Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen naisen LIIAN pitkät hiukset?

Vierailija
31.08.2014 |

Hiusten pituus on takapuoleen asti. Olen huomannut, että harvoin tulee 40+ ikäisiä vastaan, joilla olisi näin pitkät hiukset.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah täällä kateelliset kananpersetukat kauhistelevat.t.21v joka on nähnyt kauniita 40+ naisia joilla pitkät hiukset.Yleensä olevat jotenkin freshimmän näköisiä kuin shokkiväreillä värjätyt +40v mammat.

Vierailija
42/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tulee ala-astefiilis takapuoleen asti auki roikkuvasta tukasta. Mutta kuinka pitkä tukka nelikymppisellä SAA olla??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä "rintsikkapituus" on pitkistä hiuksista aikuiselle naiselle parhain pituus ja ihan sopiva.

Vierailija
44/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihmisten pitää hiuksiansa miten tahtoo iästä riippumatta vai oletteko kateellisia?

Vierailija
45/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se 4-kymppisen itseluottamus määrittelee millaisissa hiuksissa uskaltaa kulkea. Minulla voimakkaasti vaalealla raidoitetut hiukset puoleenselkään. Näyttävät melkein kokonaan blondatuilta latvoista. Pidän nutturalla ja tai isoille kiharoille taivutettuna.

Tuksun jatkotukka on ihan hirveä moppi, sellainen ei sovi kenellekään.

Vierailija
46/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Se nyt kumma, että jos arvostelee jonkun rumia pitkiä hiuksia, niin sitten on heti kateellinen.

Suurimmalle osalle 50 v lähestyviä naisia ei vaan pitkä tukka enää sovi. Oli Se kuinka paksu ja kaunis tukka hyvänsä. Mutta Se yhdistettynä kasvoihin, joista alkaa vuodet näkyä, ei vaan ole hyvä yhdistelmä.

Vierailija
47/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikää 38 vuotta ja hiukset (myös otsahiukset) ulottuvat vyötäisille. Ovat vaaleatkin eli taidan olla tosi luuseri :D

Vierailija
48/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaimollesi, että kokeillaan jotain uutta mallia hiuksiisi, jos pituus niin paljon sinua häiritsee.

Vierailija
49/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sill' on väliä, millaiset hiukset jollain ihmisellä on? Mitä sillä on väliä, onko jollain iästä riippumatta pitkät tai lyhyet hiukset?

Joskus mä todella mietin, mikä ihme ihmisiä vaivaa, kun tällaiset asiat ajatuksissa pyörivät?

Mä mietin mun omia hiuksia vaan. Ja kyllä, olen miltei nelikymppinen, pitkähiuksinen platinabondi. Jos jotain nyt kovasti kiinnostaa ;)

Vierailija
50/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli nelikymppinen. Minulla on blondatut hiukset, jotka ylettyvät kokolailla takapuoleen saakka. Pidä. Pitkistä hiuksista ja siitä, että ihminen saa tässä iässä kulkea ihan minkänäköisenä tahtoo. Ei kiinnosta tyylikkyys, trendikkyys, seksikkyys tai miesten mielipide. Tykkään itsestäni tämännäköisenä. Lisäksi minusta on tärkeää se, mitä hiusten alla on. Aivan sama, millainen moppi akalla on, jos on tyhmä. Hius ei pelasta eikä tuhoa mitään. Pään sisältö ratkaisee. 

Vierailija
51/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 55-vuotiaan naisen jolla on lapsesta saakka ollut pitkä tukka. Sama kampaus vuosikymmenet!

Vierailija
52/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.o. "Pidän pitkistä hiuksista". Typo johtuu tabletista.

Vierailija
53/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen 33v. ja hiukset ovat luonnostaan blondit ja paksut ja yltävät takapuoleen asti. Koskaan en ole värjännyt tai muutenkaan käsitellyt hiuksiani muuta kuin leikkauttaen. Taidan olla siis ihan menetetty tapaus. 

Vierailija
54/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:31"]

Harvoin pitkät hiukset ovat enää kauniit, vaan ne ovat enää ohuet liuhut latvoista ja jotenkin hyvin säälittävän näköiset. En tykkää.

[/quote]Mun mielestä on vain luonnollista, jos hiukset ohenevat latvoja kohti. Yhdessä hiusmuotivaiheessa suurin piirtein kaikkien hiukset leikattiin jopa kerroksittain eri pituisiksi. :O

Plus että harvoin se ohut tukka näyttää yhtään sen paremmalta kananpersepituudessa. Päin vastoin, mikään ei peitä sitä, että niitä hiuksia kasvaa niin harvassa, ja on aika oksettavaa nähdä tukan läpi päänahkaan. 

Vierailija
55/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkät ja suorat ei ole enää kivat. Esim. sellaiset vyötärölle tai persiiseen asti.

Paksut ja hyväkuntoisetkin näyttää sellaiselta hevosenhännältä. Usein näitä pitkiä ja paksuja hiuksia ei myöskään laiteta, vaan ne vaan roikkuvat joko ponnarilla tai itsekseen.

Mulla tulee aina ajatus, että menee kauniit hiukset hukkaan kun liian pitkät kasvatetaan, niistä kun saisi kampaajalla vaikka ja mitä aikaiseksi, upeita muodonmuutoksia.

Vierailija
56/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Itse olen nähnyt seitsemänkymppisiäkin joilla on todella pitkät ja paksut hiukset.

Vierailija
57/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut pitkien ja tuuheiden hiusteni myös harmaantua luonnollisesti, hehhheeeee :-)

En siis lainkaan piilottele ikääni enkä persoonaani, mikä varmaan aiheuttaa raivonpurkauksia nuorissa suvaitsemattomissa naisissa. Huu, onhan se kamalaa kun joku vanha nainen ei suostu tottelemaan teidän märkäkorvien "käskyjä".

Nauran vielä rehevämmin kun kuvittelen miten te jo 40-vuotiaina rupeatte kuulemaan pahempaa käskyttämistä ahdasmielisiksi kasvattamiltanne tyttäriltänne.

What goes around, comes around and bites you in the ass.

Vierailija
58/109 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:43"]

On Se nyt kumma, että jos arvostelee jonkun rumia pitkiä hiuksia, niin sitten on heti kateellinen. Suurimmalle osalle 50 v lähestyviä naisia ei vaan pitkä tukka enää sovi. Oli Se kuinka paksu ja kaunis tukka hyvänsä. Mutta Se yhdistettynä kasvoihin, joista alkaa vuodet näkyä, ei vaan ole hyvä yhdistelmä.

[/quote]

Mun mummollani oli piiiitkät hopeanharmaat hiukset, hän kietoi ne joka päivä nutturalle. Mummo oli hyvin kaunis hiuksinensa. :)

Vierailija
59/109 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vain. Kenen persettä voi kutittaa niin paljon jos jollain on pitkät ja hyväkuntoiset hiukset.
Itselläni luonnostaan blondit ja hyvin paksut ja tuuheat. Ja pitkät on myös. Yleensä saan kuunnella kuinka kananperseet huutelee ja sanoo: " hyi vittu. Leikkaa jo toi letti pois!" Joksenkin säälittävää kun
nämä luulevat että muiden pitää kuunnella näitä ahdasmielisiä akkoja.

Vierailija
60/109 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukin saa kulkea sellaisissa hiuksissa kuin haluaa. :D Tässä iässä ei enää tarvitse kysellä toisten mielipitietä.

terv. Pitkähiuksinen ikänainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme