Aikuisen naisen LIIAN pitkät hiukset?
Hiusten pituus on takapuoleen asti. Olen huomannut, että harvoin tulee 40+ ikäisiä vastaan, joilla olisi näin pitkät hiukset.
Kommentit (109)
Voisiko joku näyttää, millainen on se klassinen kananpersekampaus, johon täällä viitataan niin usein?
Ikääntyvälle naiselle sopivat parhaiten sellaiset hiukset, joiden mallista kantaja on itse päättänyt. Sopii hemmetin hyvin myös nuoremmille.
Jotenkin tuli vaan mieleen: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288542434934.html
Mulla on kauniisti raidoitetut rintsikkapituiset hiukset ja ah, kyllä niitä nuoremmat sekä vanhemmat miehet kuolaavat. Ärtyneitä katseita tuli tänään raflassa monesta pöydästä rouvien suunnalta. Hei, hiuksien pituus on valinta ja mulla on jo oma adonis.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:45"]Mulla on ikää 38 vuotta ja hiukset (myös otsahiukset) ulottuvat vyötäisille.
[/quote]
sun mahtaa olla vaikea nähdä etees tollasen otsatukan kanssa
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:49"]Tiedän 55-vuotiaan naisen jolla on lapsesta saakka ollut pitkä tukka. Sama kampaus vuosikymmenet!
[/quote]
Riitta Väisänen???
Yhdellä 37-vuotiaalla naisella hiukset roikkuu nilkoissa asti, ja ovat kyllä mielestäni liian pitkät.
Älä jaksa. Sama kuin sanoisi, että liian lyhyet hiukset aikuisella naisella naurettavat, tai puolipitkät hiukset jne. Kukin tyylillään. Mahdat kokea olevasi täydellinenkin tapaus, josta kaikki iloitsevat?
Tunnen yli 5-kymppisen, jolla on alaselkään asti hiukset, pitää aina letillä, mutta roikkuu sinne selkään, ei siis esim. nutturalle kiepautettuna. Hänelle sopii ihan hyvin.
Pitkät hiukset kasvavat vain elinvoimaiseen kehoon. Pitkät hiukset ovat nuoruuden ja viriliyden indikaattori. Tämäkös hiuksensa nyrhineitä varhaiskeski-ikäisiä täti-ihmisiä kismittää.
Ihan kenellä tahansa iästä riippumatta liian pitkä tukka on vaan tyylitön ja ruma, minun mielestäni. Eikä kyse ole kateudesta, voin myöntää olevani monellekin hiuksista kade paksuuden, värin tai minkä tahansa vuoksi mutta sen, että on jaksanut kasvattaa tukkansa takapuoleen asti on vain jotenkin niin amishmaista. Tulee heti mieleen että ei ole ihan tässä päivässä kauneuskäsitystensä kanssa.
Mutta ihan jokaisen oma asia. Ja missään nimessä kukaan ei ole koskaan liian vanha pitkään tukkaan, pitkä harmaa tai valkoinen tukka on niin upea! Ja mun mielestä saa vaikka 8-kymppiset kuten Aira Samulin ottaa pidennyksiä ja tuuhennuksia ja värjätä vaikka pinkiksi jos mieli tekee, hyvältä näyttää!
Nuorekas tyyli ja pitkät hiukset sopivat mielestäni hyvin myös +40 vuotiaille naisille. Esim. Cindy Crawfordille, 46v.http://forums.thefashionspot.com/f52/cindy-crawford-100649-58.html
Kauniit ihmiset ovat monesti kauniita myös vanhetessaan, vaikka nuoruuden raikkaus heiltä puuttuukin. Miksi pukeutua tätityyliin, jos näyttää hyvältä nuorekkaassakin lookissa? Ja tiedän jo etukäteen, että tähän viestiin tulee katkeria kommentteja pöhöttyneiltä mamuskoilta. Juu, tasan ei käy onnen (kauneuden) lahjat.
Mun mielestä persepituus on hirveä ihan kaiken ikäisillä. Yleensä ne on vaan piikkisuorat, helvetin tylsät ja aina kiinni. Vai kuinka kätevää on matkustaa ympäriinsä kun hiukset heiluu 3 metriä molemmille sivuilla ja taakse. Liian pitkät hiukset on ikään katsomatta sellaiset, joille ei osaa / saa tehtyä mitään, ja ne vaan on. EI sovi kenellekään. Silloin ne kannattaa leikata edes vähän lyhyemmiksi niin, että niissä on jotain ryhtiä eikä vain roiku päätä pitkin suoraa maata kohti.
Kampaajat vihaa pitkiä hiuksia. Kananpersetukat shokkiväreillä on parhaat. Ne käy rahastettavina joka kuukausi.
Mun on pakko pitää tukka pidempänä vaikka se on kuiva hamppu. Jos leikkaan lyhyen se vetää niin kiharaan että näytän permanentatulta mummulta. Ja suoristuksiin tai vähän väliä parturissa käynteihin ei ole rahoja...
37 v. metriletti (ja sitä varmasti myös tulevaisuudessa ainakin 70 +, jos sinne asti elää) sanoo tähän ketjuun, että haha :D Mutta ei sitä tuolla kadulla näe niin että pääsisi ihmettelemään, koska hiukset ovat auki vain joskus kotioloissa eivätkä yleisillä paikoilla. Ihan käytännöllisyyssyistä näin, ja toisekseen tykkään erilaisista kampauksista (joissa hiukset ovat kiinni) enemmän kuin auki roikkuvista hiuksista. Latva tosin sallisi aukipitämisenkin., jos tykkäisin muuten pitää auki. Se ei nimittäin ole ohut, vaikka hiukset ylettyvätkin takapuoleen asti.
Naisella on oltava "lammas" permanentti ja siihen on laitettava joka aamu papiljotit. On myös käytettävä puolihametta sekä korkokenkiä.
Aasialaista syntyperää olevan mieheni äidillä on takapuoleen asti pitkät, paksut, mustat hiukset, joita pitää yleensä letillä. On jotakuinkin 50-vuotias ja upea kaikin puolin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 01:34"]
Enää naisen ei tarvitse muuttua näkymättömäksi 25v täytettyään, vaan vaihdevuosi-iänkin ohittanut nainen saa huolehtia ulkonäöstään, seurata muotia ja käydä kampaajalla.
[/quote]
Olen muuten samaa mieltä, mutta ne pitkät persuushiukset ovat vaan auttamattoman vanhanaikaisen näköiset, on ne minkä ikäisellä tahansa. Väkisin tulee mieleen joku 80-luku tai 90-luvun alku... millään ilveellä ne ja tyylikkyys eivät mahdu samaan lauseeseen. Mutta saatte toki olla 20 tai 30 vuotta muodista jäljessä jos siltä tuntuu!
Kaverini äiti lähentelee kuuttakymppiä, hänellä on yli vyötärön pitkät, paksut hiukset. Näyttää mielestäni aivan todella kauniilta, eikä ole onneksi lähtenyt mukaan siihen, että pitäisi vanhempana leikata lyhyt tukka. Jokainen pitäkööt juuri sellaisen tukan kuin itse haluaa. Pitkä tukka on kaunis, harmaanakin.
T. 22v
Olen 40-vuotias ja hiukset tällä hetkellä olkapäille. Tunnen itseni naiselliseksi kun saan kääräistyä niistä nutturan. Lapsena sain ihan tarpeeksi kärsiä lyhyestä poikatukasta, ei kiitos enää ikinä sellaista.