Vituttaako muita jos mies lähtee juomaan?
Mua vituttaa aivan suunnattomasti. On kännissä todella flirtti naisille, ja on aikaisemmassa suhteessaan pettänyt kännissä. Mies haluaa seksiä mun kanssa todella harvoin nykyään, ja on muutenkin jotenkin masentuneen oloinen, paitsi jos lähtee ryyppäämään. Silloin koko päivän hän on hyväntuulinen, heittää vitsiä ja on selkeästi hermostunut, ruoka ei maita ja kävelee ympäri taloa. Muuten makaa sohvalla eikä aina oikein meinaa jaksaa lapsiakaan.
Nämä kaikki asiat aiheuttavat mulle sellaisen ärsytyksen ettei tosikaan. En osaa ajatella niin että "hyvä kun lähtee nyt vähän tuulettumaan", vaan mietin koko ajan että nytkö se pettää, saatanan kusipää kun perhe-elämä ei kiinnosta vaan kaverit ja dokaaminen vaan näemmä herättää hänet eloon. Itse en juurikaan missään käy, jos menen iskee mulla vaan ikävä mun perhettä, näin tylsä mä olen. Ollaan kohta jo nelikymppisiä, joten mietin että koska toi toinen osapuoli aikoo oikein aikuistua?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:10"]
Miksi ihmeessä olet ottanut sellaisen miehen ja vielä lapsiakin vääntänyt sellaisen kanssa, jonka kanssa et ole tyytyväinen ja jonka käytöstä et hyväksy? Tiedän että maailma on pullollaan paskoja miehiä, mutta pakkoko niiden kanssa on olla?
Itse ainakin valitsin hyvän miehen, jonka kanssa tärkeistä asioista ajatellaan samansuuntaisesti ja jonka kanssa voi keskustella kaikesta. Jos teillä on tuollaista ollut aina tai ainakin pitkään, niin tuskin tilanne siitä muuttuu. Olisit valkannut paremman miehen. Niin makaa kuin petaa.
[/quote]
Tilanteet ja ihmiset muuttuvat. Se parikymppinen nuori mies, jonka valitsit ja jonka kanssa teit lapsia, voi kolmevitosena olla jo aivan toisenlainen. Elämä ei ole niin mustavalkoista.
Ei vituta, on mukava saada talo välillä itselleni (no, lapset on tietysti, mutta ne menevät nukkumaan yhdeksältä).
Ap, miks ihmeessä olette vielä yhdessä jos on noin ankeeta? Kuulostaa siltä että ukkosi etsii uutta naista kun noin kovasti kuumottaa lähteä radalle.
Toivoisin,että munkin mies lähtisi välillä jonnekkin!