Löytysiköhän Thaimaasta naiselle naista?
Olen miettinyt, voisinko noin teoriassa löytää vaimon Thaimaasta. En mä nyt ole mihinkään lähdössä, mutta mietin vaan. Tavallaan olisin kai hyvääkin "aviomiesmateriaalia", mitä nyt olen nainen. Voisin elättää, pitää kuin kukkaa kämmenellä. Voisin ottaa mahdolliset lapsetkin omikseni. Mun kanssa ei nainen voi lapsia saada, joten olisi ehkä kivakin, jos olisi lapsia ennestään. Haluaisin perheen, mutta en ole varma omista geeneistäni, enkä naisena voi naisen kanssa saada lapsia ainakaan nykyisin.
Olen katsonut jonkin verran dokumentteja aasialaisista naisista, jotka työskentelevät baareissa ja haluaisivat löytää jonkun länsimaalaisien miehen, jonka kanssa juttu menisi pidemmällekin. Tunnen myötätuntoa, enkä koe mitään ylemmyyttä. Voisin rakastua baarinaiseenkin. Jos kumppani olisi sieltä päin, opettelisin mielelläni hänen kielensä, enkä odottaisi, että hän omaksuu kaikki mun tapani. Tekisin kaikkeni, että kaikki olisi hyvin kummallakin.
Mietin vaan. Tällä hetkellä ajatus on vain teoreettinen. Oikeasti haluaisin vain löytää jonkun, joka vain sopisi kanssani yhteen. Olen tutustunut aasialaisiin, ja usein tosiaan aasialaiset naiset tuntuvat todella mukavilta ihmisiltä.
Kommentit (23)
Jyväskylässä ja lappeenrannassa on.lesboja aasialaisia
Ap vaikuttaa mukavalta naiselta. Harmi, etten näytä aasialaiseltä :(
N. 25
Mulla on työkaverina kaksi thaimaalaista naista, jotka avioliiton myötä Suomeen tulleet. Ahkeria, ihania naisia. Aitoja ja ystävällisiä. Oppivat nopeasti ja levittävät hyvää ilmapiiriä käytöksellään.