Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
161/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä. Puhun unissani sujuvaa venäjää ja jotkut muistot paikantuu hoviin tms. Olen siellä yksi monista hovineidoista ja tanssin paljon.

Vierailija
162/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitossa ja tarkemmin Leningradissa. Ja minusta ei tullut kommunistia tässä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiiä En usko, tuollaisiin , Elän vain tätä Elämääni!

Päivä kerrallaan.

Vierailija
164/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku näkijä kertoa mullekin mun edellisistä elämistä? Yksi muistikuva on aina ollut eikä se ole tästä elämästä...

Vierailija
165/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 50-luvulla kauppa-apulaisena Inkeroisissa. Kun käyn siellä, tunnen vahvasti, että olen asunut ja työskennellyt siellä.  Purskahdin melkein itkuun, kun ensimmäisen kerran kävin Inkeroisissa, jotenkin niin tutun  tuntuista kaikki vaikka nykyinen Inkeroisten keskusta on pääosin 80-luvulla rakennettua. 

Kun kuulen Kymenlaakson laulun, siis sen maakuntalaulun, tiedän, että tämä laulu on"minun" vaikka olen kotoisin Lahest. 

Tiedän, olisi varmaan jännempää kun olisin ollut ulkomailla, kaukomailla peräti, historiallisten tapahtumien keskellä ja yläluokkainen kuten muut edellisten elämien eläjät.

Vierailija
166/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä muinaisessa Egyptissä kylpylässä hierojana, tarjoilijana ja pesijättärenä.  Inhosin sitä työtä. Rikas mies pelasti minut sieltä ja sain muuttaa hänen taloonsa. Myöhemmin mies kuoli yllättäen sydänkohtaukseen ja vaivuin syvään suruun, mutta onneksi sain jäädä asumaan taloon. 

Vierailija
167/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Amerikassa elin kartanossa ja olin varakkaan miehen vaimo. Sitä ennen piileskelin Lontoossa ja jos mennään vieläkin taaksepäin niin siinä elämässä asuin Kiinassa ja toimin sotilaana kun Kiinan muuria rakennettiin.

Vierailija
168/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Saksassa. Missään  muussa paikassa en ole tuntenut sellaista sisäistä rauhaa. 

Vierailija
169/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-luvun Saksassa. On jopa yksi takauma ja muistikuva sieltä. 

Monelle ihmiselle on mahdollista muistaa asioita, joita ei näennäisesti nyt muista, ihan esim. lapsuudesta, vauva-ajoista ja jopa sitä kauemmas taakse. Siihen on keinot, jos jotakuta kiinnostaa muistella niin etsii vain tietoa miten tämä prosessi käydään läpi. Tai ylipäänsä jos kiinnostaa. 

Vierailija
170/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaikea kysymys. Pidän lämmöstä, mutta en olisi voinut asua vakituisesti maassa missä ei ole lunta. En ole myöskään koskaan ollut ulkomailla niin ajatuksia ei ole sieltä tullut, että mistä olisin pitänyt. Mietin itse paljon Kanadaa, Usan pohjoisosia ja Venäjää. Olisin ollut sellainen ihminen joka eroaa joukosta ja tekee asiat omalla tavallaan. Varmasti naimaton ja lapseton ( silloin poikkeus) tai sitten minulla olisi ollut outo mies joka olisi omannut samoja kiinnostuksen kohteita kuten mielenkiinnon eri maihin. Kaikki ajatukset intiaaniheimoista, erilaisiin maailmanmatkaajiin tulevat mieleen. Olisin voinut ammatiltani olla jokin tutkija tai kirjailija. Tai sitten olisin ollut jonkun kuljettajan vaimo, kun omaan liiallisen kiinnostuksen kulkupeleihin, kuten rekkoihin. Vaikeaa sanoa, en ole matkustellut, kun pitäisi kokea sen paikan tunnelma. Vapautta olen aina halunnut ja tykkään luonnosta ja rauhallisuudesta.

Vierailija
171/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä, jossain Karjalan alueella. Sortavala on jotenkin ihana. Tuntuu että siellä olen turvassa ja kotona. Laatokka on myös tutuimman tuntuinen järvi.

