Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?
Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään. Sielu ei vaella.
T. Uskovainen kristitty
Itse asiassa se kyllä vaeltaa. Sinä et vain tajua/muista sitä vielä.
Uskon Raamattuun. Raamatun mukaan sielu ei vaella.
Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä!T. Uskovainen kristitty
Ei tietenkään vaella, mutta ei se tarkoita sitä, ettei olisi aikaisempia elämiä. Henki on ikuinen ja muodostaa uuteen kehoon siirtyessään aina uuden sielun, joka kuolee kehon kuollessa.
Kristinuskon mukaan Ihmisen sielu on ikuinen, mutta ei siirry eteenpäin uuteen ihmiseen.
Sielu päättyy joko taivaaseen tai kadotukseen.Ei Jeesus opettanut, että sielu olisi ikuinen, vaan Henki eli elämä. Jumala on Henki, joten elämä on Jumalan Hengessä ei sielussa. Kuoleva sielu, joka ei ota vastaan, PyhääHenkeä tuomitaan. Elämä on aina Hengessä, ei sielussa. Sielu kuolee aina kehon mukana. Jos sielu ei kuole, ei ihminen voi myöskään saada uutta ruumista ja elää uutta elämää. Elämä jatkuu vain Henken kautta.
Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu. (1. Moos. 2:7)
"Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä." (Joh. 6:63)
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään." (Joh. 5:24)
Kristinusko ei opeta että sielu kuolee. Sielut tuomitaan tuomiopäivänä. Uskovaisessa kristityssä " asuu " Pyhä Henki". Hänen kautta olemme yhteydessä Jumalaan.
Tämä on aivan perustietoa ainakin protestanttisessa kristinuskossa.
Suosittelen aiheeseen paremmin tutustumista. Netissä löytyy.
Kristinusko ei ole Jumala.
Suosittelen lukemaan netin sijaan Raamattua ja kuuntelemaan Pyhää Henkä.
Ilman sielun kuolemaa ei voi olla elämää.
Isäni palleissa, kunpa olisi laskenut lakanalle.
Margarinipaketissa kauppa-autossa
Uskon eläneeni Suomen lisäksi Venäjällä.
Olen tehnyt pari kertaa meditaation edellisestä elämästä ja sen mukaan olen syntynyt uudelleen samaan sukuun, suhteellisen tunnettuna kainuulaisena juoppona olen siis elänyt edellisen elämäni tämän meditaation mukaan.
Minä en epäile ollenkaan etteikö näin voisi olla, uskon että samaan sukuun voi syntyä uudestaan.
Viina maistuu, sukunimi on yhä sama ja Suomussalmi ykköslomakohde maakuntamatkalla.
Venäjä on myös aina kiinnostanut sairaalloisen paljon, en ihaile nykyistä Venäjää mutta lapsena harrastin Romanovien sukututkimusta ja olin todella kiinnostunut Rasputinista.
Käytin kaiken vapaa-aikani tsaarien tutkimiseen ja osaisin vieläkin luetella tärkeimpiä merkkipäiviä vaikka unissani.
Perinteinen venäläinen musiikki herkistää aina.
Uskon kuitenkin asuneeni aina joko idässä tai pohjoisessa, melko vaatimatonta elämää viettäen.
Todennäköisesti juoppona.
Minusta tuntuu, että olen kuitenkin jo matkani päässä enkä enää synny uudelleen tämän jälkeen.
Joko Italiassa, Briteissä tai Jenkeissä. Mahdollisesti kaikissa. Jokaisessa käydessä kyseinen yhteiskunta on tuntunut omalta. Suomessa en koskaan ole tuntenut että kuulun tänne. Jo lapsena tuntui siltä, että synnyin väärään paikkaan vahingossa.
Pariisissa. En eksynyt siellä koskaan enkä tarvinnut karttaa edes ensimmäisellä vierailulla.
Versaillesissa aurinkokuninkaan aikaan ja lisäksi luulen olleeni joskus lintu. Monesti "näen" maisemat lintuperspektiivistä. Veden äärellä olen varmaan ollut kaikki muut elämäni koska nyt en ole ja tarve olla sellaisessa ympäristössä on pakottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään. Sielu ei vaella.
T. Uskovainen kristitty
Itse asiassa se kyllä vaeltaa. Sinä et vain tajua/muista sitä vielä.
