Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?
Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.
Kommentit (925)
Ouagadougoulainen kirjoitti:
Burkina Fason Ouagadougoussa.
Burkina Faso oli ennen Upper Volta eli Ylä-Volta
Ranskassa. Kun elin 21-23-vuotiaana Ranskassa, olin siella kuin kotonani. Sain valtavan kriisin, kun palasin Suomeen. En tunne itseani suomalaiseksi tavallaan. Toki rakastan Suomea ja olen onnellinen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Intiassa. Minulla on selittämätön inho tuota maata kohtaan. Eli pidän sitä "maapallon viemärinä".
En ole koskaan käynyt siellä, mutta aina kun näen TV:ssä intialaisia perinteisiä maaseudun mammoja kyyristyneenä keittopatojensa ääreen ja kurkistelevan ujoina huiviensa raosta, minuun iskee lauma vihamielisiä inhontunteita.
Autoritäärinen tyrannia, kepiniskut lapsimorsiamet, löyhkä, kärpäset, ihmisarvon alennustila, jalaton kerjäläinen...
Intialaiset temppelit toisaalta saavat minut jotenkin ylimaallisen ihastuksen valtaan.Apinoita vihaan yhtä paljon kuin kärpäsiä.
Inhoan intialaista aksenttia, kun he puhuvat englantia. En pidä intialaisten kasvonpiirteistä.
Toisaalta rakastan joogaa ja astrologiaa.
En yleisesti ottaen vihaa mitään etnisyyttä, maaata tai rotua, mutta jokin selittämätön saa minut kammoamaan Intiaa.
Kuka tahansa keksisi karman, jos syntyisi Intiaan.
En usko edellisiin elämiin. Toki joku edellisiin elämiin näkijä näki minussa kysymättä jotain, mutten vaan mitenkään koe yhteyttä. Ehkä se näki minussa jotain mikä toi hänelle siihen liittyviä ajatuksia.
Muutenkin minussa on joku juttu tai energia tai jokin, jonka moni näihin uskova aistii. En sitten tiedä onko se vaan että persoonallisuuteni inspiroi heitä ja näkevät mitä haluavat.
Olen käynyt Japanissa muutaman kerran ja tunnen siellä syvää rauhaa ja tuntuu kuin olisin kotona. Hiroshimassa koen todella syvää surua ja ahdistusta sekä itkettäisi vaan koko ajan. Ehkä olen ollut sieltä.
Hurja ja villi aron kasvatti siis Venäjä.
Englannin ja Ranskan lisäksi minulla on ollut inkarnaatiot ainakin Intiassa ja nykyisen Irakin alueella. Intian inkarnaatio on yli 4000 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko edellisiin elämiin. Toki joku edellisiin elämiin näkijä näki minussa kysymättä jotain, mutten vaan mitenkään koe yhteyttä. Ehkä se näki minussa jotain mikä toi hänelle siihen liittyviä ajatuksia.
Muutenkin minussa on joku juttu tai energia tai jokin, jonka moni näihin uskova aistii. En sitten tiedä onko se vaan että persoonallisuuteni inspiroi heitä ja näkevät mitä haluavat.
Ai niin, olen aina ollut erittäin isänmaallinen ja siihen liittyvät asiat saavat minut herkistymään. Silti kukaan ei ole sanonut että olet ollut edellisessä elämässä Suomessa ja elänyt vaikka isonvihan aikaan. Edellistä elämää on tarjottu jostain eksoottisesta kohteesta joka on minulle täysin vieras ja omituinen. Ei herätä mitään mielenkiintoa.
Jossain Kepler 452b:n tietyssä maanosassa
Irlannin länsirannikolla miehenä, sotilaana. Ainakin tämä yksi entinen elämä. Muistan kun 5-vuotiaana näin titanicin ja siinä kaikki irkkutyyliset viulumusiikkikohtaukset saivat aikaan todella haikean olon kylmine väreineen. Näin aikuisena kun liikun pienissä Irlantilaisissa kylissä, istun hämyisissä pubeissa ja kuulen musiikkia koen suunnatonta rauhaa ja kotoisuutta.
Teitä petetään. Luojamme mukaan: "Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio.." (Hebrealaiskirje 9:27 Raamatussa). Meillä on vain yksi elämä. Sen jälkeen alkaa ikuisuus joko Jumalan luona tai ikuisesti Hänestä erossa riippuen olemmeko tulleet uskoon elämämme aikana vai emme eli onko Jeesus Vapahtajamme ja Pelastajamme vaiko Tuomarimme. Saatana, langennut enkeli, tekeytyy valkeuden enkeliksikin pettääkseen ihmisiä. Jälleensyntymisoppi on yksi noista petoksista. Se valehtelee, että olisi monta mahdollisuutta eikä vastuuta omista valinnoistamme Luojan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta olen vitsillä aina heittänyt että olen ollut pitkätukkainen hippi 60-luvulla. Kuollut varmaan nuorena koska olen itse syntynyt-82.
Reissasin liftaamalla ja muiden samanhenkisten kanssa kiersin festareita, vedin h#umeita ja vapaa s#ksi! Varmaan kuollut elämäntapani takia nuorena, max kolmekymppisenä.Näen kyllä itseni kieltolain aikaan salakapakoissa -20 luvun aikoihin. Tosin en Suomessa vaan jossain "fiinissä" maassa, esim Pariisissa, siis Ranskassa.
Olisin todennäköisesti ollut joku hyvin tienaava prostituoitu tai muuten vaan jonkun rikkaan keikarin vakiseuralainen. Vaattet ja hiukset viimeisen muodin mukaan laitettu.Voihan olla että olen elänyt nuo kummatkin aikakaudet.
Päihdeongelma ja vilkas sukupuolielämä tainnut koitua kohtalokseni molemmilla kerroilla 😅
Nyt olen tylsästi perheenäiti ja naimisissa. Alkoa otan harvoin.
Tunnen silti suurta vetoa pintaliitopaikkoihin ja vilkkaaseen seuraelämään.Ranskassa ei ole ollut kieltolakia joten salakapakoitakaan ei ole ollut.
Okei 😅
Ehkä sitten muuten vaan 20-luvun pariisissa olen asustellut.Ihan aikuisten oikeasti en hirveästi usko entisiin elämiin mutta mistäs sitä koskaan tietää.
pariisissa oli monia salakapakoita. Joissakin piti pesää vastarintaliikkeet, joissakin vapaamuurarit. pariisista löytyy vieläkin maanalaisia kapakoita, tosin ne eivät enää ole salakapakoita.
Varmaan monessa paikassa mutta ainakin Antiikin Roomassa, luultavasti orjana, ja Tudorien Englannissa, en elänyt vanhaksi siellä. Moni elämä oli aika lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Teitä petetään. Luojamme mukaan: "Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio.." (Hebrealaiskirje 9:27 Raamatussa). Meillä on vain yksi elämä. Sen jälkeen alkaa ikuisuus joko Jumalan luona tai ikuisesti Hänestä erossa riippuen olemmeko tulleet uskoon elämämme aikana vai emme eli onko Jeesus Vapahtajamme ja Pelastajamme vaiko Tuomarimme. Saatana, langennut enkeli, tekeytyy valkeuden enkeliksikin pettääkseen ihmisiä. Jälleensyntymisoppi on yksi noista petoksista. Se valehtelee, että olisi monta mahdollisuutta eikä vastuuta omista valinnoistamme Luojan edessä.
Unohtui kertoa vielä tämä: Saatana ja sen kanssa syntiinlangenneet enkelit olivat aluksi hyviksiä ja Jumala loi nekin aikanaan. Ne ovat olleet olemassa sen aikaa kuin ihmisetkin ja ovat nähneet vaikka kuinka paljon erilaisten ihmisten elämiä ja voivat siten kertoa jälleensyntymiseen uskoville "näiden aiemmista elämistä" vaikka kyseessä on ollut joidenkin toisten elämä tai kokonaan sepitetyt elämäntarinat.
Olin Tsingis-kaani, valtakuntana Euraasia ja osa Eurooppaa. Ei ihme että nykyään olen kiltti, köyhä ja näkymätön mies. Mutta pitää olla ylpiä koska aika paljon jälkeläisiä tuli tehtyä ``Lähes 16 miljoonaa, eli kahdeksan prosenttia miehistä (0,5% miehistä maailmassa), jotka elävät entisen Mongolien valtakunnan alueella ovat sukua Tšingis-kaanille``
Itsenäisessä Skotlannissa ylämailla korteistalukijan mukaan. Pitää joskus käydä, niin näkee tunteeko tulleensa takaisin kotiin.
Mulla tulee jostain syystä Rooman valtakauden välähdyksiä.
Eikyllä ole tarkempaa visioo muista kausista.
Minäkin Lontoossa, onpas meitä monta. 1800-luvun lopulla höyryjunien aikaan joskus. Saan ajasta välillä vahvoja flashbackeja. Lisäksi luulen että olin silloin mies, vaikka tässä elämässä olen siis nainen. En ole muuten koskaan käynyt Lontoossa ja jotenkin jännittää hirveästi jonain päivänä nähdä se, en tiedä yhtään miten reagoisin ja miltä tuntuisi. Voihan se olla, että tämä tunne jopa heikkenee siellä käymisen jälkeen.
Olen pienestä pitäen tuntenut valtavaa, selittämätöntä vetoa Brittein saaria, erityisesti Englannin maaseutua, kohtaan. Opin myös englannin kielen hyvin helposti ja nopeasti ja se olikin mieliaineeni koulussa. Nykyään työskentelen kääntäjänä. Ehkä olen asunut Brittein saarilla aikaisemmin, kuka tietää.
Portsmouthissa, olin merimies. Mulla on nykyäänkin 3% englantilaista DNA-perimää.