Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka nukutte puolisonne kanssa eri huoneissa, onko kummallakin kunnon makkari?

Vierailija
12.08.2021 |

Vai nukkuuko toinen sohvalla, työhuoneessa patjalla, vai miten?
Joudutteko selittelemään järjestelyä ulkopuolosille?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makkarissa, itse nukun olkkarin lattialla patjalla.

Vierailija
22/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat huoneet ja omat hyvät sängyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaimo nukkuisi missään sohvalla. Itse kömmin sohvalle nukkumaan kun olin äänekäs nukkuja. Hoidin kuorsaukseni niin nykyään molemmat nukutaan hyvin, vierekkäin samassa sängyssä.

Vierailija
24/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on mies, jonka kanssa nukkuminen sujuu hyvin, nukun jopa paremmin hänen vieressään kuin yksin. Minulle läheisyys on todella tärkeää. Varsinkin kuorsaavan exän jälkeen tää on luksusta.

Vierailija
25/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On omat kunnon makkarit ja omat hyvät sängyt. Jos kerran yöunet häiriintyy toisen kuorsaamisesta niin ei ne ainakaan parane huonolla sohvalla tai patjalla

En näe mitään syytä selitellä kenellekään nukkumisiani tai muita parisuhteeni ratkaisuja. Tämä sopii meille, muiden mielipiteet ei kiinnosta vähääkään

Meillä sama. Miehen vuoteella leveyttä 180 cm, minulla 160 cm. Miehen makuuhuone mallia askeettinen, minulla kirjoituspöytä, kunnon nojatuoli, televisio jne.

Vierailija
26/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole varaa kolmioon. Vuoroöin toinen nukkuu sohvalla ja toinen sängyssä.

Vierailija
27/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon makkarit ja parisängyt.

Vierailija
28/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuorsauksen ja korahtelut ja muun öisen levottomuuden ratkaisi, kun molemmat saivat uniapnealaitteen. Autuas unirauha, molemmilla vain tasainen hiljainen hengityksen puhina. Suositellaan.

Vierailija
29/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat makuuhuoneet, omissa asunnoissa, 2 km väliä. On ihanaa, kun oma sänky on leveä, ja kovuudelta minulle sopiva. Myös makuuhuoneen ja peittojen lämpötila ja pimennysverhot on minulle optimaaliset. Mies myös nukkuu paljon vähemmän ja katkonaisemmin ja yö n levoton. Jos yritämme yhteistä makuuhuonetta, olen viikossa raastavassa univelassa.

Viikottain nukutaan 1-2 yhdessä, on ihanaa mutta uuvuttavaa. Lopun viikosta toivun nukkumalla hyvin omassa sängyssä.

Vierailija
30/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo nukkuu makuuhuoneessa hyvässä sängyssä ja minäkin hänen vieressä noin kerran viikossa. Muulloin nukun siellä minne satun sammumaan. Joskus sohvalle, joskus eteiseen kesäisin myös pihalle, joskus myös töihin.

Vierailija
31/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatteko seksiä siellä makkarissa vai sohvalla vai missä?

Vierailija
32/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin minä nukuin ensin eri huoneessa levitettävällä sohvalla. Miehen kuorsauksen takia. Mutta koska mies ei edes halunnut yrittää tehdä mitään kuorsaukselle, käskin sen sinne sohvalle. Oli muutenkin sen verran itsekäs ja jääräpää, että jätin sen sian.

Vierailija
33/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan lapset muuttaa muutaman vuoden kuluttua omilleen, otan itselleni yhden heidän huoneistaan. Tai lähden itsekin.

Nykyinen makuuhuone on kahdelle liian ahdas ja tunkkainen, että nukun mieluummin olohuoneessa sohvalla, jossa ilma kiertää paremmin. Meillä on miehen kanssa noin 100kg painoeroa, mies maatessaan tekee patjaan kuopan ja minun yö siinä vieressä on sitä, että yritän olla valumatta sinne kuoppaan. Tosi rentouttavaa...

Meillä myös vanhoja lemmikkejä, jotka saattavat yöllä tarvita palvelua, herään helpommin sieltä eläinten keskeltä, jos joku on levoton tai oksentaa.

Vierailija
34/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, vain mielikuvitus on siinä rajana. Ja meillä sitä riittää ehkä enemmän kuin sinulla.

Vierailija
35/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nukkuu sohvalla, koska kuorsaa ja vääntelehtii niin, ettei pysty samassa sängyssä nukkumaan. Hän myös käy nukkumaan huomattavasti minua myöhemmin, vaikka pitäisikin nousta aamuvuoroon.

Vierailija
36/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, vain mielikuvitus on siinä rajana. Ja meillä sitä riittää ehkä enemmän kuin sinulla.

En ole se, kuka alunperin asiaa kysyi, mutta vastaan nyt kuitenkin. Olen harrastanut seksiä vaikka ja missä, mutta lopulta paras, mukavin ja kiihottavin paikka säännölliseen seksiin on sänky, joka mahdollistaa mm. monet eri asennot. 

Toisaalta ymmärrän myös, että seksiä voi harrastaa ensin sängyssä ja siirtyä sitten nukkumaan omaan huoneeseen, patjalle tai sohvalle. 

Vierailija
37/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhuoneeseen kannetaan varastosta miehelle talveksi sänky jossa saa nukkua. Auraa/hiekoittaa talvet työkseen. Mun nukkumisesta ei tule mitään kun toisen puhelin ja herätykset soi aamukolmesta eteenpäin.

Kesäisin taas mahdutaan samaan sänkyyn.

Vierailija
38/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taloudessa asuu muitakin kuin minä ja mies. Makuuhuoneen oven saa kiinni ja lukkoon. Ei kiva jos kesken touhun lapsi herää käymään vessassa ja me oltais siinä sohvalla

Vierailija
39/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan missä huvittaa. Miten se nukkumiseen liittyy?

Vierailija
40/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös luopunut omasta sängystä. Asumme kolmiossa ja teineillä on omat huoneet. Itse nukun olkkarin sohvalla. Eikä tee tiukkaakaan. Teinit saavat asua puolestani kotona vielä vaikka 10 vuotta jos haluavat. Sohva on siihen asti minun sänky. Teinit luopuvat olohuoneesta iltaisin ja öisin ja minä luovun makkarista päivisin.