Uskon Raamattuun. Raamatun mukaan sielu ei vaella.
Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä!T. Uskovainen kristitty
Ei tietenkään vaella, mutta ei se tarkoita sitä, ettei olisi aikaisempia elämiä. Henki on ikuinen ja muodostaa uuteen kehoon siirtyessään aina uuden sielun, joka kuolee kehon kuollessa.
Kristinuskon mukaan Ihmisen sielu on ikuinen, mutta ei siirry eteenpäin uuteen ihmiseen.
Sielu päättyy joko taivaaseen tai kadotukseen.Ei Jeesus opettanut, että sielu olisi ikuinen, vaan Henki eli elämä. Jumala on Henki, joten elämä on Jumalan Hengessä ei sielussa. Kuoleva sielu, joka ei ota vastaan, PyhääHenkeä tuomitaan. Elämä on aina Hengessä, ei sielussa. Sielu kuolee aina kehon mukana. Jos sielu ei kuole, ei ihminen voi myöskään saada uutta ruumista ja elää uutta elämää. Elämä jatkuu vain Henken kautta.
Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu. (1. Moos. 2:7)
"Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä." (Joh. 6:63)
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään." (Joh. 5:24)
Kristinusko ei opeta että sielu kuolee. Sielut tuomitaan tuomiopäivänä. Uskovaisessa kristityssä " asuu " Pyhä Henki". Hänen kautta olemme yhteydessä Jumalaan.
Tämä on aivan perustietoa ainakin protestanttisessa kristinuskossa.
Suosittelen aiheeseen paremmin tutustumista. Netissä löytyy.Kristinusko ei ole Jumala.
Suosittelen lukemaan netin sijaan Raamattua ja kuuntelemaan Pyhää Henkä.
Ilman sielun kuolemaa ei voi olla elämää.
Älä levitä väärää faktaa kristinuskosta. Hengen kautta olemme yhteydessä Jumalaan. Henki ohjaa uskovaa kristittyä.
Ihmisen sielu on ikuinen. Tuomiopäivänä sielut tuomitaan.
Ihmisen sielu nimenomaan ei kuole. Raamatussa ei lue näin.
Jokainen voi myös netissä lukea vaikka hakusanalla; kristinusko ja sielu!
Varmaan Suomessa, ehkä jossain Hämeessä tai Turun seudulla.
Mitään entisiä elämiä ei ole. Sama sielu ei tule uudelleen toiselle ihmiselle. Vaikka ihmisen sielu on ikuinen. Sielu jättää maallisen elämänsä kuoltuamme. Jumala luo uuden sielun, uudelle ihmiselle.
Sielun kohtalo maallisen elämän jälkeen on joko taivas tai kadotus.
Uskomalla Jeesuksen sovitustyöhön/ Raamattuun, pääse sielu taivaaseen. Taivaassa on ikuinen rauha ja rakkaus. Siinä ei ole sairautta, kipua eikä surua.
Jeesus on ainoa tie taivaaseen.
Lapissa, maakuopassa olin mies, vihahasin naisia. Nyt olen nainen, 4 lapsen äiti.
Saksa. Olin SS-miehiä, ainakin unissa on usein ns. parempaa Hugo Bossia päällä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että olen elänyt Saksassa. Jos siis aiempaa elämää on ollut. Eipä siitä varmuutta ole.
Eipä ole varmuutta siitäkään, ettei ole ollut. Täällä aika moni kertoo varmana tietona että aikaisempia elämiä ei ole. Mistä he sen muka tietävät? joku kertonut?
Kuvitelmissani Ranskassa. Tarkemmin sisämaassa, noin 20 kilometrin päässä Nizzasta Saint-Paul de Vencen keskiaikaisessa kylässä Provencen maakunnassa.
Olen ollut taidemaalari, maalaan tauluja edelleen...🖌😍
Millä logiikalla olisin voinutolla elossa enenn vuotta 1983, kuolla joskus sen vuoden aikana ja syntyä uudestaan vuoden puolivälissä....tarvittasko tähän jotain naisen lokiikkaa..
Ilmeisesti genäjällä, kun se kansa ja sen johtajat v i t u t t a a niin ylitsepääsemättömän rankasti.
Rooman valtakunnassa, jossa mm. kävelin vetten päällä.