Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Filosofiakahvila pikkulapsille - 215 euroa syyskausi

Vierailija
31.08.2014 |

Huh Huh mitä hintoja ja mitä huijausta!!!

http://www.mommyandme.fi/?page_id=14

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mitä roskaa! Kuka tuollaisesta maksaa?

Vierailija
2/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kahjoja löytyy! Eikö sitä nyt voi jutella ja ihmetellä ihan ilman maksuakin oman keittiönpöydän ääressä. Jos lisää seuraa tarvii, niin eiköhän niitä mammoja ole leikkipuistossa ja hiekkalaatikolla. On joku taas keksinyt todellisen markkinaraon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että on huijausta? Itse en ainakaan annetun tiedon perusteella pysty päättelemään sisällöstä yhtään mitään. T: normatiivinen poliittinen filosofi

Vierailija
4/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:13"]Mistä päättelet että on huijausta? Itse en ainakaan annetun tiedon perusteella pysty päättelemään sisällöstä yhtään mitään. T: normatiivinen poliittinen filosofi
[/quote]

Hei alapeukuttaja: ymmärsitköhän edes että minäkin suhtaudun siis aika kriittisesti tuohon ilmoitukseen?

Vierailija
5/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen tällainen huuhaa-paska uppooaa kuin veitsi voihin näihin neljänkympin kynnyksellä esikoisensa saaneisiin, akateemiisiin paremman väen äiteihin jotka ovat menossa älykkökahvilaan bugaboot vinkuen. Tällainen perus sosionomi raahaa lapsensa ja itsensä paikallisen leikkipuiston perhekahvilaan, samat lätinät ja kakaroiden vaiheet sielläkin käydään läpi, ihan ilmaiseksi.

Vierailija
6/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Himanenko sitä vetää? Se on ainakin erikoistunut "filosofialla" rahastamiseen.

Vierailija
7/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:16"]Yllättäen tällainen huuhaa-paska uppooaa kuin veitsi voihin näihin neljänkympin kynnyksellä esikoisensa saaneisiin, akateemiisiin paremman väen äiteihin jotka ovat menossa älykkökahvilaan bugaboot vinkuen. Tällainen perus sosionomi raahaa lapsensa ja itsensä paikallisen leikkipuiston perhekahvilaan, samat lätinät ja kakaroiden vaiheet sielläkin käydään läpi, ihan ilmaiseksi.
[/quote]

Edelleenkin peräänkuulutan että mistä tiedät mitä tuolla tehdään? Minä en ainakaan tiedä. Jos sulla on sisäpiirin tietoa niin ole hyvä ja jaa se.

Vierailija
8/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsen luova ja kriittinen ajattelu kehittyy. Hän oppii kysymään ja kyseenalaistamaan, etsimään vastauksia ja perustelemaan ne"

Ymmärtäisin jos tällaista kouluikäisille mutta 2-vuotiaalle...?

Vierailija
9/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykköjen perhekerho X)

Vierailija
10/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:18"]"Lapsen luova ja kriittinen ajattelu kehittyy. Hän oppii kysymään ja kyseenalaistamaan, etsimään vastauksia ja perustelemaan ne"

Ymmärtäisin jos tällaista kouluikäisille mutta 2-vuotiaalle...?
[/quote]

Miksei periaatteessa olisi mahdollista? Mutta haluaisin itse kyllä paljon tarkemman kuvauksen siitä, miten tuo käytännössä toteutetaan.

Vierailija
11/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:18"]Älykköjen perhekerho X)
[/quote]

Niin. Ikäväähän se on että älykköjäkin on olemassa, kyllähän se kieltää pitäis ettei toiset tuntisi itseään tyhmemmiksi...

Vierailija
12/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh. Eiköhän jokainen järkevä vanhempi tiedä, että vauvat ja taaperot eivät tarvitse sen erityisempiä virikkeitä kuin kodin piiristä löytyy kehittyäkseen, kaikenlaiset vauvamuskarit ja filosofiakahvilat palvelevat ennen kaikkea sitä, että äiti/isä pääsee lapsen kanssa vähän kodin ulkopuolelle tapaamaan muita vanhempia.

Vierailija
13/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:18"]"Lapsen luova ja kriittinen ajattelu kehittyy. Hän oppii kysymään ja kyseenalaistamaan, etsimään vastauksia ja perustelemaan ne" Ymmärtäisin jos tällaista kouluikäisille mutta 2-vuotiaalle...? [/quote] Miksei periaatteessa olisi mahdollista? Mutta haluaisin itse kyllä paljon tarkemman kuvauksen siitä, miten tuo käytännössä toteutetaan.

