Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
881/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa ja säälittävää höpö-höpöä. Joku voisi todistaa tällaisen ilmiön olemassaolon - niin lupaan pitää turpani kiinni :)

Vierailija
882/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten esim Budhalaisuudessa, joka julistaa uudelleensyntymistä, määritellään kuka ja missä olet edellisessä elämässä ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta oletteko te terveitä ja onhan tämähuumoriketju?

Vierailija
884/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni palleissa, kunpa olisi laskenut lakanalle. 

Tää oli paras! Voisin samaistua tähän toiveeseen!

Mä oon saanu nauraa koko viikon edestä näille jutuille.

Kiitos teille kirjottajat, on ihanaa saada nauraa pitkästä aikaa oikein kunnolla ääneen.

Mun piti lähtee jo tunti sitten ulkoilemaan, mut en vaan voi jättää kesken lukemista, koiralla jo jalat ristissä 🤣

Vierailija
885/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TurpaKiinni kirjoitti:

Naurettavaa ja säälittävää höpö-höpöä. Joku voisi todistaa tällaisen ilmiön olemassaolon - niin lupaan pitää turpani kiinni :)

Älä ole noin tosikko. Tää on hauskin ketju aikoihin.

Mäkin olen skeptikko, mut ajatus lähti heti kiitämään.

Saahan ihmiset hassutella ja rakentaa tänä vaikeana aikana itselleen minkä tahansa lohdullisen mielikuvitusmaailman

Vierailija
886/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni palleissa, kunpa olisi laskenut lakanalle. 

Tää oli paras! Voisin samaistua tähän toiveeseen!

Mä oon saanu nauraa koko viikon edestä näille jutuille.

Kiitos teille kirjottajat, on ihanaa saada nauraa pitkästä aikaa oikein kunnolla ääneen.

Mun piti lähtee jo tunti sitten ulkoilemaan, mut en vaan voi jättää kesken lukemista, koiralla jo jalat ristissä 🤣

Juu-u. Nauru tekee tutkitusti hyvää, mutta eläinrakkaana suosittelen, että koirasi pääsee vihdoin pisulle..🐕

Vierailija
887/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TurpaKiinni kirjoitti:

Kukaan ei pakota sinua lukemaan tätä ketjua. Voit jättää lukematta, koska olet vapaa ihmisolento, joka tekee omat päätöksensä asioista ja muodostaa omat mielipiteensä asioista. Jos et usko tähän niin miksi hukkaat aikaasi lukemiseen ja kommentointiin? Jos ihmisellä on vain yksi elämä niin käytät kallisarvoista elämääsi turhaan tämän ketjun parissa, sen sijaan voisit tehdä jotain hyödyllistä tai sellaista mikä tuo sinulle hyvää mieltä?

Tämä on asia, jota ei ihminen itse ei pysty luultavast koskaan lopullisesti kumoamaan tai myöskään todistamaan todeksi tieteellisesti. Kaikki tähän lIittyvä todistelu on pohjimmiltaan suullista argumentointia puoleen tai toiseen. Ja se, että pitääkö uudelleen syntymistä mahdollisena on täysin henkilön oman mielipiteen varassa. Jompi kumpi puoli on väärässä. Älykkään ihmisen merkki tällaisissa asioissa on olla avoin kummankin puolen argumenteille ja tehdä niistä omat, itsenäiset johtopäätökset.

Aivan kuten aikoinaan kun ajateltiin, ensiksi että aurinko kiertää maata ja myöhemmin tieteellisesti todettiin asian olevan päinvastoin. Samoin silloin oli naureskelijoita molempien leireissä. Toinen leiri oli lopulta väärässä ja naureskelu loppui lyhyeen. Fiksuja olivat silloin ne jotka halusivat nähdä molempien todisteet ja verrata niitä avoimin mielin. Se on ainoa tapa saada tiedettä ja ihmisymmärrystä edistettyä.

Vierailija
888/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa tai Israelissa.

Vierailija
889/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saudi-Arabiassa jossakin

Vierailija
890/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä jokunen tuhat vuotta sitten. Muistan kävelleeni illalla jossain isossa rakennuksessa, on lämmin ja kaukaa kuuluu jotain eläinten ääniä.

Vierailija
891/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taistelulentäjä toisessa maailmansodassa ja putosin alas. Nyt on kehossani toistumia tuolta ajalta alavartalossa (useita leikkauksia).

Vierailija
892/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti 869

"Jumala on luonut kaiken, aivan kaiken alusta asti!"

Ei muuten pidä paikkaansa!

Elon Musk loi Teslan.

Notch loi Minecraftin.

Vierailija
893/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa, valtakunnanjohtajana.

Vierailija
894/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks monista elämistä, jotka kävi energiahoidoissa ilmi, oli, ett Egyptissä, toinen oli Roomalainen sotilas, joka oli hyväntahtoinen, jossain kylässä olen ollut ns. Kylänvanhin joskus jossain...

Vierailija
895/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idässä, ehkä Pekingissä. Tunnen jotain mystistä ymmärrystä idän kulttuureja kohtaan.

.

Vierailija
896/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan tuolta pudasjärven tienoilta. Suomi on täynnä upeita maisemia, mutta ei mikään iske syvemmin kuin ne kitukasvuiset loputtomat metsät ja suot

Vierailija
897/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlantilaista perimää täytyy olla ei voi muuten selittää outoa asiaa elämässäni.

Vierailija
898/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Islannin maaseutu, Kalifornia ja Taiwanin maaseutu ovat tuntuneet sielussa saakka kodilta.

Samoin Pohjois-Norja, mutta eri tavalla.

Toisaalta Venetsia ja New York aiheuttivat pelkoa, jota oli vaikea selittää.

Eräs "näkijä" sanoi, että minulla on edellinen elämä Kiinassa ja Australiassa. Kumpikin maa on käymättä ja jäänee tässä elämässä näkemättä.

Puolisosta tiesin ensi kohtaamisella, että tässä hän on enkä ole asiaa epäillyt sen jälkeen. Aivan kun tuttu ihminen olisi tullut vastaan.

Vierailija
899/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Göbekli Tepessä tai Karahan Tepessä (nykyisessä Anatoliassa) yksinkertaisena vedenkantajana 11,5 tuhatta vuotta sitten.

Vierailija
900/925 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään edellisiä elämiä. On taivas tai helvetti edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi