Miehen tärkein asia elämässä on työ.
Tulin uudelle paikkakunnalle poikaystäväni ja opiskelujeni vuoksi. Minulla ei ole täällä oikein muita kavereita kuin poikaystäväni ja hän tasantarkkaan tietää sen. Hänen veljellään on yritys, jossa poikaystäväni on töissä. Siellä on töitä niin paljon kuin vain jaksaa tehdä. Viikonloppuisin kun tavan poikaystävät viettävät aikaansa tyttöystävänsä kanssa, minun poikaystäväni menee töihin ja on siellä kellonympäri. Olen sanonut suoraan, että haluaisin olla hänen kanssaan enemmän, mutta ei auta. Vietämme suunnilleen yhden yön yhdessä viikossa, joten siinäkään ei paljon kerkeä hänen seurastaan nauttimaan. Miten ihmeessä voin saada hänet vähentämään töitä?! Olen alkanut vakavasti harkitsemaan jo eroa, sillä en halua olla hänen tärkeysjärjestyksessään viimeisenä töiden ja nukkumisen jälkeen. Sitten olisin entistä yksinäisempi, kun ei ole ketään kenestä edes haaveilla käymään, mutta tämäkin on liian raskasta. Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja kuinka tilanne on ratkennut? Harmittaa niin vietävästi.
Kommentit (27)
Valintoja täytyy elämässä aina tehdä. Todennäköisesti löydät samalla tulotasolla olevan miehen, jonka ei tarvitse paahtaa koko ajan töissä saman rahan eteen.
Elämässä on muutakin kuin työ.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:37"]
Valintoja täytyy elämässä aina tehdä. Todennäköisesti löydät samalla tulotasolla olevan miehen, jonka ei tarvitse paahtaa koko ajan töissä saman rahan eteen.
[/quote]
Tätä juuri tarkoitin!
Raha on kuitenkin sitten se tärkein. Voi vitun naiset kun edes myöntäisitte tuon kaksinaamaisuutenne.
Tämän vuoksi hain muijan Aasiasta.
Ne rakastaa miehen rahoja siinä missä suominainenkin, mutta ainakin myöntävät sen ja tukevat miestään. Tekevät välipalat valmiiksi ja heräävät aamulla keittämään kahvit ja antamaan pusun kun mies lähtee töihin. Voivat sen jälkeen jatkaa vielä unia ja sitten hoitaa kotiaskareita miestä kotiin odotellessa.
Ei muuta kuin jäbä kiertoon ja itselle uusia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:37"]
[/quote]
Tätä juuri tarkoitin!
Raha on kuitenkin sitten se tärkein. Voi vitun naiset kun edes myöntäisitte tuon kaksinaamaisuutenne.
[/quote]
En näe kaksoismoralismia missään, koska en tietääkseni ole väittänyt, etteikö tulotasolla ole väliä. Sama se naisella on, ei kukaan mies halua naista joka ei olisi miltei koskaan kotona töiden takia, ei se mitään seurustelua ole.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:49"]
Ei muuta kuin jäbä kiertoon ja itselle uusia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita!
[/quote]
Totta. Hyvä kunnianhimoinen mies ansaitsee naisen, joka tukee häntä eikä halua vain poimia rusinoita pullasta.
Meillä ei olisi Konetta, ei Nokiaa eikä mitään muutakaan jos kaikki naiset olisivat olleet tuollaisia kuin tässä ketjussa. Toisenlaisiakin naisia on olemassa. Helmet pitää vain löytää. Ne ovat harvinaisia ja siksi arvokkaita.
Mä olen myös niin kurkkuani myöten täynnä tuota naisvihaajaa. Kunpa se saisi ikuisen bannin.