[/quote]

Jos nyt ajatellaan ihan tavallisen 2-vuotiaan kielellistä kehitystasoa niin olisi mielenkiintoista nähdä miten tuo totetutuu ;)

2v: "äiti kato, kitta!"

äiti: "oletko nyt lapseni ihan varma että se on kissa?"

Vierailija
14/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:21"]Hoh. Eiköhän jokainen järkevä vanhempi tiedä, että vauvat ja taaperot eivät tarvitse sen erityisempiä virikkeitä kuin kodin piiristä löytyy kehittyäkseen, kaikenlaiset vauvamuskarit ja filosofiakahvilat palvelevat ennen kaikkea sitä, että äiti/isä pääsee lapsen kanssa vähän kodin ulkopuolelle tapaamaan muita vanhempia.
[/quote]

Ja se oli paha asia koska... ?

Vierailija
15/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyris on mutta mä harkitsisin maksamista. Kuinka moni meistä oikeasti jaksaa pohtia lapsen kanssa kotona maailmaa filosofista taustaa vasten? 

Oletan, että ohjaaja on laatinut tarkkaan tunnit ja kertoo lapsenomaisesti vaikka kierkegaardista heille. Minulle uppoaisi, mutta se johtuu siitä, että minä tylsistyn perhekerhomammojen seurassa, jotka puhuvat niin arkisista, että itsellä alkaa masennus jo iskeä.;) nyt saa kivittää!

Vierailija
16/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:21"]

Hoh. Eiköhän jokainen järkevä vanhempi tiedä, että vauvat ja taaperot eivät tarvitse sen erityisempiä virikkeitä kuin kodin piiristä löytyy kehittyäkseen, kaikenlaiset vauvamuskarit ja filosofiakahvilat palvelevat ennen kaikkea sitä, että äiti/isä pääsee lapsen kanssa vähän kodin ulkopuolelle tapaamaan muita vanhempia.

[/quote]

Niin, mikäs siinä jos on valmis maksamaan perhekerhostaan satasia.

Vierailija
17/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:18"]"Lapsen luova ja kriittinen ajattelu kehittyy. Hän oppii kysymään ja kyseenalaistamaan, etsimään vastauksia ja perustelemaan ne" Ymmärtäisin jos tällaista kouluikäisille mutta 2-vuotiaalle...? [/quote] Miksei periaatteessa olisi mahdollista? Mutta haluaisin itse kyllä paljon tarkemman kuvauksen siitä, miten tuo käytännössä toteutetaan.

[/quote]

Jos nyt ajatellaan ihan tavallisen 2-vuotiaan kielellistä kehitystasoa niin olisi mielenkiintoista nähdä miten tuo totetutuu ;)

[/quote]

Kaikki ajattelu ei olekaan kielellistä...

Vierailija
18/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:23"]

Tyyris on mutta mä harkitsisin maksamista. Kuinka moni meistä oikeasti jaksaa pohtia lapsen kanssa kotona maailmaa filosofista taustaa vasten? 

Oletan, että ohjaaja on laatinut tarkkaan tunnit ja kertoo lapsenomaisesti vaikka kierkegaardista heille. Minulle uppoaisi, mutta se johtuu siitä, että minä tylsistyn perhekerhomammojen seurassa, jotka puhuvat niin arkisista, että itsellä alkaa masennus jo iskeä.;) nyt saa kivittää!

[/quote]

Kierkegaardia taaperoille? Nooh, mikäs siinä :)

Vierailija
19/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:21"]Hoh. Eiköhän jokainen järkevä vanhempi tiedä, että vauvat ja taaperot eivät tarvitse sen erityisempiä virikkeitä kuin kodin piiristä löytyy kehittyäkseen, kaikenlaiset vauvamuskarit ja filosofiakahvilat palvelevat ennen kaikkea sitä, että äiti/isä pääsee lapsen kanssa vähän kodin ulkopuolelle tapaamaan muita vanhempia. [/quote] Ja se oli paha asia koska... ?

[/quote]

En sanonut mielestäni sen olevan paha asia. Vanhemman virkistäytyminen ja jaksaminen on tärkeää, jotta lapselle jaksaa antaa arjessa niitä virikkeitä.

13

Vierailija
20/82 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:19"]

[/quote]

[/quote]

meillä kaksivuotias puhuu jo vähän muutakin.:) pohtii elämää ja käytöstään, kyselee, puhuuko kissat omaa kieltä? Miksi tumma naapuri mahtaa pelottaa vaikka on aina hänelle mukava (siis miettii tätä ääneen ihan oma-aloitteisesti)? Leikin kautta olen myös ymmärtänyt, että lapset pohtivat paljon itseään suhteessa maailmaa ja omaa käytöstään suhteessa kavereihin. Ja se on filosofiaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme