Selvännäkijä linjoilla, haluatko kysyä jotain?
Linjat tuntuisivat olevan auki. Tarvitsetko apua tai viestin?
Kommentit (178)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:36"]
Tuleeko tänään hyvä ilta?
[/quote]Ei, viikon päästä tulee parempi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:05"]
Muutanko ja jos, niin minkälaiseen taloon? Asunto? Okt? Missä työssä näet minut?
[/quote]
Näen pahvilaatikon puiston laidalla. Sen edessä sinä istut kerjäämässä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:06"]
Palataanko yhteen T:n kanssa? Saanko lapsia? Löydänkö rakkauden?
[/quote]
T virtsaa tällä hetkellä postilaatikkoosi. Samalla tuhoutuu kirjekuori, joka olisi pelastanut kaiken.
Tulet löytämään kaksiminuuttisen ihastuksen lähibaarin Perasta. Lapsia saat, mutta Pera nostaa kytkintä.
[/quote]Mulla oli samantapainen näky, T vain oli virtsaamassa siinä omaan postilaatikkoonsa.
[/quote]
Yhteydet menneet sekaisin, tai sitten T on kännissä/sienissä ja meni vahingossa kusemaan omaan laatikkoonsa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:24"]
Milloin saamme asuntomme myytyä?
[/quote]Saatte sen myytyä pian, kun laskette hintaa. Jotain hämminkiä tulee kuitenkin kauppoja tehdessä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:16"]
Saadaanko me lapsi?
[/quote]Näen sinulle lapsia, mutta kumppani on eri.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:05"]
Muutanko ja jos, niin minkälaiseen taloon? Asunto? Okt? Missä työssä näet minut?
[/quote]
Näen pahvilaatikon puiston laidalla. Sen edessä sinä istut kerjäämässä.
[/quote] ja mä näen, ylipainoisen mamman leikkimässä hauskaa selvänäkijää. Huoh plösö.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:14"]
Mitä yleensäkin näet minulle? Terveys? Työtilanne? Perhetilanne? Saanko haluamani asian joskus (liittyy vapaa-aikaan)?
[/quote]
Terveys: käy sukupuolitauti testeissä, miehelläsi on sinulle yllätys.
Perhe: jäät yllättäen sinkuksi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:07"]
Miten minun käy työkaverin suhteen johon tunnen vetoa?
[/quote]Huonosti. Hänellä on virityksiä moneen suuntaan. Tiellesi tulee kuitenkin jotain paljon parempaa, kunhan ensin luovut tästä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:05"] Muutanko ja jos, niin minkälaiseen taloon? Asunto? Okt? Missä työssä näet minut? [/quote] Näen pahvilaatikon puiston laidalla. Sen edessä sinä istut kerjäämässä. [/quote] ja mä näen, ylipainoisen mamman leikkimässä hauskaa selvänäkijää. Huoh plösö.
[/quote]
Näen koiran kusemassa pahvilaatikkoosi. Hätistellessä koiraa, teinilauma varastaa kerjäämäsi kolikot. Rotta puree sinua, saat jänisruton.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:51"]
Miksi näen painajaisia?
[/quote]Näet niitä, koska tiellesi on tulossa suuria muutoksia. Ne häviävät, jos vain otat muutokset avosylin vastaan.
Pitääkö minun etsiä uusi työpaikka?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:21"]
Pitääkö minun etsiä uusi työpaikka?
[/quote]
Sillan alla on vielä makuupaikkoja.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:19"]
näetkö minulle mitään?
[/quote]Paljon hyvää, kunhan vain luovut taakastasi ja pahansuovista ajatuksista.
Onko tuttavani kiinnostunut lapsista väärin perustein? Olin ikionnellinen jos saisin tähän mieltä askarrutavaan kysymykseen vastauksen.
Menemmekö naimisiin koskaan ja saammeko lapsia joskus? Kiitos jos jaksat vastata :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:39"]
Lähdenkö nyt baariin vai en?
[/quote]Lähde vain. Mihinkään se ei sen kummemmin kanna, mutta sinulla tulee olemaan hauska ilta. Tapaat erikoisen persoonan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:24"]
Miten mä selviän tästä taloudellisesta ahdingosta? Miten mun avioliitto?
[/quote]
Ala trokariksi. Miehesi starttaa autoa paraikaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:22"]
Menemmekö naimisiin koskaan ja saammeko lapsia joskus? Kiitos jos jaksat vastata :)
[/quote]
Ette.
Ole hyvä :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:08"]
Minä ja Niko? Ever gonna happen?
[/quote]Ei, mutta sinä ja eräs tummahiuksinen, harmaasilmäinen...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:06"]
Palataanko yhteen T:n kanssa? Saanko lapsia? Löydänkö rakkauden?
[/quote]
T virtsaa tällä hetkellä postilaatikkoosi. Samalla tuhoutuu kirjekuori, joka olisi pelastanut kaiken.
Tulet löytämään kaksiminuuttisen ihastuksen lähibaarin Perasta. Lapsia saat, mutta Pera nostaa kytkintä.
[/quote]Mulla oli samantapainen näky, T vain oli virtsaamassa siinä omaan postilaatikkoonsa.