Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka nukutte puolisonne kanssa eri huoneissa, onko kummallakin kunnon makkari?

Vierailija
12.08.2021 |

Vai nukkuuko toinen sohvalla, työhuoneessa patjalla, vai miten?
Joudutteko selittelemään järjestelyä ulkopuolosille?

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä nukun olkkarin sohvalla ja mies makkarissa. Ei ole tarvinut selitellä, kun ei kukaan sitä tiedä.

Vierailija
2/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä nukun olohuoneen sohvalla vanhan koiran takia. Sen pitää päästä muutaman kerran yössä pihalle pissalle.

En koe tarvetta selitellä kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Puoliso asuu viikot 50km päässä.

Vierailija
4/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mä nukun olkkarin sohvalla ja mies makkarissa. Ei ole tarvinut selitellä, kun ei kukaan sitä tiedä.

Miksi nukut sohvalla ? Eikö molemmille kuuluisi kuitenkin kunnon sänky, jossa nukkua ?

Vierailija
5/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omat kunnon makkarit ja omat hyvät sängyt. Jos kerran yöunet häiriintyy toisen kuorsaamisesta niin ei ne ainakaan parane huonolla sohvalla tai patjalla

En näe mitään syytä selitellä kenellekään nukkumisiani tai muita parisuhteeni ratkaisuja. Tämä sopii meille, muiden mielipiteet ei kiinnosta vähääkään

Vierailija
6/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä nukun olohuoneen sohvalla vanhan koiran takia. Sen pitää päästä muutaman kerran yössä pihalle pissalle.

En koe tarvetta selitellä kenellekään.

Niin ja minulla on kyllä omassa käsityöhuoneessani myös kunnon sänky (vieraita varten), mutta olohuone on lähempänä takaovea, josta lasken koiran pissalle. Siksi näin.

Vierailija
7/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nukut sohvalla ? Eikö molemmille kuuluisi kuitenkin kunnon sänky, jossa nukkua ?

Jotkut sohvat on kyllä aivan hyviä nukkumiseen.

Vierailija
8/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies pelaa pleikkaa makkarissa ja mä katson telkkaria olkkarissa. Mies tekee 3-vuoro työtä ja nukkuu omituisina aikoina. Mulla on säännöllinen työvuoro, niin olkkarissa saan nukkua rauhassa.

Vierailija
9/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omat makuuhuoneet olleet jo 8 vuotta (sitä ennen 18 vuotta yhteinen).

Vierailija
10/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu makuuhuoneessa. Minä nukun takkahuoneen sohvalla tai lattialla, olohuoneen sohvalla tai sään salliessa ulkona teltassa. Mun erinäiset ja erikoiset terveyssyyt pakottaa tällaiseen järjestelyyn. Ehkä pari yötä kuukaudessa nukun miehen kanssa makuuhuoneessa. Ja silloin kun on yövieraita.

Vierailija
11/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kunnon makkarit ja kunnon sängyt kummallakin. Ratkaisun tarkoitus on meillä parantaa unta, ja siihen tuskin päästäisiin jos toisella olisi joku patjanriekale jossain lattialla.

Ei olla selitelty, eikä ole kyselty. Paitsi kerran kun lähipiirissä joku muukin kärsi pahasta uniongelmasta, puhuttiin siitä, että meillä tämä on ratkaissut kaiken, usein unen saannin mutta joka tapauksessa ainakin siihen liittyvän jokaöisen harmituksen.

Meillä on omat sängyt myös mökillä, mutta jos ollaan jossain kylässä twi edim hotellissa niin väliaikaisesti toki mahdutaan samaankin.

Vierailija
12/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni nukkuu miehensä kanssa eri huoneissa, kummallakin kunnon makkarit ja eri puolilla taloa. Ihan tuskaa, jos ollaan yhtä aikaa porukalla mökillä. Siskon mies kuorsaa niin kovaäänisesti, ettei kukaan muu nuku yhtään.

Vierailija
13/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, noin moni nainen luopunut omasta sängystään

Vierailija
14/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi hyvä sohva 😍

Vierailija
15/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmeko on ketjuun kirjoittanut nukkuvansa sohvalla. En oikein tiedä voiko tuosta sanoa moni.

Vierailija
16/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni nukkuu miehensä kanssa eri huoneissa, kummallakin kunnon makkarit ja eri puolilla taloa. Ihan tuskaa, jos ollaan yhtä aikaa porukalla mökillä. Siskon mies kuorsaa niin kovaäänisesti, ettei kukaan muu nuku yhtään.

Siskon mies ulos nukkumaan mökillä. Telttaan tai riippumattoin tms. ei ole reilua että yksi pitää kuorsauksellaan muut hereillä.

Vierailija
17/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Varmaan jos kysyisivät mieheltä mitä jos sinä menet sohvalle ja minä sänkyyn se ei yllättäen kävisi mitenkään päinsä. Tai jos mies joutuisi sohvalle, kaupasta järjestyisi äkkiä joku uusi yhden ihmisen luksussänky.

Nyt naiset, ihan oikeesti!!

Huutista tuolle, joka nukkuu sohvalla koiran pissattamisen takia.

Vierailija
18/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvallanukkujat, onko teillä siinä joku suojus? Lakana nyt ainakin?

Mua ärsyttää, kun mies nukkuu selkäkipujen takia välillä huonosti ja vaihtaa paikkaa sohvalle ja takaisin jne. Kantaa vain peiton ja tyynyn mukanaan ja on hikoillut sohvan ihan pilalle.

Vierailija
19/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttu eri huoneissa jo vuosia. Molemmilla omat makuuhuoneet talon eri kerroksissa ja myös kunnon sängyt. Mies on aamukukkuja, minä yökukkuja. Nukkumisesta ei pitkän päälle tulisi mitään samassa makuuhuoneessa. Lisäksi kanssani nukkuu kaksi keskikokoista koiraa, tulisi pian ahdasta samassa sängyssä. Kun on vieraita, silloin tilapäisesti mahdumme kyllä kaikki neljä samaan. Avioliitto kestänyt jo 40 vuotta :)

Vierailija
20/116 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmeko on ketjuun kirjoittanut nukkuvansa sohvalla. En oikein tiedä voiko tuosta sanoa moni.

Mutta ei yksikään mies.