Minkälainen nainen EI värjää hiuksiaan?
Itse en voisi olla värjäämättä viiden vkon välein.
Kommentit (113)
Mä. Oma hiustenväri (ruskea) on niin hyvä, että miksi siihen pitäisi kajota. Käytän kuitenkin runsaasti silmämeikkiä, tarpeen vaatiessa laitan piukean makkarankuorimekon päälleni ja 12 cm korkkarit. Ja kyllä miesten päät kääntyy :) koskaan ei ole kukaan tullut sanomaan, että mitäs jos vähän jotain sävyä laittaisit tukkaasi. Päin vastoin kysytty, olenko mistä maasta kotoisin (ehdotettu italiaa, espanjaa, venäjää). Isoimpana kohteliaisuutena otin tuon venäjän :)
Minä en värjää enää nykyään. Olen luonnostani blondi. Toki hiusten väri hieman vuodenajan mukaan vaihtelee; kesällä aurinko vaalentaa. Hiukset on lyhyet ja nämä vuodenaikavaihtelut näkyvät hiuksissa selvästi, mutta hiukset näyttävät ns. värjätyiltä eli tosi hyvältä =D .
Sellainen onnekas paskiainen, jolla on luonnostaan kaunis hiusväri
T: hiirenharmaat liruhiukset omaava
Nuorempana värjäsin; tosin vain ns. kevytväreillä. Kampaajalla laitettiin välillä raitoja. Sitten vaan tajusin, että mulla on ihan kauniit hiukset oman värisinä; keskiruskeat. Ja ihme kyllä; kullanruskeita raitoja on tullut aivan itsestään! Kampaajani kysyi hiukan ihmetellen, että milloinkas nämä raidat sulle laitettiinkaan? Ei ole laitettu, vaan ovat ihan luonnostaan! Rahaa ja vaivaa säästyy. Välillä näkee niin kummallisia värityksiä, että ihmettelen, miksi joku haluaa tahallaan sellaisia.
Minä en värjää. Mulla on todella hyvä väri ihan luonnostaan ja se sopii myös ihonväriini. Sellainen kirkas kullanvaalea ja luonnostaan eläväisen värinen kuin olisi raitoja. Kampaajatkin monesti ovat luulleet, että mulla olisi raitoja laitettu, kun käyn leikkauksessa. Olen siis itse tyytyväinen ja muutkin ovat kehuneet. Miksi värjäisin?
Minä en oo värjänny kohta kolmeen vuoteen. On kaunis ruskea väri, nuorempana maantienharmaa, mutta on tummentunut siitä kauniin sävyiseksi ja aurinko tekee vaaleita raitoja joka vuosi. On elävän näköiset ja hyväkuntoiset.
Minä 45-v, naimisissa, teini-ikäisten lasten äiti. Yrittäjä, hoikka, vaaleat, vähän punertavat hiukset. Tykkään kovasti hiusteni väristä, kerran erehdyin värjäämään ja kyllä oli luonnottoman väriset ja lisäksi sain värjäyksestä päänahan täyteen märkänäppylöitä, yök. En yleensäkään tykkää värjätyistä hiuksista, hetihän ne huomaa. Kamalinta on nämä mustaksi värjätyt, enpä ole vielä nähnyt ketään kenelle ne sopisivat. Musta sopii vain niille, joilla luonnostaan on mustat hiukset, kun yleensä on sitten muutenkin tumma.
Hiustenvärjäys on yhtä typerää kuin nämä naurettavat itseruskettavat voiteet ja tekoripset. Vaarannetaan samalla vielä oma terveyskin. Miksi kaikki naiset haluaa nykyään näyttää niin keinotekoisilta ja ihaileeko miehet oikeasti näitä toistensa klooneja silikonitisseineen ja pumpattuine huulineen?
Tällainen, joka värjäsi noin 25 vuotta, ja viimeisin väri päässä oli vain minuutin. Ei kestä enää, seuraavaasta värjäyksestä lähtis varmaan henki. Mutta onneksi oma värini on kaunis keskiruskea.
