Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos oma lapsi onkin ruma?

Vierailija
27.08.2014 |

Aina välillä sitä törmää aivan hemmetin rumiin kakaroihin, niin kuinka te mammat kestätte, jos oma lapsi ei olekaan mikään söpöliini? Itse ainakin olisin ihan hirveän pettynyt, jos lapsestani tulisikin rumilus.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin itse runa lapsi. Lihava ja silmälasit. Nykyisin ihan nätti aikuinen. Isä kyllä toi rivien välistä asian tietoisuuteeni kehumalla vain siskoani söpöksi.. Nykyisinkin pitää mua varmaan mitättömän näköisenä.. No äiti ei tainnut välittää.. Jännä, että mulla on itsellä tosi suloinen tytär, perinyt isänsä ulkonäön varmaan :)
Sanoisin vaan, että elkää vanhemmat stressatko lapsen ulkonäöstä, pukekaa lapsi nätisti, ohjatkaa urheilemaan ja terveisiin elämäntapoihin.. Aikuisena tyylikkyys ja hyvä meikki vie pitkälle ;)

Vierailija
22/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä minkä näköinen lapsi sitten on kaunis teidän mielestä? Lapsenahan oikeastaan kaikki on kauniita omalla tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ziiz mähän en voiz ollenkaa elää hei joz mun laizelle kaunokaizelle tuliz rumaa jälikazvua hei....varmaan myizin ne heti muztalaisille....mut onneks hei juu nou mulla on vaan melki yhtä kauniita lapzia kuin mitä mä ite oon...

white trash

Vierailija
24/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:26"]

Ootte kauheita.

[/quote]

Saako kenestäkään sanoa että hän on ruma? Sanooko kukaan fiksu aikuinen koskaan toista rumaksi? Miettikää sitä.

Miksi? Miksi lapsesta ei saisi sanoa että hän on ruma?

[/quote]

Vierailija
25/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa edes katsella omia lapsiani objektiivisesti. Se on jotenkin ihan mahdotonta! Oon joskus ihan yrittämällä yrittänyt, mutta kun musta ne on aina vaan tosi kauniita. Ja näin luonto on sen varmasti suunnitellutkin!

Vierailija
26/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnii tätä tää BB-kulttuuri teettää...huoh! Aivokapasiteetti katoaa...surullista niin surullista.

Vierailija
27/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on noloa myöntää..
en ollu ikinä nähny miestä ilman partaa koko 6 vuoden seurustelusuhteen aikana. Esikoispoika synty ja sai mun leuan sen huomaa nyt 4 vuotiaana.
mies leikkasi parran pois pari viikkoa sitten ja oon ruvennu miettimään uskalletaanko edes tehä toista lasta, koska miehellä ei oo leukaa siis yhtään! Näyttää ihan kalkkunalta! Meni pasmat sekasi se ei näytä yhtään mun mieheltä aina jään tuijottamaan ja odotan et se sanoo jotain, koska muuten en jotenki saa ajatuksia yhteen, et se on mun oma rakas mies. Silti se ääni aina muistuttaa ja tuntuu ku tapais vanhan tutun.
tää on todella outoa jotenkin kai kuitenkin ihan normaalia, koska ulkonäkö muuttui niim radikaalisti kun parta ja hiukset lähtivät.
Seksi ei kiinnosta yhtään, joten ymmärrän kyllä miehiä joita ei haluta lihonut vaimo.

no en uskalla tehdä lasta jos tulisikin tyttö isän leualla se olisi kamalaa.

Vierailija
28/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsi on aina kaunis jos siitä näkee että siitä huolehditaan ja rakastetaan. On puhtaissa siistissä vaatteissa ja hiukset siistit. Sellaset resupekat räkänokkineen ovat ehkäpä niitä vähemmän kauniita omiin silmiini.

Vierailija
29/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:50"]Tätä on noloa myöntää..
en ollu ikinä nähny miestä ilman partaa koko 6 vuoden seurustelusuhteen aikana. Esikoispoika synty ja sai mun leuan sen huomaa nyt 4 vuotiaana.
mies leikkasi parran pois pari viikkoa sitten ja oon ruvennu miettimään uskalletaanko edes tehä toista lasta, koska miehellä ei oo leukaa siis yhtään! Näyttää ihan kalkkunalta! Meni pasmat sekasi se ei näytä yhtään mun mieheltä aina jään tuijottamaan ja odotan et se sanoo jotain, koska muuten en jotenki saa ajatuksia yhteen, et se on mun oma rakas mies. Silti se ääni aina muistuttaa ja tuntuu ku tapais vanhan tutun.
tää on todella outoa jotenkin kai kuitenkin ihan normaalia, koska ulkonäkö muuttui niim radikaalisti kun parta ja hiukset lähtivät.
Seksi ei kiinnosta yhtään, joten ymmärrän kyllä miehiä joita ei haluta lihonut vaimo.

no en uskalla tehdä lasta jos tulisikin tyttö isän leualla se olisi kamalaa.

[/quote]

Onko pienileukaisuus niin rumaa? Itse moitin enemmän sellasta liian terävää leukaa.

Vierailija
30/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, että sohaisit sisäänlämpiävää av-mammajoukkiota! Nyt on ihan p**** jäykkänä pelosta, että seuraava mukula ei olekaan korkkiruuvikiharainen sinisilmäinen herranenkeli, vaan harvahampainen riiviö, kierosilmäinen ja näppyläinen.

Vierailija
31/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
32/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:57"]Kiitos ap, että sohaisit sisäänlämpiävää av-mammajoukkiota! Nyt on ihan p**** jäykkänä pelosta, että seuraava mukula ei olekaan korkkiruuvikiharainen sinisilmäinen herranenkeli, vaan harvahampainen riiviö, kierosilmäinen ja näppyläinen.
[/quote]
Siniset silmäthän on rumat. Mitä sä selität. :D

Vierailija
33/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:55"]

Mitä sairasta on siinä, että näkee lapsetkin ihmisinä, joista osa on ihan törkeän rumia ja osa tosi söpöjä? AP

[/quote]

Ei minunkaan mielestä kaikki lapset ole kauniita tai söpöjä, mutta liiallisuuksiin menee tuo kommentointisi "en voi sietää" (nr. 20 sinulta). Kyse on kuitenkin ulkonäöstä, johon lapsi ei voi vaikuttaa. Siedätkö rumia aikuisia? Jos siedät, miksi?

Minä en siedä esim. rikollisia ja ilkeitä ihmisiä, mutta kenenkään ulkonäöstä en tuollaista inhoa koe. Otatkohan vähän liikaa itseesi?

Vierailija
34/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:55"]

Mitä sairasta on siinä, että näkee lapsetkin ihmisinä, joista osa on ihan törkeän rumia ja osa tosi söpöjä? AP

[/quote]

Ei minunkaan mielestä kaikki lapset ole kauniita tai söpöjä, mutta liiallisuuksiin menee tuo kommentointisi "en voi sietää" (nr. 20 sinulta). Kyse on kuitenkin ulkonäöstä, johon lapsi ei voi vaikuttaa. Siedätkö rumia aikuisia? Jos siedät, miksi?

Minä en siedä esim. rikollisia ja ilkeitä ihmisiä, mutta kenenkään ulkonäöstä en tuollaista inhoa koe. Otatkohan vähän liikaa itseesi?

[/quote]

Ehkä voisin sietää omaa lasta jos olisi ruma (vaikka harmittaisi varmasti), en voi tätä tietää kun ei lapsia vielä ole. Mutta jos on kyse tuntemattomista lapsista, niin tykkään vain söpöistä ja kivoista lapsista. Rumat lapset ällöttää. AP

Vierailija
35/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista mutta rumuus senkun lisääntyy.

Vierailija
36/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin, että lapseni on ruma. Ei ollut, ei näyttänyt pätkääkään alienilta. Ehkä minulla on ne kuuluisat "äitien vaaleanpunaiset lasit." ;) Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, tytöt varsinkin rumentuvat vanhetessaan...

Vierailija
37/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiraukkaa jos saa Ap:n vanhemmakseen eikä täytäkkään tämän ulkonäkökriteerejä

Vierailija
38/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto tätä keskustelua.

Vierailija
39/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:43"] Ihmiset nyt sattuu olemaan erinäköisiä, jopa lapset. Rumia mahtuu jokaiseen ikäluokkaan. Sori vaan, mutta harvoin olen oikeasti söpöä lasta nähnyt. [/quote] No mutta eikö v-tuttaisi jos omasta lapsesta tulisikin ruma? Mua ainakin harmittaisi ihan hirveästi. Paljon näen söpöjäkin lapsia, sellaista tekee mieli pitää sylissä, söpön lapsen kiukuttelukaan ei ole niin ärsyttävää. Rumat käy hermoille heti. AP [/quote] Kyllä nyppisi! Samaa mieltä olin kanssasi heti alusta lähtien, ehkä en osannut muotoilla ajatuksia oikein. Söpöä lasta tekee mieli halia ja pusia. Sitten on nämä perunanaamat räkä poskella joita päin ei haluaisi edes katsoa. Onneksi olen vela, ei tarvitse pelätä tuleeko omasta lapsesta rumilus ja hylkiö.

[/quote]

Nimen omaan. Mä tykkään tosi paljon suloisista lapsista, söpön näköisistä ja hyväkäytöksistä joilla on söpö ääni, ja itse taas sellaisen haluaisin itsellenikin. Mutta en vaan voi sietää rumia lapsia. AP

[/quote]

Oletkohan se keski-ikäinen nainen, joka vuolaasta viime kesänä kaupungilla kehui kuopusta (tyttö) söpöksi ja ihanaksi ja sitten käännyit esikoiseni (poika) puoleen tuijottaen häntä hetken ja todeten että onpas sinulla rumat silmät?

Jos olet niin kiitti vaan helkutisti kun sait 7-vuotiaan vihaamaan silmiään ja ulkonäköään =(

Vierailija
40/67 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi