Aikuisen naisen LIIAN pitkät hiukset?
Hiusten pituus on takapuoleen asti. Olen huomannut, että harvoin tulee 40+ ikäisiä vastaan, joilla olisi näin pitkät hiukset.
Kommentit (109)
Punainen kananperse ei ole niin kauhea kuin korpinmusta kananperse. Olin äsken ulkona pari koiran ulkoiluttajaa tuli vastaan, molemmilla lyhyet korpinmustat hiukset. Toisella sävy sopi yhteen mustan koiran kanssa, mutta ei muuten.
pitkät hiukset vanhentaa naista ellet oo nuori
Perseeseen asti olevat hiukset, ikään katsomatta, ovat ällöttävät. Tosi hygieeniset.
Ihan sama onko lyhyet, pitkät, tai jotain siltä väliltä, kunhan pidetään huolta hiuksista. Lyhythiuksiset kananpersetukkaa suosivat voisivat joskus kokeilla jotain muutakin mallia vaikka kampaajansa suosituksesta. Pitkää tukkaa epätoivon vimmalla kasvattavat voisivat joskus leikata niitä hiuksiaan enemmänkin, kuin sen max 2 cm. Pitkä tukka ei ole sen naisellisempi kuin lyhytkään, joten siitä kärsii kyllä leikata hieman. Hiusten pituudesta riippumatta, se luiru kaksihaaraisia puskeva latvasta oheneva tukka ei sovi kenellekään. Leikkauksella saa ryhtiä hiuksiin, joten mars parturiin!
Mikä tahansa muu tukka paitsi kananpersetukka on aikuisella ok.
Pitkät harmaat hiukset on upeat! Ja itsehän tuskin leikkaan lettiäni kovin lyhyeksi vielä lähivuosina, nyt on vyötärölle asti pitkät, punaisiksi värjätyt, sileät ja kiiltävät hiukset. Mielelläni lettejä ja nutturoita väkertelen. Ikää on 29-v eikä haittaa jos joku nuoremmaksi luulee. Voisin kuvitella sitten tulevaisuudessa itseni liehulettiseksi mummoksikin.
Toisille sopii ja toisille ei, toki pitkä huonokuntoinen ohut hamppukasa ei sovi kellekkään. Esimerkiksi salkkareitten Paulalle sopii hyvin pidemmät hiukset. Takapuoleen asti pitkät hiukset ovat (varsinkin vanhemmilla naisilla) naurettavat, eihän niitä pysty pitämään edes mitenkään kivasti auki? Vai pystyykö?
Minusta on kamalaa jos aikuinen nainen näyttää jotenkin pikkutytöltä ja kyllähän se näyttää takaapäin jos tukka roikkuu perseeseen asti. Sitten etupuoli paljastaa iän, ei vaan sovi! Muutenkin on faktaa että jos kasvot vähääkään jo roikkuvat niin pitkä tukka korostaa tätä vaikutelmaa joten ei sovi.
Tämä ei tarkoita sitä että pitäisi tukka olla lyhyt kananperse ei tosiaan vaan paras on sellainen puolipitkä kerrostettu malli jota voi pitää kiinni ja auki tai sitten runsas polkka. En ole vielä koskaan tavannut nelikymppistä jolle sellainen ei sopisi.
Pitkät hiukset saa sopimaan ihan kaikille, kun muotoilee kasvojen puolelta niitä sopivan mittaisiksi, esim. otsis, kerrokset, jakaukset...
Puolipitkät hiukset näyttää helposti vähän liian lyhyeltä tai sitten ylikasvaneelta. On paljon parempi suosia selkeitä malleja, kuten polkka tai pitkät hiukset, niin ei näytä niin epämääräiseltä. Se myös voi saada kaulan näyttämään liian lyhyeltä ja ryhdin huonolta.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/punainen_lanka_outi_heiskanen_27995.html#media=27997
Suomen virallinen mrs Hair. Mahtava!
Ai kauhee, sellanen prinsessa tähkäpää-syndrooma... Tosi chic...
Jokainen voi pitää sellaisia hiuksia kuin haluaa. Aivan naurettavia ovat tällaiset aloitukset. Antaa kuvan henkilöstä, joka elää joidenkin typerien sääntöjen mukaan vailla omia ajatuksia. Huh, aika surkeaa elämää, muiden sänelemissa rajoissa. Mai.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:50"]
Minusta on kamalaa jos aikuinen nainen näyttää jotenkin pikkutytöltä ja kyllähän se näyttää takaapäin jos tukka roikkuu perseeseen asti. Sitten etupuoli paljastaa iän, ei vaan sovi! Muutenkin on faktaa että jos kasvot vähääkään jo roikkuvat niin pitkä tukka korostaa tätä vaikutelmaa joten ei sovi.
Tämä ei tarkoita sitä että pitäisi tukka olla lyhyt kananperse ei tosiaan vaan paras on sellainen puolipitkä kerrostettu malli jota voi pitää kiinni ja auki tai sitten runsas polkka. En ole vielä koskaan tavannut nelikymppistä jolle sellainen ei sopisi.
[/quote]
Pitkä tukka näyttää mielestäsi pikkutyttömäiseltä. Kyllä se vaikutelma on vain sinun omassa mielessäsi ja harmi sinulle. Minulle pitkästä tukasta tulee mieleen elinvoima, oli se pitkien hiusten omistaja sitten kymmen- tai kuuskymmenvuotias. Yritä päästä tuollaisista mielen rajoitteista. Niistä on vain haittaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:37"]
Vähän tulee ala-astefiilis takapuoleen asti auki roikkuvasta tukasta. Mutta kuinka pitkä tukka nelikymppisellä SAA olla??!
[/quote]
Niin pitkä kuin tukan omistaja haluaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:24"]
Olen antanut pitkien ja tuuheiden hiusteni myös harmaantua luonnollisesti, hehhheeeee :-)
En siis lainkaan piilottele ikääni enkä persoonaani, mikä varmaan aiheuttaa raivonpurkauksia nuorissa suvaitsemattomissa naisissa. Huu, onhan se kamalaa kun joku vanha nainen ei suostu tottelemaan teidän märkäkorvien "käskyjä".
Nauran vielä rehevämmin kun kuvittelen miten te jo 40-vuotiaina rupeatte kuulemaan pahempaa käskyttämistä ahdasmielisiksi kasvattamiltanne tyttäriltänne.
What goes around, comes around and bites you in the ass.
[/quote]
Äläpäs nyt raivoa. Mitä olen itse kokenut, on nämä muotittajat ihan nelikymppisiä ja sitä vanhempia. Henk koht. en välitä muiden kuontaloita, kunhan ne eivät haise pahalle.
t: 27 vuotias, joka on kuullut 25 vuotiaasta lähtien että pitkät hiukseni tulisi leikata pois, koska alan olla liian vanha niille. Kehoittajina minua 20-30 vuotta vanhemmat naiset.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:50"]
[/quote]
Tervetuloa käymään. Mulle ei sovi mikään noista malleittain.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:48"]
Mitä sill' on väliä, millaiset hiukset jollain ihmisellä on? Mitä sillä on väliä, onko jollain iästä riippumatta pitkät tai lyhyet hiukset?
Joskus mä todella mietin, mikä ihme ihmisiä vaivaa, kun tällaiset asiat ajatuksissa pyörivät?
Mä mietin mun omia hiuksia vaan. Ja kyllä, olen miltei nelikymppinen, pitkähiuksinen platinabondi. Jos jotain nyt kovasti kiinnostaa ;)
[/quote]
Sun logiikalla millään ei näytä olevan mitään väliä. Hyvännäköisistä hiustenpituuksista on ihan yhtä relevanttia keskustella kuin mistä tahansa ulkonäköasiasta. Sun mielestä silmät on sitä varten, että niillä rekisteröidään vain asioita, jotka liittyvät ...jaa mihin? Siihen, että osaa ylittää tien turvalisesti ja ostaa oikeanvärisdiä paprikoita. Ai niin, mutta eihän vihannekisenkaan ulkonäköön kannata kiinnittää huomiota, on varmaan öök-turhamaista.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 00:29"]
Cindy Crawfordin, Elle Macphersonin ja Nicole Kidmaninkin pitäisi varmaankin sitten leikata lyhyt tukka tai "pirteän punaiseksi" värjätty kananp*rsekampaus? Nimittäin he kaikki ovat iältään siinä viidenkympin hujakoilla melkein. Macpherson itse asiassa on jo viisikymppinen.
[/quote]
Pitkät hiukset vetävät piirteitä alaspäin eli jos on jo mukavasti suupielet alaspäin, ei sitä kannata pitkillä hiuksilla tehostaa. Luettelemillasi ihmisillä ei ole kellään naama retkahtanut alaspäin tai ainakin tälle seikalle on tehty jotain. Varmaan siksi, että voisivat huoletta pitää pitkiä hiuksia näyttämättä väsyneiltä ja vihaisilta.
Arvon av-mammat: kuinka pitkä on tämä rintsikkapituus, jonka jotkut ovat maininneet?