Luonnollinen värini on ihan hyvä tumman ruskea. Olen värjännyt silloin tällöin kiillon takia suunnilleen omalla värillä. Nyt vaan lähtee muutenkin niin paljon hiuksia ettei viitsi enää. Melko turhaa se taisi ollakkin.
Kaikki sanoo, että on hyvä ja kaunis väri luonnostaan, niin ei halua värjätä. Mun on kyllä sanottava, että ei mulla kyllä ole, mutta en siltikään värjää. Tämä ei ole läheskään niin kiiltävän näköinen kuin värjätyt hiukset. Miten sitä kiiltoa saisi?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 23:26"]
Sellainen onnekas paskiainen, jolla on luonnostaan kaunis hiusväri
T: hiirenharmaat liruhiukset omaava
[/quote]
Minulla on pähkinänruskeat hiukset, ei tarvitse värjätä. On sentään jokin ulkonäössä onnistunut.
Minä, pahasti haju-allerginen.
Teininä värjäsin kyllä ahkerasti, kunnes pamahti tämä, ja pahat päänahka-oireet päälle.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 23:59"]
Kaikki sanoo, että on hyvä ja kaunis väri luonnostaan, niin ei halua värjätä. Mun on kyllä sanottava, että ei mulla kyllä ole, mutta en siltikään värjää. Tämä ei ole läheskään niin kiiltävän näköinen kuin värjätyt hiukset. Miten sitä kiiltoa saisi?
[/quote]
Kokeile kiiltoshampoo/silkkitipat/hiusöljyt
nainen jolla on luonnostaan kaunis hiusväri
Pelottaa päänahan läpi imeytyvät kemikaalit. Ja se, että eräänä päivänä tuttu väri aiheuttaisi allergisen reaktion. Värjäsin hiuksia 10 vuotta, mutta jatkossa otan vain raitoja. Olen hiirenharmaan tukan kantaja siis, mutta ainakin letti on pitkä ja tuuhea :)
Minä,elämässä on muutkin tärkeämpää kuin hiusten värjäys. Sain melko pahan allergisen reaktion pahvimukeissa myytävistä markettiväreistä, palovammat niskaan.Selvisin kotihoidolla ja sen jälkeen olen käyttänyt harvoin kotivärjäysessä kevytsävytteitä.Nykyisin olen antanut värin kasvaa pois ja hyvällä hiusmalilla ja auringon vaikutusta tehostavilla raidoilla olen pärjännyt.Olen sen verran aikuinen, ettei itsetuntoni ole väripurkista kiinni ja en muuten omista yhtään Maripaitaakaan:D
Eivät ne jotka hiuksiaan värjäävät ole yhtään sen huonompia kuin ne jotka eivät värjää. Tätä vihjaillaan tässäkin keskustelussa. Jos haluaa vaihtelua ja on varaa, tai haluaa sellaisen värin joka korostaa kasvoja enemmän, niin mikäs siinä. Itselläni on vaaleita raitoja tavallisen suomalaisen värisissä hiuksissa ja olen tyytyväinen.
Se on epäekologista ja tuskin omankaan kropan terveyttä edistävää. Hiustenvärini on ihan kaunis enkä jaksaisi sitä jatkuvaa värjäilyä ja juurikasvun kyttäämistä. Ja paljonko rahaakin menee vuosittain... en nyt keksi yhtään syytä miksi värjäisin hiukset.
Sellainen jonka päänahka ei kestä tai joka on tyytyväinen omaan tukkaansa?
Luonnostaan mustahiuksinen, punapää, kauniin ruskeansävyiset hiukset omaava tai aito blondi. En ainakaan itse värjäisi, jos oma hiusten sävy olisi luonnostaan kaunis. Ellen sitten haluaisi sinistä, vihreää tai vaikkapa pinkkiä kuontaloa :D