Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?
Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että olen elänyt Saksassa. Jos siis aiempaa elämää on ollut. Eipä siitä varmuutta ole.
Eipä ole varmuutta siitäkään, ettei ole ollut. Täällä aika moni kertoo varmana tietona että aikaisempia elämiä ei ole. Mistä he sen muka tietävät? joku kertonut?
Jos olisi niin miksi ihmeessa se olisi tapahtunut kaikista biljoonista planeetoista juuri tällä samalla pallolla. Olisi kai se nyt aivan uskomattoman hölmöä "suunnittelua" ja resurssien haaskausta että loput planeetat olisi tyhjillään?
Miten selitätte sen että nyt sieluja on enemmän (pallon väkiluku) kuin esim. 100v. sitten. Mistä nää uudet sielut on tulleet jis ei muilta planeetoilta. Väkiluvunhan pitäisi pysyä vakiona.
Kyllä huomasin ennen korona aikaa miten köyhiä lspsiperheet ovat. Silloin itselläni oli vielä varaa matkustella lämpimään talvella.
Joka kerta kone täynnä lapsiperheitä, useilla monta lasta!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomasin ennen korona aikaa miten köyhiä lspsiperheet ovat. Silloin itselläni oli vielä varaa matkustella lämpimään talvella.
Joka kerta kone täynnä lapsiperheitä, useilla monta lasta!
Sori! Väärään ketjuun tuli tuo.
Tornionjokilaaksossa Ruotsin puolella. Olin saamelainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään. Sielu ei vaella.
T. Uskovainen kristitty
Itse asiassa se kyllä vaeltaa. Sinä et vain tajua/muista sitä vielä.
Uskon Raamattuun. Raamatun mukaan sielu ei vaella.
Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä!T. Uskovainen kristitty
Ei tietenkään vaella, mutta ei se tarkoita sitä, ettei olisi aikaisempia elämiä. Henki on ikuinen ja muodostaa uuteen kehoon siirtyessään aina uuden sielun, joka kuolee kehon kuollessa.
Voi vaeltaa.
Sikshän hautausmailla on portit kiinni ettei ne sielut pääse baanalle sieltä.
Näin mulle opetettiin pienenä, kun kysyin miks hsutausmaa on aidan takana ja portti piti pistää kiinni......
👻👽
Voi äiti.... mistä te keksitte näitä hihhulijuttuja?
Jokun uskonnon oppi-isäkö kyselee teiltä jotain mieltymyksiä tai pelkoja, laittaa kädet teidän päälle ja sit hän kertoo kuulemansa perusteella teille missä ja milloin olette eläneet ja te uskotte että nyt se sit todistettiin ja tää on fakta.
Siis jos mä oon ollu kiinnostunu aina vaikka Inkakulttuurista ni se tarkottaa että oon ollu ed elämässä Perulainen.
Tai mä pelkään tulta, niin mä oon ed elämässä kuollu tulipalossa. Daa.....
Ihanaa.
Mähän kehittelen ittelleni ihan uuden rinnakkaistodellisuuden tämän perusteella. Ei tarvi maksaa jolleki huijarille 100e siitä että se sepittää mulle jonkun sadun.
Tää oli hyvä.
"Miten selitätte sen että nyt sieluja on enemmän (pallon väkiluku) kuin esim. 100v. sitten. Mistä nää uudet sielut on tulleet jis ei muilta planeetoilta. Väkiluvunhan pitäisi pysyä vakiona."
Mut eikös jossain uskonnossa eläimetki voi syntyä uudelleen vaikka ihmisen muodossa? Jos tolla logiikalla ajattelee ni sehän menis ihan yksiin, nyt kun eläimet vähenee ni ihmiset lisääntyy.
Sorry tää ketju huvittaa mua niin että en voi olla sarkastisedti kommentoimatta.
En siis itse usko tähän huuhaahan ollenkaan, muutoin kuin sitä kautta että olemme aina sukumme jatkeita ja perimän kautta jotkut asiat syntyy meissä uudelleen (esim isoisän nenä tai isoisomummoni silmät).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että olen elänyt Saksassa. Jos siis aiempaa elämää on ollut. Eipä siitä varmuutta ole.
Eipä ole varmuutta siitäkään, ettei ole ollut. Täällä aika moni kertoo varmana tietona että aikaisempia elämiä ei ole. Mistä he sen muka tietävät? joku kertonut?
Jos olisi niin miksi ihmeessa se olisi tapahtunut kaikista biljoonista planeetoista juuri tällä samalla pallolla. Olisi kai se nyt aivan uskomattoman hölmöä "suunnittelua" ja resurssien haaskausta että loput planeetat olisi tyhjillään?
Miten selitätte sen että nyt sieluja on enemmän (pallon väkiluku) kuin esim. 100v. sitten. Mistä nää uudet sielut on tulleet jis ei muilta planeetoilta. Väkiluvunhan pitäisi pysyä vakiona.
Jumala luo uusia sieluja koko ajan.
Jumala on luonut kaiken, aivan kaiken alusta asti!
Jokaisella sielulla on yksi maallinen elämä, ei siirry toiselle ihmiselle. Raamatun Sanassa on totuus!
Ihan tiettävästi ja todistetusti Suomessa elin ja olin
onnellinen, rakastettu, sosiaalinen, hyvätuloinen, liikunnallinen, virkeä, hoikka, ehkä kauniskin.
Nykyisessä elämässä olen kaikkea noiden vastakohtaa.
Haluan entisen elämäni takaisin !
Joku kirjoitti 869
"Jumala on luonut kaiken, aivan kaiken alusta asti!"
Ei muuten pidä paikkaansa!
Elon Musk loi Teslan.
Déjà-vu eli entiselämys tarkoittaa hämmentävää ja vahvaa tuttuuden tunnetta jossakin tilanteessa. Henkilö tuntee varmasti kokeneensa nykyisen tilanteen jo aiemminkin, vaikka usein tietääkin sen mahdottomaksi.
Minulle on tullut monissakin maissa tuo tunne. Mutta tiedän ettei se ole totta. En siis oikeasti ole ollut taiteilija ranskalaisessa St. Paulin kylässä, mutta olen kyllä taidemaalari Itä-Suomessa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti 869
"Jumala on luonut kaiken, aivan kaiken alusta asti!"Ei muuten pidä paikkaansa!
Elon Musk loi Teslan.
Osti.
Luultavasti Venäjällä, koska tunnen olevani jossain turvallisessa paikassa ollessani siellä rajan takana.
Nyt en kyllä mene periaatteessa sinne, mutta useamman vuoden kulkenut omituisia polkuja siellä ja tunnen vetoa venäilsiin ihmisiin ja ne tuntuvat läheisemmille kuin suomalaiset.
Ja en ole mikään putkunisti...
Nimeni perusteella monet luuleekin minua venäläiseksi lähtöjään.
Tää on niin ihana ketju.
Olenko ymmärtänyt oikein, että jos on joku paikka ulkomaan matkoilla viehättänyt ihan huomattavasti enemmän kuin muut tai jossain on saanut jotkut kiksit, niin siellä ollaan sit oltu edellisessä elämässä.
Mutta jos ei oo käyny kaikissa maailman kolkissa niin miten sen voi tietää ettei jossain muualla tulis vielä tutumpi olo ja paremmat fiilikset?
Jos sain Kanarialla sävärit ja tunnen siellä rauhaa, niin mistä voit tietää etten kuitenkin ois eläny vaikka Portugalissa tai Kreikassa.... anyway jossain välimerellä samantyyppisessä ympäristössä koska jota en oo vielä testannu?
Itse olen lapsesta asti ollut kiinnostunut egyptistä, siitä mystisestä kulttuurista, faaraoiden haudoista ym ym, en oo ikinä käyny. Pitäs vissiin mennä ja kuulostella tuleeko siellä mustinen rauha ja tuntuuko pyramiidi kotosalta.
Itseäni lumoaa aina korkeat paikat mistä näkyy mahdollisimman kauas, jopa horisonttiin, tunnen silloin jotain poikkeuksellista rauhaa.
En voisi asua paikassa jossa tuijottaisin toisen talon seinää tai ikkunoista ei muuten vaan näkisi 10m pidemmälle, tukehtuisin.
Samoin myös meren rannat jossa näkyy vain horisontti, voin tuijottaa sitä loputtoman kauan.
Asiantuntijat, kommentoikaa mitä se kertoo entisestä elämästäni?
Mie olin Saparokankaan sulttaani, niin edellisessä kuin tulevassakin elämässäni. Jos jos-sana pitäisi jotenkin paikkansa, eikä olisi mielikuvitusta!
Jos tätillä olisi m*nat, hän olisi setä!
Porvoossa. Joka hemmetin kerta Porvoossa. Sitä en tajua, miksi aina joko K-kauppias tai psykoterapeutti. Haluaisin vain että tää loppuis. Mua hävettää olla Keskon renki.
lainattu kommentista 27
"Espanjassa. Muistan hyvin, kun kävin siellä ensimmäisen kerran, ja lentokoneen ovi aukesi javä se lämpö ja Espanjalle tyypillinen tuoksu tulvahti tajuntaan. Sain siitä oikein sävärit ja mua alkoi itkettämään, menin siitä jotenkin ihan sekaisin, suorastaan humalluin. "
--> Tuttu tunne tuo sävärifiilis Espanjalaisella lentokentällä ku Suomen loskasta -12 asteesta räntäsateesta lentää lomalle, lentokoneen laskeutumisjännitys laukeaa, astut ovesta ulos ja tunnet sen lämmön ja tiedät että loma on edessä ja eteenki sillon ku oli ekaa kertaa.
Se haju muuten josta huumaantuu lentokoneesta ulos tullessa on usein kerosiini.
Ja varmasti jokaisella meistä on joku mieleinen paikka missä on ollut jotain muista paikoista poikkeavan ihanaa, rentoa, kotoisaa jne.
Mä jään vielä miettimään mikä se ois mulle ollu.
Toisaalta maailmassa on paljon enemmän niitä maita missä en oo käyny ku niitä jossa olen käyny, joten en voi tietää miltä niissä tuntus.
siis venäjällä!