Vierailija
172/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ajatus edelliseen 172 viestiin vielä lisäten, että olisin voinut olla mies itsekin. Jotenkin se voi olla mahdollinen ajatus. Monet ajatukset liittyvät siihen, että olisin voinut toteuttaa "miesten töitä" ja jopa ulkonäköni on jotenkin jossain unessa tullut mieleen. Olisin kapeakasvoinen mies jolla pitkät kiharat hiukset, laiha ja pitkä. Mieleen tulee laivoja. Näin ajatukset muuttuvat välillä.

Vierailija
173/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamputseassa

Vierailija
174/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-luvun Saksassa. On jopa yksi takauma ja muistikuva sieltä. 

Monelle ihmiselle on mahdollista muistaa asioita, joita ei näennäisesti nyt muista, ihan esim. lapsuudesta, vauva-ajoista ja jopa sitä kauemmas taakse. Siihen on keinot, jos jotakuta kiinnostaa muistella niin etsii vain tietoa miten tämä prosessi käydään läpi. Tai ylipäänsä jos kiinnostaa. 

Jatkan vielä, näin yhdessä vaiheessa, nuorena aikuisena toistuvasti unta kun kävelen rautatieasemalla, ja katselen niitä ratakiskoja, kävelen niiden ratakiskojen yli ja se asema ja koko paikka. Inhosin kun näin sitä samaa unta uudestaan ja uudestaan vuosien ajan. Sitten vuosia myöhemmin netistä löysin historiallisen kuvan tästä paikasta, siitä asemasta, ratakiskoista ja se oli täsmälleen se sama paikka jossa olin unissani viettänyt lukemattomat yöt, ja jossa en  ole koskaan käynyt tässä elämässä. 

Sen tiedän sitten kun muistin paremmin asioita, että tuo elämä oli ehkä onnellisin (ja intohimoisin) elämä jonka olen koskaan elänyt tällä maapallolla. 

Se oli minun paratiisini. 

Vierailija
175/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa varmaankin. Antiikin aikaisessa Kreikassa sitä ennen.

Vierailija
176/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin korealainen tyttö ja kuolin Korean sodan aikana 7-vuotiaana johonkin tulehdussairauteen. 

Vierailija
177/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin Baton Rougessa Louisianassa ja kuolin 19 vuotiaana lähellä Laosin rajaa Dak Tossa marraskuussa 1968.

Vierailija
178/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huonosti on männy tämä elämä, jotta taetaa olla ihan ens kerta kun immeisenä elelen, ee ossoo mittään näköjään :/

Vierailija
179/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat ja tyttöset.

Aina olen tuntenut vetoa jostain syystä tiettyihin maihin ja kulttuureihin, kieliin, musiikkiin ja taiteeseen. Mytologiaan, uskontoihin ja jumalkuviin.

Minä olen jo niin vanha sielu että näitä elämiä on jo enemmän takana-, kuin edessäpäin. Tärkeimmät tehtäväni sijoittuu egyptiin, babyloniaan ja tänne skandinavian alueelle.

Parantaja olen ollut lähes aina, noita, shamaani millon mikäkin. Viikingeistä temppeliritareihin.

Esi-isieni ja -äitieni jalanjäljissä ja rinnalla.

Unien kautta pääsen helpoiten takaisin entisiin elämiini, myös perinteisen transsin kautta onnistuu, tuli se sitten noitarummun, musiikin tai muuten vaa hiljentymisen avulla.

Tiedän olevani jo loppusuoralla.

Hyvää matkaa kaikille!

Vierailija
180/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia Irlanti Ranska Espanja etelä Amerikka ...totuus on että Amerikassa voi kokea vapautta Euroopassa romantiikkaa ja pohjoisessa luontoa. Vapaus hengittää tulee heti kun menee Amerikkaan mihin tahansa siellä. Tukahduttava itämaan painostus on poissa kauhea ilkeys kristittyjä kohtaan myös ei näin pahoin vaivaa.Jotenkin vaan siellä on vapaampaa. Orjuutta vat uskonnot pois nehän vie vapauden elämän ilon huumorin kaiken hyvän . Jos ajatukset on pahoja myös teot on pahoja. Ajattele siis hyviä .