Lue keskustelun säännöt.
Sektiosta?
29.08.2014 |
Hei teille joille on tehty hätäsektio/sektio pysty suuntaan viilto. Oletteko joutuneet/halunneet toisessa raskaudessa suunnittellun sektion, vai normaali alatiesynnytys? Kummin päin viilto ns normaalissa sektiossa? Tuleeko automaattisesti poikittain? Entä mitä synnytystapa arvio pitää sisällään?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla