Palasin juuri ulkomailta ja haaveilen seuraavasta matkasta ensi vuodelle
En ole niin hyvätuloinen, että olisi varaa matkustaa useamman kerran vuodessa tai edes välttämättä joka vuosi.
Nyt kuitenkin aion alkaa säästämään rahaa ensi vuoden reissuun. Kaapeista löytyy ylimääräisiä vaatteita ja tavaroita joita voin myydä. Teen neuleita joita menee helposti etenkin joulun lähestyessä. Olen töissä sotealalla joten voi tehdä keikkaa muissa paikoissa lisätienestin vuoksi.
Olin viikon Skotlannissa ja haluan sinne ensi vuonna uudestaan. Haluan olla siellä 3-4 viikkoa. Ensin Edinburghissa muutama yö ja sitten vuokra-autolla kiertämään maaseutua. Tämä vaatii enemmän rahaa auton vuokran, vakuutuksen ja bensan vuoksi. Lisäksi on tiettyjä pieniä hotelleja joihin haluan majoittautua ja ne voi maksaa yli 100€/yö.
Muita jotka haaveilee jos ensi vuoden reissusta?
Kommentit (6)
Minä olen haaveillut jostain matkasta lapsesta saakka, eli 45 vuotta. Kun olen jostain kotiutunut, alan jo haaveilemaan seuraavasta. Ensi vuonna aion mennä Islantiin.
Mä oon pienituloinen, mutta käynyt tänä vuonna jo kaks kertaa ulkomailla (Etelä-Euroopassa). Ja kaks reissua tälle vuodelle vielä tulossakin, toinen Afrikkaan ja toinen, no, Tallinnaan :D
Me mennään miehen kanssa Singaporeen helmikuussa, kuten joka vuosi. Joulukuussa vietän viikon Sveitsissä, ennen joulukiireitä. Lisäksi käydään Ruotsissa ja Italiassa jos aikataulut sallivat.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pienituloinen, mutta käynyt tänä vuonna jo kaks kertaa ulkomailla (Etelä-Euroopassa). Ja kaks reissua tälle vuodelle vielä tulossakin, toinen Afrikkaan ja toinen, no, Tallinnaan :D
Miten sulla on varaa tuohon? Mitkä ovat tulosi ja menosi? Miten halvalla teet reissut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen haaveillut jostain matkasta lapsesta saakka, eli 45 vuotta. Kun olen jostain kotiutunut, alan jo haaveilemaan seuraavasta. Ensi vuonna aion mennä Islantiin.
Islantiin mäkin haluaisin, mutta veri vetää nyt niin vahvasti tuonne Skotlantiin, että sinne on pakko päästä uudestaan.
Ap
up