Minkälainen nainen EI värjää hiuksiaan?
Itse en voisi olla värjäämättä viiden vkon välein.
Kommentit (113)
Sellanen joka ei näytä miltään. Itekki värjään viiden viikon välein.
Viimeiset raidat otin kolmisen vuotta sitten. Halusin kokeilla omaa väriä ja nyt oon niin tottunut värjäämättömyyteen, etten enää pistä tukkaani mitään värejä. Eikä ole leikattukaan taas lähes puoleen vuoteen. Millainen sitten olen? Parin lapsen äiti, amk-tutkinto, tykkään liikunnasta/urheilusta, ikä alle 40, köyhä.
Minä, värjäsin ennen. Nyt pää ei siedä värejä
No mä olen tällainen hoikka 168 cm, B70 liivin koolla oleva suomalainen 32v nainen. Naimisissa ja muutama kouluikäinen lapsi. Tykkään naisellisista ja seksikkäistä vaatteista. Niin ja ne värjäämättömät hiukset on melkein lapaluihin loivalla luonnonkiharalla. Väri on perus maantienharmaa kultaisella vivahteella. Nämä sopii mulle hyvin, kun kulmakarvat on samaa väriä. Vientiäkin olisi taas viikonloppuna ollut.
Että sellainen mä olen. En mä muista osaa sanoa.
Minä:
- Kemikaaleja välttävä ja terveellistä elämää elävä
- Ympäristöstä välittävä
- työtön (rahaton)
- luonnollisuutta arvostava (meikkaan kyllä mutta kevyesti)
Mulla on hyvänvärinen tukka nyt kun on kasvanut kokonaan omaan väriinsä vaikka alkuun näytti maantienharmaalta.
Minä, jonka omaa syvän ruskeaa väriä muut hakevat purkista.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:11"]
[/quote]
Minkälainen nainen värjää viiden viikon välein, ainakin itselläni olisi karsean näköinen 3-5 cm tyvikasvu tuossa vaiheessa!? Hiukseni tosin kasvavat niin nopeasti että jos niitä väräjä aikoisi niin pari viikkoakin olisi pitkä väli. Siksi en värjää.
[/quote]
Miksi pelkkää alapeukkua? Eikö teillä muka väri haalistu tuossa ajassa tai tule kunnon wt-tyvikasvu näkyviin?
Kauniit ruskeat hiukset omaavan nainen.
Trendin aallonharjalla surffaava. Maailmalla ovat muotia juuri sen väriset hiukset, jotka suurimmalla osalla suomalaisista on luonnostaan, erilaiset tummanvaaleat, vaaleanruskeat ja keskiruskeat sävyt siis. Minäkin palasin juuri kampaajalla - pahvilaatikosta valmiiksi sekoitettuna kun tätä sävyä ei saa - niin lähelle omaa "hiirenharmaata" hiustenväriä, että tästä on hyvä kasvattaa väri kokonana pois, juurikasvua ei tule.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:11"]
[/quote]
Minkälainen nainen värjää viiden viikon välein, ainakin itselläni olisi karsean näköinen 3-5 cm tyvikasvu tuossa vaiheessa!? Hiukseni tosin kasvavat niin nopeasti että jos niitä väräjä aikoisi niin pari viikkoakin olisi pitkä väli. Siksi en värjää.
[/quote]
Nykyään suositus on, että kestovärin saisi laittaa minimissään 5 vkon välein. Ennen kävin 4 vkon välein. Ekat 2 vkoa väri on hyvä, kolmannen vielä ihan jees, neljäs jo aika kamala ja viides yhtä kärvistelyä.
Minä,on niin kiva keskiruskea sävy. Kiiltoa laitan vaan erilaisilla hoitotuotteilla,joita saan halvalla kampaaja kaverin kautta!:) oma sävy paras sävy,on mulla ollut valkosesta punaseen ja mustaankin joskus. Ja olen akateeminen, 170cm/54kg kun tämä in tällä palstalla aina tärkeää,haha
Fiksu nainen ei värjää, valintoja nämäkin. Itse värjään ja haluaisin pois kierteestä. Itse asiassa sävyero omaan väriin ei ole suuri, mutta kun on tottunut värjäämään.
Jossain vaiheessa tajusin, että kaupan värivalikoimasta päätellen jotkut värjäävät tukkaansa sen väriseksi kuin minulla on jo.
Vaikka minunlainen. Lopetin värjäämisen kun alkoi kyllästyttämään se touhu, oli jatkuvasti tyvikasvu. Huomasin sittemmin että mun hiukset on oikeasti tosi kivanväriset luonnostaan. Nyt mietin et miks alunperin ees aloitin värjäämisen. Olis säästynyt pitkä penni.
sellainen harmaa räikeään marimekko -tanttavaatteisiin pukeutuva hiiri, joka kannattaa harvoja pesukertoja ja kulkee ihmisten ilmoilla hiirenvärinen luonnontukka paskaisena päätä myöten roikkuen.
Sellainen, joka ennen luuli, ettei voisi olla värjäämättä. Mutta sai allergisen reaktion yhtäkkiä tutusta tuotteesta eikä vaan voi enää värjätä. Aattele ap, sullekin voi käydä näin! Ei kannata liiaksi kiintyä väripurkkien tuomaan päänsä väriin.
Onnea ap maantievärisistä hiuksista. En (onneksi) joudu värjäämään, kun mun hiukset on niin tummanruskeat, että mikään väri ei näkyisi. Enkä halua mustaa.
Minä. Pidän tukastani näin. Voisin kyllä värjätäkin, mutta siitä koituu vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:11"]
[/quote]
[/quote]
Miksi pelkkää alapeukkua? Eikö teillä muka väri haalistu tuossa ajassa tai tule kunnon wt-tyvikasvu näkyviin?
[/quote]
Hiukset kasvavat ihmisillä vähän yli sentin kuussa, tässä on itse asiassa hyvin vähäistä vaihtelua kuukausitasolla, puhutaan ehkä puolesta sentistä, joten viidessä viikossa useimmille parin asteen sisällä oman hiuksen väristä pysyvälle värjääjälle ei vielä mitään juurikasvua tule, varsinkin, kun se väri tosiaan haalistuu. Olen värjännyt hiuksiani pitkään noin kaksi astetta omaa väriä tummemmiksi, ja värjäysvälini oli tuolloin noin 10 viikkoa. Sitten tulin raskaaksi, ja sikiön terveys oli tukan wt-kerrointa tärkeämpi. Todella suureksi ihmetyksekseni huomasin, ettei se juurikasvu ollut yhtään niin törkeä, kuin olin kuvitellut.
Minä, 27v rastapää. Oma väri on tummanruskean punertava, ja se sopii minulle.