Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
201/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt Intiassa ja vammautuneena. Myin kadulla hedelmiä ja vammastani huolimatta sain lämpimän henkisen yhteyden ihmisiin. En kuitenkaan koskaan ole halunnut matkustaa Intiaan ja ruskeisiin silmiin en tunne vetoa. Nykyisessä elämässä olen saanut elää pitkän elämän jäsenet terveenä ja kivuitta, mutta henkisellä puolella on ollut vaikeuksia. Uskon, että vielä matka jatkuu jossakin.

Vierailija
202/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt usko edellisiin elämiin, mutta virolainen ystäväni on vakuuttunut siitä, että minä olen edellisessä elämässäni ollut virolainen 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, ja kuolin sodassa. Siitä oli lapsena niin vahva mielikuva että uskon niin tapahtuneen.

Vierailija
204/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa tai jossain muussa isohkossa kaupungissa Keski-Euroopassa. Asuin pienessä asunnossa en mitenkään loisteliasta elämää viettänyt

Vierailija
205/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin riisin istuttaja (niihin mutavellialtaisiin) jossain päin Kiinaa.

Vai riisin istuttaja. Mitä teit loput vuodesta, se istutusaika on lyhyt?

Vierailija
206/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin riisin istuttaja (niihin mutavellialtaisiin) jossain päin Kiinaa.

Vai riisin istuttaja. Mitä teit loput vuodesta, se istutusaika on lyhyt?

Veikkaisin, että hän on hoitanut riisipeltoa.

Vierailija
207/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa ja sitä ennen Itävallassa.

Vierailija
208/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneyland

Vierailija
209/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa. Tunnen vetoa kalakukkoihin.

Vierailija
210/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia, esim. ulkomaalaiset, eivät koe olleensa ikinä Suomessa vaikka piikana tai metsurina?

Luulisin ainakin etteivät. Missä sitten ranskalaiset, egyptiläiset, italialaiset, espanjalaiset ja irlantilaiset tuntevat olleensa? Itsekukin joissain noista em. maista?

Mistä sä tiedät mitä "ulkomaalaiset" on kokeneet? Aika isosta ihmisjoukosta kuitenkin mainitset...

Enpä tietysti tiedäkään, mutta eksoottiset tai muut historiallisemmat maat  tuntuvat olevan aina niitä suosituimmia.

Edelleen puhut suomalaisesta näkökulmasta eli aika rajoittuneesta (noin 5 miljoonaa about 7 miljardista...). Suomi on monelle ulkomaalaiselle ihan yhtä eksoottinen kuin joku Japani tms. suomalaiselle. Eli puhu oikeasti sitten kun tiedät/ymmärrät paremmin.

Vierailija
211/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgiassa mukamas...

Mutta omasta mielestä jossain Alpeilla, koska sinne haluttaa päästä aina takaisin...

Vierailija
212/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan pienenä nähneeni katoltaputoamisunia, alan luisua korkean talon katolla kohti reunaa ja kun väistämättä menen reunan yli, säpsähdän hereille voimakkaasti. Liekö jokin "edellisen elämän muisto" vai jokin enne miten tämä elämä menee pilalle väistämättä, kykenemättä estämään kaiken menettämistä :/

Vierailija
213/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkilassa Suomessa.

Vierailija
214/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa tai Irlannissa maaseudulla pienehkössä maatalossa, ei missään kylässä vaan siellä keskellä peltoja, aikaan jolloin naisilla oli pitkät hameet ja kulkupeli oli hevoset.

Vierailija
215/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on musta mielenkiintoinen ketju siinä mielessä, että aina sanotaan kaikkien väittävän olleensa edellisessä elämässä suuruuksia, kuten Kleopatra tai Napoleon yms. Pääosin ihmiset kuitenkin kertovat ihan tavallisista arkisista elämistä. Viehättävää.

Vierailija
216/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vakaasti edellisiin elämiin ja minulla on niitä erään näkijän mukaan paljon. Uskoisin eläneeni jossain Neuvostoliiton alueella kaupungissa 1900-luvun puolenvälin jälkeen. Taisin kuolla aika nuorena. Muistan pikkukaupat, auringonpaisteen ja varpusten sirkutuksen.

1900-luvun alkupuolen taas vietin yksinäisenä surullisena naisena Keski-Euroopassa, todennäköisesti Saksassa. Olikohan sota vienyt miehen vai mikä niin suretti. Muistan millaisessa talossa asuin ja millainen piha ja tunnelma olivat.

Tämän lisäksi on muistikuva parista intiaanielämästä, elämästä köyhänä muijana joskus teollistumisen aikoihin, olen tehnyt pienen pyhiinvaelluksen Ranskan Alpeilla, elänyt jossain nahkaisessa teltassa karussa maisemassa jne jne.

Vierailija
217/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa jossain lämpimässä ja aurinkoisessa osavaltiossa on ollut elämiä, sen lisäksi jossakin adrianmeren läheisyydessä ja Suomessakin. Sodissa olen ollut, lisäksi jossain elämässä minulla on ollut varmaan 10 lasta ja olen kokenut elämän todella uuvuttavaksi, muistan tämän hyvin. Tämä nykyinen elämä taitaa ollakin "lepoelämä".

Vierailija
218/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan pienenä nähneeni katoltaputoamisunia, alan luisua korkean talon katolla kohti reunaa ja kun väistämättä menen reunan yli, säpsähdän hereille voimakkaasti. Liekö jokin "edellisen elämän muisto" vai jokin enne miten tämä elämä menee pilalle väistämättä, kykenemättä estämään kaiken menettämistä :/

Aika monet näkevät unia putoamisesta, lentämisestä tai siitä, että jokin petoeläin ajaa takaa. Ne heijastavat edellisen päivän tuntemuksia, sillä unessa ihminen käsittelee tunteitaan. Putoaminen tarkoittaa, että on kokenut edellisenä päivänä unelmat turhiksi, vailla toteutumismahdollisuuksia.

Lentäminen ilman lentokonetta unessa kertoo taiteellisista taipumuksista. Petoeläin unessa voi tarkoittaa varovaisuutta vieraiden ihmisten kanssa keskustellessa.

Läheskään kaikki unet eivät ole enteitä, vaan voit itse määrittää, mikä on tulevaisuutesi.

Edelliset elämät tulevat muistoihin yleensä hereillä ollessa. Jokin tuoksu, näkymä, musiikki, ruoka, pelko, tms. voi tuoda muistot esille. Jos siis ihminen elää useamman kerran. Mehän emme varmasti tiedä sitä.

Vierailija
219/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin arvostettu ulostetutkija venäjällä

Vierailija
220/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa. Olin naimisissa ja menetin mieheni. Muistan valtavan surun ja itseni seisomassa hiekkatiellä, molemmilla puolilla suuret puut ja tiellä oli myös musta vaunu. Tämä muisto ollut jo nuoresta.

Minulla on myös muisto Yhdysvalloista, pitkä tie, valtavasti matalaa peltoa. Teollisuusalueen tyyppinen paikka, olen ollut siellä yhdessä rakennuksessa ja näen näkymän edelleen silmissäni. Uskoisin tämän olleen 60-lukua, ja olen tuossa elämässä ollut poika ja kuollut nuorena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan