Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka nukutte puolisonne kanssa eri huoneissa, onko kummallakin kunnon makkari?

Vierailija
12.08.2021 |

Vai nukkuuko toinen sohvalla, työhuoneessa patjalla, vai miten?
Joudutteko selittelemään järjestelyä ulkopuolosille?

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nukuttu yli 10v eri paikoissa, miehen kuorsauksen takia, ja KYLLÄ, kaikki on kokeiltu, lääkkeet, laitteet ja kolme operaatiota joista yksi oli iso leikkaus. Ei apua.

Jostain syystä tää herättää hirveetä ihmettelyä ja ällistelyä tutuissa ja sukulaisissa. Enää en asiasta puhu mutta sillon kuin erehdyin puhumaan niin hirveää taivastelua. Että eron prtaalla. Että kylmä liitto.

Ei ole kumpaakaan ja seksiäkin on.

Vierailija
42/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa ja nukutaan siks eri paikassa. Mies nukkuu tyytyväisenä isossa sängyssä ja omassa makkarissaan, mä oon s**tana 10v nukkunu olkkarin sohvalla!!

V**ttu tätä köyhyyttä!! Haluan sängyn itelle, ei tää oo oikein että mää joudun elämäni nukkuun sohvalla ja toisella on sänky! Kiva sekin kun mies menee aamuvuoroon ja tulee keittiöön kolisemaan ja herään aina siihen. Nukahdan yleensä vasta kun mies lähtee.

Vihaan elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan nukuttu yli 10v eri paikoissa, miehen kuorsauksen takia, ja KYLLÄ, kaikki on kokeiltu, lääkkeet, laitteet ja kolme operaatiota joista yksi oli iso leikkaus. Ei apua.

Jostain syystä tää herättää hirveetä ihmettelyä ja ällistelyä tutuissa ja sukulaisissa. Enää en asiasta puhu mutta sillon kuin erehdyin puhumaan niin hirveää taivastelua. Että eron prtaalla. Että kylmä liitto.

Ei ole kumpaakaan ja seksiäkin on.

Vastaus vielä otsikkoon: ei ole omia huoneita mutta vuorotellaan niin että molemmat välillä nukkuu paremmassa paikassa ja välillä huonommassa (olkkarin sohvan takana)

Vierailija
44/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole varaa kolmioon. Vuoroöin toinen nukkuu sohvalla ja toinen sängyssä.

Samoin isossa perheessä ei ole varaa hankkia omia makkareita. Meillä on varmaan kuolemaan asti velkaa kun piti ostaa 7k+k joten ei todellakaan ollut vara enää miehelle omaan makuuhuoneeseen!

Vierailija
45/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vaimo nukkuisi missään sohvalla. Itse kömmin sohvalle nukkumaan kun olin äänekäs nukkuja. Hoidin kuorsaukseni niin nykyään molemmat nukutaan hyvin, vierekkäin samassa sängyssä.

Millä tavalla hoidit kuorsauksesi?

Vierailija
46/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatteko seksiä siellä makkarissa vai sohvalla vai missä?

Lapsiperheessä ei missään ;)

Vierailija
47/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että on kohtalotovereita! Minä nukun olkkarin sohvalla ties monettako vuotta miehen kuorsauksen vuoksi, mies nukkuu makkarissa. Petari sohvalla, josta kätsä tarvittaessa laittaa omat peitot ym. päiväksi pois. Odotan että esikoinen muuttaa pois, jotta saan hänen huoneen.

Vierailija
48/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat makkarit yhteisessä asunnossa ja sitten kummallakin vielä omat mökit. 😂

Ekat vuodet yritettiin nukkua samassa makkarissa mutta ei siitä tullut mitään , joten suosiolla päädyttiin eri makuuhuoneisiin että molemmat saadaan nukuttua rauhassa. 

*

Epäreiluja nuo tilanteet joissa mies kuorsaa mutta vaimo joutuu sohvalle. 😳

Vierailija
49/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vaimo nukkuisi missään sohvalla. Itse kömmin sohvalle nukkumaan kun olin äänekäs nukkuja. Hoidin kuorsaukseni niin nykyään molemmat nukutaan hyvin, vierekkäin samassa sängyssä.

Millä tavalla hoidit kuorsauksesi?

Ohis mutta aina sitä ei saa hoidettua. Miehelle tehty laseroperaatio, radiosädeoperaatio (en muista nimeä tarkkaan), leikkaus ja purentahoito. Kaikki auttoi pienen hetken ja kuukaudessa oltiin taas lähtötilanteessa. Yhä kuorsaa ja korisee…

Vierailija
50/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuorsaa ja nukutaan siks eri paikassa. Mies nukkuu tyytyväisenä isossa sängyssä ja omassa makkarissaan, mä oon s**tana 10v nukkunu olkkarin sohvalla!!

V**ttu tätä köyhyyttä!! Haluan sängyn itelle, ei tää oo oikein että mää joudun elämäni nukkuun sohvalla ja toisella on sänky! Kiva sekin kun mies menee aamuvuoroon ja tulee keittiöön kolisemaan ja herään aina siihen. Nukahdan yleensä vasta kun mies lähtee.

Vihaan elämää.

Kamalaa, eipä ole kovin reilua. 

Vierailija
51/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on kolme makuuhuonetta jossa on kunnon sängyt. Mies on jäänyt nukkumaan alkuperäiseen makuuhuoneeseemme ja minä nukun vaihtelevasti näissä kahdessa vierashuoneessa. Itseäni ei ollenkaan haittaa se etten varsinaisesti ole tehnyt kummastakaan omaa makuuhuonetta. Olen vain niin onnellinen että saan nukuttua hyvin kun pitkään sinnittelin kuorsaavan miehen vieressä. Suoraan sanottuna ratkaisu kyllä hieman "hävettää". Olemme aika nuori pari ja odotamme esikoista. En edes tiedä miten ja missä sitten vauvan kanssa nukutaan. Olin toivonut että koko perhe voisi olla aluksi samassa makuuhuoneessa, mutta silloin minä en saisi unta silmänräpäystäkään.

Vierailija
52/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatteko seksiä siellä makkarissa vai sohvalla vai missä?

Voi kuule, vain mielikuvitus on siinä rajana. Ja meillä sitä riittää ehkä enemmän kuin sinulla.

Meillä taloudessa asuu muitakin kuin minä ja mies. Makuuhuoneen oven saa kiinni ja lukkoon. Ei kiva jos kesken touhun lapsi herää käymään vessassa ja me oltais siinä sohvalla

Onneksi meillä lapset käy koulua ja meillä miehen kanssa on arkivapaita. Ulko-ovi lukkoon ja verhot kiinni.

Vierailija
53/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen, etten tiedä yhtään tapausta, jossa mies kärsii vaimon kuorsaamisesta...

Vierailija
54/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota ulkopuolisten jeesustelua "kylmästä liitosta" jne. sillä perustein että on eri makkarit. Kärsiäkö pitäisi? Eiköhän se avioliittokin pysy parempana kun molemmat saa rauhallista ja keskeytymätöntä unta eikä niin että ollaan hermoraunioita kun toinen kuorsaa.

Vierailija
55/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kunnon makkarit. Mulla parisänky, miehellä 120cm. Mulla lisäksi "pukeutumishuone" jossa myös parisänky, käytetään joskus harvoin vierashuoneena. 

Selitellä ei tarvitse, jos joku ihmettelee niin sanotaan että eri rytmit, herkkäunisia molemmat, halutaan eri lämpötilat ja ennenkaikkea halutaan nukkua. Jos vielä ihmetyttää niin ei voi kai mitään. 

Vierailija
56/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni nukkuu miehensä kanssa eri huoneissa, kummallakin kunnon makkarit ja eri puolilla taloa. Ihan tuskaa, jos ollaan yhtä aikaa porukalla mökillä. Siskon mies kuorsaa niin kovaäänisesti, ettei kukaan muu nuku yhtään.

Ulos telttaan nukkumaan kuorsaaja, älytöntä, että kaikki kärsii yhden takia.

Vierailija
57/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudesta, kun isä kuorsasi kuin tiejyrä ja äiti pakeni takkahuoneeseen nukkumaan. Minä sitten kuuntelin yökaudet, kun isä kuorsasi seinän takana =(

Vierailija
58/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota ulkopuolisten jeesustelua "kylmästä liitosta" jne. sillä perustein että on eri makkarit. Kärsiäkö pitäisi? Eiköhän se avioliittokin pysy parempana kun molemmat saa rauhallista ja keskeytymätöntä unta eikä niin että ollaan hermoraunioita kun toinen kuorsaa.

Mulla oli toisella kierroksella ehdoton kriteeri uudelle miehelle, että ei saa olla kuorsaaja. En vain kestä sitä. Meillä exän kanssa alamäki alkoi siitä kuorsaamisesta, molemmat väsyneitä ja kokoajan pinna kireellä. Kun nukuttiin eri huoneissa, lasten yöheräämäset jäi mun kontolle. Ja kyllä se kuorsaus kuului sieltä olohuoneestakin, mutta en yltänyt tönäisemään, jotta olis kääntynyt.

Vierailija
59/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kuorsaajista on käsittämättömän itsekkäitä. 

Meillä mies on ollut kohta 15 vuotta marttyyrina siitä, että nukumme eri huoneissa ja syyllistänyt minua siitä, että haluan nukkua eri huomeessa. Hänen mielestään minun pitäisi vain yrittää nukkua samassa sängyssä hänen kanssaan. Ja kun hän kuorsaa, se on minun ongelmani, etten pysty nukkumaan. Häntä ei saa häiritä esim. tönimällä, että lopettaisi kuorsaamisen edes hetkeksi...

Alkaa oikein suututtamaan tuon itsekeskeisen kuorsaavan possun jutut, kun kirjoitan tätä viestiä... Onneksi viime vuosien aikoina syyllistäminen on vähentynyt, kun miehen kavereistakaan kukaan ei enää halua nukkua reissuilla hänen kanssaan samassa tilassa. Sikapossu oman navan tuijottaja -kuorsaaja on alkanut pikkuhiljaa edes vähän tajuamaan aiheuttamaansa kärsimystä... ;D

Vierailija
60/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan elämää.

Oletko yrittänyt keskustella miehesi kanssa asiasta? Jos ei suostu toista ottaa huomioon, niin onko se muutenkin itsekäs?