Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva ja kokemusten jakaminen

Vierailija
31.08.2014 |

Mulla ja kaverillani on molemmilla pienet vauvat. Minulla + 4kk ja hänellä 2kk. Haluaisin niiiiin vaihtaa kokemuksia ja etenkin ajatuksia uudesta elämäntilanteesta. Miltä tuntuu olla äiti, miten kokee turhautumisen tunteet, miltä tuntuu tämä koko uusi elmän tilanne. 

Mutta ei.  Vastaukset ovat tosi lyhyitä tyyliin " hyvin menee ", " hyvin nukkuu / syö " jne. Hänen episiotomia haava parantui hyvin ja olo oli lähes heti normaali. Ei mielialan muutoksia, ei siis mitään mitä yleensä kerrotaan toisille äideille. Ei siis tarvitse aloittaa kamalaa valitusvirttä, mutta  onhan äidiksi tulo niin valtava muutos,  että ihme jos kaikki on vaan ok. Iältämme ollaan 28 ja 29.

Eikö toi mun kaveri halua puhua mulle vai voiko tälläinen elämänmuutos mennä noin vaan olan kohautuksella? Pitäisikö munkin nyt vaan olla että meillä ja mulla menee vain hyvin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaikki on sujunut ok, niin miksi pitäisi sanoa muuta?

Vierailija
2/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tunnu miltään vaikka on saanut vauvan? Av

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av jatkaa.  Siis ainakin mä olin että "huh huijaa mikä eka ilta kotona" ja aamulla taas ihan odottavan jännittynyt et mitä tämä päivä tuo tullessaan,  niin hyviä asioita kuin mahdollisia haasteita. 

Vierailija
4/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:43"]Mutta eikö tunnu miltään vaikka on saanut vauvan? Av
[/quote]

Varmasti tuntuu, mutta eivät kaikki tahdo jakaa kokemuksiaan ja fiiliksiään sen kummemmin

Vierailija
5/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2v taapero ja koko nämä pari vuotta olen tykännyt jakaa tuntemuksia kaveriäitien kanssa.  Vertaistuki on parasta.  Eipä tarvitse räyhätä miehelle kotona. 

Vierailija
6/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av jatkaa. Onko mun sitten parempi olla hiljaa myös omista fiiliksistä? Jos valitan vaikka väsymystä niin saako nämä tälläiset "ei kokemuksia jakavat" musta paska mutsi kuvan? Tai kokeeko ylemmyyttä, et onneksi mulla menee paremmin?

Ollaan tunnettu tän kaverin kanssa vasta jokunen vuosi niin ihan en tiedä miten toimia.

Vierailija
7/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on muita kavereita ja läheisiä keiden kanssa vertailla kokemuksia ja jutella? Ei jaksa puida kaikkien kanssa samoja asioita päivästä toiseen ja sä nyt vaan taidat kuulua näihin joille vastataan lyhyesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi