Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytysiköhän Thaimaasta naiselle naista?

Vierailija
30.08.2014 |

Olen miettinyt, voisinko noin teoriassa löytää vaimon Thaimaasta. En mä nyt ole mihinkään lähdössä, mutta mietin vaan. Tavallaan olisin kai hyvääkin "aviomiesmateriaalia", mitä nyt olen nainen. Voisin elättää, pitää kuin kukkaa kämmenellä. Voisin ottaa mahdolliset lapsetkin omikseni. Mun kanssa ei nainen voi lapsia saada, joten olisi ehkä kivakin, jos olisi lapsia ennestään. Haluaisin perheen, mutta en ole varma omista geeneistäni, enkä naisena voi naisen kanssa saada lapsia ainakaan nykyisin.

 

Olen katsonut jonkin verran dokumentteja aasialaisista naisista, jotka työskentelevät baareissa ja haluaisivat löytää jonkun länsimaalaisien miehen, jonka kanssa juttu menisi pidemmällekin. Tunnen myötätuntoa, enkä koe mitään ylemmyyttä. Voisin rakastua baarinaiseenkin. Jos kumppani olisi sieltä päin, opettelisin mielelläni hänen kielensä, enkä odottaisi, että hän omaksuu kaikki mun tapani. Tekisin kaikkeni, että kaikki olisi hyvin kummallakin.

 

Mietin vaan. Tällä hetkellä ajatus on vain teoreettinen. Oikeasti haluaisin vain löytää jonkun, joka vain sopisi kanssani yhteen. Olen tutustunut aasialaisiin, ja usein tosiaan aasialaiset naiset tuntuvat todella mukavilta ihmisiltä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina kaksi thaimaalaista naista, jotka avioliiton myötä Suomeen tulleet. Ahkeria, ihania naisia. Aitoja ja ystävällisiä. Oppivat nopeasti ja levittävät hyvää ilmapiiriä käytöksellään.

Vierailija
22/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä ja lappeenrannassa on.lesboja aasialaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa mukavalta naiselta. Harmi, etten näytä aasialaiseltä :(

N. 25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan