YRITYS PÄÄLLÄ 2014
Tervetuloa lämminhenkiseen tsemppausryhmään! Tämä ketju sai alkunsa ”toukokuun vauvasta haaveilevat” ryhmästä, kun kaivattiin vähän pitempää ketjua vauvaa yrittäville. Tänne uuteen ketjuun voidaan kerääntyä yhdessä kuumeilemaan, piinailemaan ja jännäilemään me kaikki vauvaa aktiivisesti yrittävät.
Kerro lyhyesti itsestäsi ja jos haluat listalle jännäämään, ilmoita kiertopäiväsi!
Alla kuumeilijat ja plussanneet ketjun aloitushetkellä. Kuka tahansa voi kopioida listan ja päivittää sitä!
TILANNE 30.8.2014
Haaveilija86 kp56/49-56
Anndikke kp34/33 yk3
Miisu kp34/?? Yk13
Zaron kp31/26-28 yk14
Hope2015 kp30/27-31
Kuumeilija91 kp30/31 yk3
Louise82 kp30/24-27
Nanna Ida kp 30/28-32 yk 3
Nemor kp29/23-28 yk5
Nienor kp29/
Kia79 kp29/?? yk1
Lauraiidavi kp27/28-30
Niiskuneitii Kp27/27-28 yk4?
Elowena kp24/28-31 yk1
Kaziska kp24/25-29 yk2
Tiuku89 kp24/27-30 yk3
Enninkeri kp23/27-32 ya 8/2013
Eliine87 kp22/30 yk2
Huolestunut ensiyrittäjä kp22/30 yk?
Yossuko kp22/32-36 yk8
Bellablue kp21/28 yk5
Mikka kp21/28-29 yk1
Cias kp21/29 yk9
Nelekas kp21/28-30 yk2
Lina87 kp20/27-29 yk2
Toivetta täynnä kp20/30-32 yk12
Josefiina 87 kp17/30 yk1
Dimou kp16/34-38(?) yk2
Mimsuli kp16/28-31, yk 5
Ipa86 kp15/40 yk8
Heikkulin kp11/23-30 yk2
Kukkaistyttö88 kp10/32(?) yk7, km jk yk3
Legolatar kp9/32 yk 4
Saffelson kp8/26-29 yk17
Tiikerikuu kp8/26-33 yk4
Exile kp7/30 yk6
Sane kp5/25-30 yk2 km jk
Annhaa kp4/27? ya 7/2013
TS kp3/28? yk1
Mimmutti kp3/28 yk2
Mymmeli89 kp2/32 yk2
Orchid87 kp2/26-28 yk4
Jelevel
TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei, Ankinen, Tuulianniina, Vaimomamma, Johannanora91
Perustamme kuumeilijoille myös jatkoryhmän. Tästä ketjusta plussanneet voivat jatkaa kuukausiketjujen lisäksi myös meidän omaan "yritys päällä 2014 plussanneet" ketjuun. Näin juttu jatkuu tutussa porukassa raskauduttuakin!
Kommentit (2507)
Tervetuloa myös Sandybell! Ihana saada näin paljon uusia naisia mukaan. Huomasin vasta nyt kun luin tekstejä taaskepäin, että olit liittynyt joukkoon iloiseen! :) Jos haluat tuohon etenevään listaukseen niin ilmoittele kp ja yk :)
Keittiömatemaatikko on innoissaan: listalla on 72 naista jännäämässä! Upeaa! Lisää vaan matkaan! Ja toivottavasti mahdollisimman moni siirtyy mahdollisimman pian plussanneisiin. Lokakuussa on vielä 14 päivää (tämä päivä mukaanlukien) aikaa plussata. 9 plussaa olisi vielä laskelmien mukaan jäljellä :) Eli nyt tarttis plussia alkaa tulla joka päivä!
Legolatar: kp 10, yk 1
Mukavaa miten lämpimän vastaanoton täällä uudet jännäilijät saavat, kiitos kaikille! Tähänhän saattaa ihan koukuttua!! :)
Luonnonlapsi: älä koukutu liiaksi, me toivotaan, että jokainen saa äkkilähdön plussanneisiin ;) Mutta tosiaan, tämä on ihana ryhmä. Itse olen täällä tainnut alusta saakka kykkiä ja ennen sitä parissa edeltäneessä ryhmässä. Olen kyllä kovasti tykännyt näistä naisista juttuineen <3 osa hyvistä tyypeistä on jo lähtenyt plussanneisiin ja haikealta tuntuu. Jokohan tuo alkaisi olla mun vuoro plussata, jookosta joo? Eihän kohta enää kukaan jaksa mun juttujakaan lukea! :D seuraava päivittäjä lisännee, sun tietoja listaan :)
Orchid: alkoiko sulla oikeesti menkat? Jotain epäselvää vuodonalkua sulla taisi viimeksi olla...? Sua ei ole vielä listaan päivitetty enkä vielä uskaltanut päivittääkääb kun jäin miettimään mikähän se tilanteesi todellinen laita mahtaa olla.. :)
Tervetuloa Luonnonlapselle ja muille uusille! Tämä on aktiivisin kuumeiluketju mun mielestä! :)
Luonnonlapsi: mä sain esikoiseni 35-vuotiaana (puolen vuoden yrityksen jälkeen), ja nyt kolmekasina toista yrittämässä :) Eli on tää ihan mahdollista, tietenkin! Tai ainakin se eka on, huoh, kohta taasen puoli vuotta mennyt (nopeasti mennyt kyllä!!).
Selvalle ONNEA!! Ja kiva kuulla noista tämän kierron kikoista ja tuntemuksista.
Kaikille haamuilijoille onnea myös! Oma kokemus on, että eka haamu tuli vasta dpo17 tai jotain sellaista, ja sitten alkoi (nopeasti) vahvistua.
Täällä menossa kp8 ja miekkonen lähti juuri vuorokaudeksi livohkaan, ei olla nyt kiireissä petipuuhattu ollenkaan eli toivottavasti ei ole aikainen ovis. No testit ei ainakaan näytä vielä kuin ihan haaleaa. Sen olen nyt parissa-kolmessa kierrossa huomannut, että ehkä greipin myötä on paljon enemmän limoja kuin ennen. Ennen oli helpompi tunnistaa ovis limoista, kun sitä tietynlaista oli vain yhtenä päivänä. Nyt tuntuu, että on monta päivää putkeen. Tänäänkin. No huomenna päästään in action.
Muuten, hassu spermakysymys, mutta mikä on fiiliksenne - jos on pakko valita, niin kummassa tilanteessa hedelmällisimmän päivän ollessa kyseessä sperma on parempaa (tai vähemmän huonoa): jos mies ei ole harrastanut seksiä / masturboinut kahteen viikkoon vai jos mies on harrastanut seksiä / masturboinut edellisenä päivänä? Ekassa tapauksessa fossiilikamaa? Tuli vaan mieleen...
TildaDee kp8 yk5
Täällä meni kesken, viiva ei vahvistunut vaan himmeni. Tänään alkoi vuoto. Olen todella surullinen, miksei vieläkään onistunut? Tuntuu että lähes kaikki onnistuvat viimeistään 4. yrityksellä... Meillä alkaa jo VIIDES yrityskierto...
KP 1/31 YK 5
Voi pahoittelut hormonihirviö :( inhottavaa kun plussanpilkahdus viedään pois. Yk 5 on ihan ok, itsekin olen sillä menossa. Ei se vielä paljon ole. Tsempit, sis!
Huikeen paljon onnea plussanneille!!
Mulle iski hirvee pikkujoulustressi! Meijän kaveriporukka päätti, että lähetään juhlii pikkujouluja risteilylle! Kellekkään en siis oo vielä kertonu tästä yrittämisestä niin nyt vähä jännittää, että jos onki tärpänny sitä ennen että miten kestän kaks yötä laivalla pahimpaan pikkujouluaikaan!
Täällä koko alkukierto ollu toooooosi kuiva ja tänään (kp19) alkoi sitten vv. Voikohan tästä kierrosta tulla tosi paljon pitempi mitä edellinen oli. Tosin monen vuoden hormonaalisen ehkäisyn jälkeen tuskin on kovin yllättävää että kroppa hakee olojaan.
Mun ikää ei näemmä ole listalla mutta saa lisäillä kun päivittää eli oon 26v.
WilmaQ (26v.) kp 19/27 yk2
SELVA: Nonni, kyllä se mummojen plussausaalto nyt vahvasti näyttää alkaneen! ONNEA!
Hormonihirviö: Kurja juttu! Nyt vain pää pystyyn ja kohti uutta yritystä. Täällähän on vahvasti sellainen ideologia vallalla, että ns. kemiallisen (jos se oli kyseessä) jälkeen tulisi seuraavassa kierrossa raskaaksi :) Tsemiä!
Terkuin Pistaasi-mummo rv 4+4 tai 5+0
Hei täällähän on tapahtunut hurjan paljon ja kaikkea! Ihana kun olette niin hirmuisen aktiivisia. <3
Ensinnäkin kaikille uusille sydämellisesti tervetuloa ja toivotaan, että pysähdyksenne ei ole pitkä! ++
Toisekseen hirmuisen paljon ONNEA kaikille plussan saaneille, käykäähän ostamassa pienet jarrusukat. Selvän plussan näkeminen on varmaan aika sanoinkuvaamatonta!
Ja niille, jotka vielä varmuutta haamuihin odottelee niin peukut pystyyn ja plussatuulia! :D
Itselle ei mitään erikoista. Päivä 21 lopuillaan. Normaali kierto noin 25päivää, mutta tässä kuussa taidetaan mennä yli. Olen kuitenkin asennoitunut siihen, että viimeistään keskiviikkona vietetään Japanin lippupäivää. Mitään erikoisia oireita ei ole, mutta jos oikein analysoin niin hiukset rasvoittuu normaalia enemmän ja kevyttä juilimista alavatsassa. Todennäköisesti menee normaalin piikkiin eli en intoile.. On tämä piinaavaa, mutta jännää aikaa!
Tsemppiä kaikille myös vasta-alkaneisiin kiertoihin ja peitot pöllyämään!
Allekirjoitus jäi.. sori.. :)
Lefemme (28v.) 21/23-26, yk3
Iltaa arvon leidit. Plussista paljon paljon onnea <3
Spermasta olen itse ainakin sitä mieltä että mitä tuoreempaa sen parempaa laadultaa. eikös se uudistu niin tiheästi, että jo vuorokauden aikana on uusia siittiöitä valmistunut ?
Liikunnasta sen verran, että itse olen suht aktiivinen liikkuja. Kävelen työmatkan 1km suuntaansa. Ratsastan 3-5krt/ vk ja tallihommat siihen päälle, ja lisäksi kuntopiireilin iltaisin kotona. :-D
Omaa napaa vielä. Gyne käynnin jälkeen olen ollut siis suht koht maani myynyt mielialaltani. Tutustuin vaivaani, ja se on siis suht harvinainen, eli siis lievä PCO löytyi :( eihän se maailmanloppu ole, mutta raskautumiseen saattaa siis helpostikin vuosi, onneksi jo yk 7 menossa.. Mietin tässä tätä vauva hommaa muutenkin, että on se niin epäreilua että esim. siskoni paukuttaa lapsia noin kerran kahteen vuoteen ja minä nuorempana saan diagnoosin tuollaisesta harvinaisuudesta :(
Ovulaatiosta ei merkkiäkään, joten tuskin tuleekaan. viimeksi oli kp 13. huoh.
Hopehope 14/30-38 yk 7
Juu luinkin juuri tällaisen:
http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Raskaaksi-tulo-ja-seksi/Seksia-joka-paiva/
Sitten seuraava pulma ? Miten saada mies kiinnostumaan seksistä päivittäin, meillä on ollut viimeksi seksiä kun ovuloin, eli kuukausi sitten? mieheltä menee kuulemma laatutavara hukkaan jos liian usein sekstailee !
Luojan kiitos, mä luotan tuohon joka toinen päivä -taktiikkaan, jota monesti suositellaan ovulaation aikaan sopivaksi rytmiksi. Olishan se, jos joka päivä pupuilis, menis maku ja muuttuisi pakkopullaksi. Ja sitä paitsi, jos irronnut munis on "fresh" sen 12-24 tuntia, niin eikös se joka toinen päivä rytmillä osu melko lähelle suhteellisen tuore siittiö. "Joka toinen" on kuitenkin vihjailuilla ja silittelyilla järjestettävissä, mun ei nimittäin ainakaan auta laittaa töihin viestiä ovulaatioista. Ei mies juokse kotiin, niin kuin saippuasarjoissa konsanaan eli pakko vähän naamioida tarkoitusperiä, vaikka hän aivan yhtä kovasti lasta toivookin!
Ps. todellinen lauantai-illan keskusteluaihe! :D
Onnea Selva! Ihanaa, nyt tarrasukkia mukaan :)
Hopehope, mun ukko on ainakin pihtari! Melkein aina sais itte kaiken tehdä jos jotain haluis... Täällä ei kuulemma tarjonta ja kysyntä kohtaa. "Liian paljon tarjontaa kysyntään nähden" Kaikkia ne keksii...
Hormonihirviö, voi ei, olen pahoillani. Vielä se yk5 tuntuu pitkältä ajalta, meillä meni ekan kanssa 10yk:ta mutta sitte kun se mukaan tarttui niin en enää edes ajatellut koko asiaa. Toivotaan nyt että se oli se kemiallinen ja sulle käy yhtä mukavasti kun monelle muulle täällä että heti seuraavasta kierrosta tärppää ja pääset nauttimaan plussastasi! Paljon tsemppiä ja nopeaa tokenemista!
Tää oli kummallista, tuli toisenlaiset äidit ja mua alko oikeesti itkettää ku vauva syntyi. Ihan yhtäkkiä vaan sen kummemmitta pohdinnoitta. En ikinä itke mitään tollasia, viimeks tuli sama homma synnärillä kun odotin oman synnytyksen etenemistä ja jostain alkoi kuulua vauvan itkua, en sitten enää omaani itkenyt kun sen syliini sain! Kukas muuten se olikaan kun puhui että oli kyseessä miehen sisko jolla oli tämä thaimaalainen mies? :)
Mikka 20v toinen toiveissa (turhanpäiväiset höpötykset taas näin lauantai iltaan :D )
Lefemme, taidettiin kirjoitella samaan aikaan melkein samasta aiheesta! :D Kuluuhan se lauantai näinkin. Ja niin mäkin olen ymmäetänyt että se joka toinen päivä taktiikka toimii aivan hyvin, siis että ei ole pakko olla joka päivä jos ei innosta.
http://www.city.fi/blogit/7/koska+kannattaa+nusasta+naista/119604
Heh, jonku mielestä saattaa olla mauton mutta mun mielestä ihan hauska, aika vanha juttu mutta sattu taas silmään :)
Niin ja Hormonihirviö! Kovasti tsemppiä testailuun! Jospa viiva senkun vahvistuu! Innolla odottelen sun päivityksiä :)