olla? Törmään niihin pihapiirissämme jatkuvasti ja ne ovat asettuneet sisälle, en ole näillä HELTEILLÄKÄÄN PITÄNYT IKKUNOITA AUKI koska pystyn silmämääräisesti laskemaan kuinka niitä lentelee lisää sisälle. Kotona ilma seisoo ja pesiä löytyy tämän tästä, vaikka kerran viikossa imuroin ja moppaan kaikki nurkat. Olen käynyt myös kaikki vaatteet läpi.
Vaatekaapissa roikkuu koin karkotin, mutta jouduin äsken heittämään kissojen pedin parvekkeelle odottamaan roskiin pääsyä, koska se aivan kuhisi toukkia sekä erikokoisia aikuisia perhosia. Pedissä ei ollut vielä pari viikkoa sitten silmämääräisesti mitään ja viimeksi tänään siirtelin sitä kun imuroin.
Pääseekö näistä eroon millään? Auttaako tässä enään muuttokaan? Ahdistaa, oon aivan epätoivoinen, enkä voi heittää enään enempää tavaraa roskiinkaan kun jäljellä on vain tärkeimmät vaatteet, sohva, sänky ja kaksi mattoa :(
Kommentit (3)
Eikö kukaan osaa auttaa, oon aivan epätoivoinen! :(
Ihan raidilla tuhosin koit omasta vaatehuoneestani. Ei niitä tosin hirveästi ollut. Koko huoneistosta en osaa sanoa auttaisiko tuo. Lisäksi joitain vaatteita piti tietty pestä ja joitain säilyttää pusseissa raidikäsittelyn jälkeen.
http://www.cooper-tuotteet.fi/kodin-tuhoelaimet/tekstiilituholaiset/tekstiilituholaiset/vaatekoi