Aikuisen naisen LIIAN pitkät hiukset?
Hiusten pituus on takapuoleen asti. Olen huomannut, että harvoin tulee 40+ ikäisiä vastaan, joilla olisi näin pitkät hiukset.
Kommentit (109)
Voi jumalaare. Antakees kananperseet pitää perseensä ja metriletit lettinsä, eiköhän tähän Suomenmaahan mahdu.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:36"]hah täällä kateelliset kananpersetukat kauhistelevat.t.21v joka on nähnyt kauniita 40+ naisia joilla pitkät hiukset.Yleensä olevat jotenkin freshimmän näköisiä kuin shokkiväreillä värjätyt +40v mammat.
[/quote]
Olin illalla Vantaa hotellin Tulisuudelmassa ekaa kertaa. Nyt viimein olen nähnyt tuon kananpersetukkailmiön livenä! Järkkyä :D
N39
Ainakin mun pitkiä hiuksia on vaan ihastu, on hyvässä kunnossa ja paksu tukka! Musta tuo on kateutta ja arvostelua jos ei voi sietää toisen tyyliä.....Tai se häiritsee liikaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:50"]Minusta on kamalaa jos aikuinen nainen näyttää jotenkin pikkutytöltä ja kyllähän se näyttää takaapäin jos tukka roikkuu perseeseen asti. Sitten etupuoli paljastaa iän, ei vaan sovi! Muutenkin on faktaa että jos kasvot vähääkään jo roikkuvat niin pitkä tukka korostaa tätä vaikutelmaa joten ei sovi.
Tämä ei tarkoita sitä että pitäisi tukka olla lyhyt kananperse ei tosiaan vaan paras on sellainen puolipitkä kerrostettu malli jota voi pitää kiinni ja auki tai sitten runsas polkka. En ole vielä koskaan tavannut nelikymppistä jolle sellainen ei sopisi.
[/quote]
Jep jep, mistähän sen "runsaan" polkkatukan saisi? Siksi meillä keski-ikäisillä naisilla on lyhyt tukka, kun se on ohentunut. Ja naama roikkuu.
No on se ny kumma ku hiuksistakin nostetaan moinen meteli. Ne hiukset kasvaa vain omassa päässä eikä ole kenenkään muun ongelma. Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin ulista jonkun toisen hiuksista vai oletteko kateellisia?
http://cdn2.thegloss.com/wp-content/uploads/2013/09/old-lady-long-hair.jpg
Itsestäni lantiopituiset hiukset ovat kauneimmat kaiken ikäisillä. Ne on feminiiniset ja ilmentävät mielestäni kypsää naiseutta ja seksuaalisuutta, eikä mitään pikkutyttömäisyyttä. En ole koskaan seurannut muotia tai yrittänyt mukautua normimuottiin. Se että pitää tehdä niin kuin muutkin(esim. liukuvärjätä tai tuhota hiukset kuumilla raudoilla ja suihkutella myrkkyjä hiuksiin ihan vaan siksi kun muutkin niin tekee tai jossain lehdessä kehotetaan niin tekemään) ankeuttaa ja vankeuttaa sielua.
T. 40-v. enkä leikkaa
Minun hiukseni on 77 senttiä päälauelta alas latvoihin. Pitäisi olla vielä pidemmät. Ikäni on jo yli 40.
Minun hiukseni on 77 senttiä päälauelta alas latvoihin. Pitäisi olla vielä pidemmät. Ikäni on jo yli 40.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 00:37"]Persuuksissa asti roikkuvat hiukset on mauttomomat minkä ikäisellä tahansa. Ponnarikin näyttää ihan hevosenhännälle, jotenkin etoo niin ne karvat, että ruokahalukin menee. Siihen vielä karheat luonnonkihara laineet tai lettilaineet, yäk.
[/quote]
Ja kanaperse se vasta onkin kuvottava. Really?