Selvännäkijä linjoilla, haluatko kysyä jotain?
Linjat tuntuisivat olevan auki. Tarvitsetko apua tai viestin?
Kommentit (178)
Tää on just niin tätä. Olisin ollut melkein seuraavana vuorossa, mutta ap kyllästyi.
Illan lottoarvonnan oikeat numerot ja vakioveikkauksen oikea rivi, kiitos!
Tämä parisuhde ja syntyvä vauva: miten käy? Saavutanko mitään enää koskaan?
Mitä näet 13 v tyttärelleni. Onko huoleni turhia, vai miksi olen hänestä aina huolissaan. Kovasti ottaa minusta eroa nyt, vaikka samalla selvästi tarvitsee minua. Miten käy harrastuksen kanssa?
Näetkö minut, vaikken ole ihan selvä(juonut puolitoista siideriä, 0,33l)? Vai oletko kuitenkin selvänäkijä?
Olenko tuomittu ammattiini? Ja voiko haaveammattini toteutua? Onko ikäviä muutoksia tapahtumassa?
Seuraavan arvonnan lottonumerot ois jees.
Varmaan jo näitkin, että mitä aioin kysyä, niin turha kirjoittaa sitä tähän.
Näetkö minulle rakkaus- ja työkuvioihin mitään?
Muutanko ja jos, niin minkälaiseen taloon? Asunto? Okt? Missä työssä näet minut?
Palataanko yhteen T:n kanssa? Saanko lapsia? Löydänkö rakkauden?
Olen suunnitellut tälle syksylle paljon työtä ja opiskelua. Yritänkö haukata liian suurta palaa, pitäisikö minun ruveta kieltäytymään töistä tai jostain muusta?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:06"]
Koska tää helpottaa? Ja millä maksan laskut?
[/quote]
Kristallipalloni kertoo, että istut pankin päällä. Näen myös upean herrasmiehen, joka maksaa sinulle kolmeminuuttisesta.
Näen myös vuohia.
No jos ap katosi langoilta, niin minä voin jatkaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:06"]
Palataanko yhteen T:n kanssa? Saanko lapsia? Löydänkö rakkauden?
[/quote]
T virtsaa tällä hetkellä postilaatikkoosi. Samalla tuhoutuu kirjekuori, joka olisi pelastanut kaiken.
Tulet löytämään kaksiminuuttisen ihastuksen lähibaarin Perasta. Lapsia saat, mutta Pera nostaa kytkintä.
Mitä yleensäkin näet minulle? Terveys? Työtilanne? Perhetilanne? Saanko haluamani asian joskus (liittyy vapaa-aikaan)?
näetkö minulle mitään?